InfoNu.nl > Electronica > Diversen > Professionele satelliet installatie: Astra service dealer

Professionele satelliet installatie: Astra service dealer

Professionele satelliet installatie: Astra service dealer Op zoek naar een professionele satelliet installatie specialist die alles weet over digitale tv en radio via de satelliet die erkend en gecertificeerd is door Astra, het grootste satelliet bedrijf ter wereld? De Astra service dealer is vakkundig en op de hoogte van alle ontwikkelingen in de satellietmarkt en geeft vakkundig advies over satelliet installaties, aanschaf en onderhoud. Hoe herkent u een professioneel satelliet specialist erkend door Astra? Kan iedereen zich een Astra dealer noemen?

Satelliet, erkende vakhandel

De voordelen van digitaal tv kijken via de satelliet zijn enorm. Hoe kies je nu een satelliet specialist die erkend is in de satelliet handel? Astra heeft een programma ontwikkeld voor de erkenning van de serieuze satelliet vakhandel, zodat de satellietspecialisten die het speciale programma van Astra heeft doorlopen, bijzonder servicegericht is en een uitstekend advies kan geven aan de klant die alles wil weten over digitale tv via de satelliet en de satelliet tv installatie.

Astra satelliet service dealer staan garant voor:

Is eenmaal een satelliet bedrijf een erkend Astra satelliet dealer, dan staat hij garant voor het geven van een uitstekend advies over:
  • Digitale tv via de satelliet,
  • Digitale radio via de satelliet,
  • De aanschaf van een satelliet installatie,
  • De onderhoud van een satelliet installatie,
  • Installatie van aparte onderdelen van een satellietinstallatie zoals een satellietontvanger, schotelantenne en LNB.

Kan iedereen zich een Astra service dealer noemen?

Nee, iedereen die zich graag een Astra service dealer zou willen noemen, moet een opleiding traject van Astra volgen. Door het volgen van het speciaal ontwikkelde certificering programma van Astra, kan iemand uiteindelijk een gecertificeerd Astra satelliet service dealer worden.

Hoe herken je een Astra service dealer?

Een gecertificeerde Astra satelliet service dealer is herkenbaar aan het speciale logo van Astra met daaronder de tekst: Astra service dealer. Zie foto boven aan het artikel.

Hoe vind ik een Astra satelliet service dealer?

Een satelliet specialist zoeken en vinden die een gecertificeerd Astra service dealer is, kan gevonden worden in het overzicht van Astra dealers op:

Voordelen Astra service dealer

Een gecertificeerde satelliet dealer heeft een stapje voor op zijn concurrenten: de vakkennis van een gecertificeerde satelliet specialist is up-to-date en vakkundig! De klant of een toekomstige klant zal graag kiezen voor een professionele satelliet specialist die erkend en gecertificeerd is door het grootste satelliet bedrijf ter wereld: Astra! De klant kiest immers graag voor kwaliteit!

Astra service dealer worden?

Elk jaar organiseert Astra in Nederland (Arnhem) de Astra Dealer Event, waar behalve veel informatie over Astra te vinden is en speciale workshops worden georganiseerd over digitale tv via de Astra satelliet voor de Astra service dealers, kan men zich ook aanmelden bij de nieuwste cursussen om gecertificeerd Astra satelliet service dealer te worden.

Satellietmarkt

Ses-Astra geeft een nieuwsbrief uit over het brede aspect van de satellietmarkt, voor iedere toekomstige Astra service dealer een must. Via deze nieuwsbrief kan men zich aanmelden voor nieuwe cursussen om gecertificeerd Astra satelliet service dealer te worden.

Wie of wat is Astra?

Eigenaar van de Astra satellieten is SES ASTRA in Luxemburg van de SES groep. De SES groep is het grootste satelliet bedrijf ter wereld. De Astra satellieten zijn de belangrijkste doorgevers van tv en radio zenders in Europa. Voor de ontwikkelingen van de Nederlandse en Vlaamse tv via satelliet markt, heeft Astra sinds kort een Benelux vestiging in Hilversum zitten.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Britse BBC FTA tv via de Astra satellietBehalve de BBC tv zenders is sinds kort de commerciële Channel4 FTA (ongecodeerd, lees: gratis) te ontvangen op de Engel…
Digitale HDTV zenders via de satellietDigitale HDTV zenders via de satellietHDTV is een grote hit in Amerika en hier in Europa begint het in een stroomversnelling te komen. Steeds meer HD diensten…
Nederlandse tv ontvangen via de Astra satellietenAanbod van de Nederlandse tv via de ASTRA satellieten 19.2º en de 23.5º Oost is enorm. Keuze tussen free to air, gratis,…
Internet via de satellietInternet via de satellietIedereen die zich buiten het breedband Internet gebied bevindt, heeft sinds kort de mogelijkheid om Internet via de sate…
Satelliet tv algemeen: Astra 19.2 en de 23.5 Astra satellietKort gezegd kijk je tv via een schotelantenne die in verbinding staat met een communicatie satelliet in de ruimte. De gr…
Bronnen en referenties
  • http://www.onastra.nl/ASD/index.php
  • http://astrabenelux.smartemarketing.nl/showHTML.asp?mId=21&uId=15E9

Reageer op het artikel "Professionele satelliet installatie: Astra service dealer"

Infoteur: Roberta
Gepubliceerd: 14-04-2010
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!