InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genereren

FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genereren

FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genereren In FIFA 15 kun je spelers kopen met coins. Deze digitale valuta in het voetbalspel kun je op veel verschillende manieren verkrijgen. Je kunt ze kopen, verdienen en door middel van ‘cheats’ verkrijgen. De game FIFA 15 kun je spelen op de PC, iOS (iPad, iPhone), Playstation 3, 4 en Vita, Nintendo 3DS en Wii, Android, Windows Phone, Xbox 360 en One. Hoe kun je coins krijgen? En is het kopen, hacken en genereren van deze munten wel verstandig?
Het kopen van coins is na de invoering van de Price Ranges op 9 maart 2015 in FUT niet meer mogelijk.

Coins in FIFA 15

Zonder coins kun je in het onderdeel FIFA 15 Ultimate team niets bereiken. Je hebt deze munten nodig om spelers te kopen, speler packs te kopen en verbruikskaarten te verkrijgen. Munten kun je verkrijgen in FIFA 15 door te handelen met spelers op de veilingmarkt (auction), door cheats, bots of autobidders te gebruiken en door het spelen van wedstrijden. Je krijgt bijvoorbeeld voor ieder doelpunt, geslaagde tackle en gewonnen wedstrijden coins. Er zijn ook enkele andere, meestal niet legale, manieren om munten te verkrijgen. Betrouwbaar ogende websites bieden coins in ruil voor keiharde euro’s. Komen deze munten wel aan, hoe werkt dit en laat EA Sports dit toe? Je kunt natuurlijk ook gemakkelijk miljoenen coins verdienen zonder zelf maar een euro neer te leggen. Je kan de munten die je zelf hebt verdient mooi verkopen voor een keiharde euro's aan diverse websites.

Coins kopen

Coins op eigen houtje vergaren is vaak een moeilijk en langzaam proces. Om een topspeler als Messi, Ronaldo of Robben te kopen heb je al snel miljoenen aan coins nodig. Hier zijn speciale hints, trucs en tips voor, maar dan duurt het vaak nog weken tot maanden om echt miljoenen in je FUT account te krijgen. De munten kunnen ook gekocht worden met echt geld (dollar of euro) op meerdere websites. FIFA en EA Games doen hier niets tegen en hebben geen officiële statement over naar buiten gebracht.

XBOX 360, One
FUT coins kopen voor de XBOX 360 of One is mogelijk via meerdere websites. Voor 100.000 munten ben je tussen de €7,50 en €10,00 kwijt. Je moet hiervoor een speler te koop zetten in de transfermarkt. Op de website moet je aangeven welke speler, welk level, welke positie en welke positie de speler speelt.

iOS
Voor de iPad en iPhone kun je, naast de officiële groene biljetten die je als in-app aankoop kunt doen, ook via meerdere betrouwbare websites munten kopen. Deze coins kunnen worden ingezet om duurdere spelers als Messi, Ronaldo en andere toppers te kopen. Voor een miljoen munten betaal je gewoonlijk tussen de €5,00 en €7,50.

Playstation 3,4, Vita
De populairste console voor FIFA 15. Ook voor de Playstation is het mogelijk om coins te kopen. Voor de Playstation 3 kosten 50.000 munten tussen de €6,00 en €8,00. Voor de Playstation 4 is het bedrag nagenoeg hetzelfde. De Vita is over het algemeen iets goedkoper. De coins kunnen met onder andere met iDEAL en PayPal worden aangekocht

Windows PC
Ook voor de ‘gewone’ PC-gamer is het mogelijk om coins te kopen voor FIFA 15. Meerdere websites bieden goedkoop munten aan waarmee je dure pakketten of spelers kunt aanschaffen. Voor 1 miljoen coins ben je voor de Windows PC of laptop gemiddeld tussen de 9 en 10 euro kwijt. Deze transactie kan in Nederland simpel afgerond worden met IDEAL.

