InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > De Sims 4 verschijnt herfst 2014

De Sims 4 verschijnt herfst 2014

De Sims 4 verschijnt herfst 2014 Het nieuwste deel van de Sims serie laat nog even op zich wachten. In de herfst van 2014 zal De Sims 4 op de markt verschijnen. In dit deel van de levenssimulatiegame zijn nog meer features en extra's verwerkt zodat het spel nog mooier, uitdagender, bijzonderder en vooral leuker wordt dan voorheen. Lees verder en ontdek de nieuwe mogelijkheden.

Releasedatum

De Sims 4 is in ontwikkeling in de The Sims Studio in Redwood City. Het team wat werkt aan de game bestaat uit een aantal personen welke vanaf het begin van de Sims serie al actief betrokken zijn met het realiseren van de games. De spel zal uitgegeven worden door Electronic Arts en zal verkrijgbaar worden bij de eerste release voor Windows.

Electronic Arts heeft bekend gemaakt dat De Sims 4 ergens in de herfst van 2014 op de markt zal verschijnen.

Nieuwe mogelijkheden

De Sims 4 gaat het nieuwste deel worden van de levenssimulatiegame waar al langere tijd door de echte fans naar uit gekeken wordt. De Sims 4 is alweer het vier losstaande deel in de serie, wanneer de uitbreidingen van De Sims, De Sims 2 en De Sims 4 niet meegerekend worden.

Om De Sims nog mooier, uitdagender, bijzonderder en vooral leuker te maken zijn er weer een aantal nieuwe features en extra's in de game gebracht. Het is mogelijk om je Sim nog beter dan voorheen te ontwerpen, de wereld van je Sims kan nog uitgebreider en gedetailleerder gemaakt worden. Verder zijn er veel nieuwe mogelijkheden om het leven van je Sims zo leuk mogelijk te maken. Alles wat jij beslist zal invloed hebben op het leven van je Sim.

Creëer je eigen Sim

Dankzij nieuwe hulpmiddelen en mogelijkheden is het mogelijk om de meest bijzondere Sims ooit te maken. Dankzij nog meer mogelijkheden dan de nieuwe Sims games zul je de meest leuke Sims kunnen maken. Je kunt het uiterlijk, het karakter, de levenswaarden, de manier van lopen en de relaties van je Sims zelfs aanpassen.

Bouw je eigen Sims wereld

Voor het bouwen van huizen kun je de omgeving zelf bepalen en zo de meest perfecte en bijzondere woonomgeving voor je Sims creëren. Dankzij nieuwe hulpmiddelen en het nieuwe blokmodel om te bouwen is het mogelijk moeiteloos een geweldig huis voor je Sims te maken.

Speel met het leven

Een meer verrassende gameplay doordat alle keuzes die je maakt meer invloed hebben op de Sims en alles in de omgeving. Hierdoor belooft De Sims 4 uitdagender en meer diepgang. Ontdek nieuwe verrassende en bijzondere situaties voor je Sims. De wereld waarin de Sims leven zijn afhankelijk van de door jouw gemaakte keuzes en creatieve handelingen.

Daag je Sims uit voor een nieuwe carrière. Ontdek de liefde van je leven en sticht een eigen Sims gezin. Zorg ervoor dat je de behoeften van je Sims vervult en ontdek wat de dromen van je Sims zijn. Tijdens het Sims leven zullen je Sims velen verschillende momenten meemaken welke allen voor bijzondere en vooral leuke gameplay zorgen.

De Sims 4 versies

Buiten de normale game: De Sims 4, worden er nog twee andere edities uitgebracht welke een aantal leuke extra's bevatten voor de echte Sims fans.

De Sims 4 Limited Edition

De Limited Edition versie bevat als extra:
  • Digitaal materiaal voor Feestbeest: inclusief de Brandende Fakkelbar en spectaculaire feestkleding.

De Sims 4 Digital Deluxe Edition

De Digital Deluxe Edition heeft een aantal meer extra's:
  • Digitaal materiaal voor Tot in de vroege uurtjes: inclusief een laserlichtshow, nieuwe feesten, kleding, decoraties en recepten.
  • Digitale soundtrack: een digitale soundtrack met muziek uit de game.
© 2013 - 2017 Anteur, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
The Sims 3 en uitbreidingspakkettenThe Sims 3 en uitbreidingspakkettenThe Sims 3 is het vervolg op het daverende succes van zijn twee voorgangers: The Sims en The Sims 2. Het spel is versche…
De Sims 3 - Een uitgebreid spelDe Sims 3 - Een uitgebreid spelIn de Sims 3 gaat er wederom een hele nieuwe wereld voor je open. Je sims zijn nu in staat om vrij te breken en zitten n…
De Sims 2: cheats, codes, informatie en tipsDe Sims 2: cheats, codes, informatie en tipsDe Sims 2 is het vervolg op The Sims, de populaire levenssimulator van Maxis. Het spel verkocht wereldwijd erg goed en z…
PC game The Sims 3PC game The Sims 3De Sims 3 is in 2009 uitgekomen na lang wachten. Inmiddels zijn er al vele uitbreidingen beschikbaar, waardoor de Sims 3…
Bronnen en referenties
  • http://www.thesims.com/nl-nl/

Reageer op het artikel "De Sims 4 verschijnt herfst 2014"

Infoteur: Anteur
Gepubliceerd: 25-10-2013
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!