Android
FIFA gamers op een tablet of smartphone met het Google besturingssysteem Android kunnen op dezelfde manier coins kopen als de iOS, PS, PC en Xbox gebruikers. De economie is voor deze spelers wel een stuk gunstiger vergeleken met de andere opties. Voor 10 miljoen Android coins ben je slechts rond de 7 euro kwijt. Al is het soms nog goedkoper met een coupon of kortingscode.

Coins hacken?

Er is veel vraag naar een goede hack voor coins. Iedereen wil gratis munten krijgen en het spel hacken. Dit is een illegale manier en wordt door EA Games, de maker van FIFA, keihard bestraft. In de meeste gevallen wordt je account verwijderd zonder een waarschuwing vooraf als er sprake is van hacken. Bij herhalen wordt ook het IP adres geblokkeerd. Programma’s downloaden waarmee FIFA 15 kan worden gehackt bevatten vrijwel altijd virussen of andere gevaarlijke bestanden voor je laptop, pc of console.

Coins generator

Een generator voor munten komt overeen met de hacks. Dit is niet toegestaan en wordt keihard aangepakt door de makers van het spel. Daarnaast zijn er geen werkende generators op de markt te vinden en moet je vaak betalen in de vorm van smsjes (kan oplopen tot 10 euro of meer) of door de zogenoemde ‘surveys’ in te vullen. Een coin generator zonder survey die werkt bestaat niet voor FIFA 15.

Zelf coins verkopen en geld verdienen

Ben je goed in FIFA 15 en heb je veel munten verdiend? Deze coins kun je verkopen aan diverse websites, die makkelijk via een zoekmachine als Google en Bing zijn te vinden. Je baan opzeggen en fulltime gaan gamen zit er niet in, maar tientallen euro’s verdienen per week is wel mogelijk. Je moet zoeken naar de ‘sell to us’ opties. Het is per console afhankelijk hoeveel geld je er voor terug krijgt.

Tot slot: FUT tips, cheats en coins verdienen

Het kopen van munten wordt door FIFA en EA Games niet tot nauwelijks bestraft. Je loopt echter altijd een risico als je coins koopt via webwinkels. Het is eigenlijk veel leuker om de coins gewoon te verdienen zonder zelf maar een euro neer te leggen!

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeFIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
FIFA Ultimate Team (FUT) coins verkopenWie in FIFA Ultimate Team (FUT) een teveel heeft aan coins (de in-game valuta, het FIFA geld), kan besluiten om deze mun…
FIFA coins online kopen via een Mule AccountFIFA coins online kopen via een Mule AccountDe Ultimate Team-functie is een erg populaire functie in het voetbalsimulatiespel FIFA 16, je kunt er zelf je gedroomde…
FIFA 16 coins online kopen: Player AuctionFIFA 16 coins online kopen: Player AuctionHet voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je…
FIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate TeamFIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate TeamIn FIFA 17 bestaat de Ultimate Team optie. Dit is een speloptie die bij veel spelers ontzettend geliefd is. Bij FUT (Fif…
Bronnen en referenties
  • http://www.fifacoinsbuy.com/fifa-14-coins/xbox1.html
  • http://coinsfifakopen.nl/FUT-coins/ultimate-team-coins/fifa-15-playstation-3/
  • http://www.fifacoinsclub.com/index.php/order/fifa15/ios/500
  • http://www.fifacoinservice.nl/faq/how-to-order/
  • http://www.futstore.nl/fifa15-pc-futcoins-50k
  • En.mmoga.biz/fifa_coins
  • www.cuingame.com/See_You_in_Game
  • http://www.fifacheap.com/FIFA15/FIFA-15-PS4-Coins/Gold.html
  • Algemene prijsinformatie: buy-fifa-ultimateteam-coins.com/

Reageer op het artikel "FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genereren"

Infoteur: Eddwin
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 15
Schrijf mee!