InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor Xbox 360 & One

FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor Xbox 360 & One

Het voetbalspel FIFA 16 is speelbaar op de consoles Xbox 360 en de Xbox One van Microsoft. Met name het onderdeel Ultimate Team van FIFA 16 is erg populair bij de spelers van het spel. Om een zo goed mogelijk team te krijgen moet je veel coins verdienen. Deze munten kun je winnen door wedstrijden te spelen en bekers te winnen. Heb je daar geen zin in? Je kunt ze ook online kopen! Coins kopen voor de Xbox is erg gemakkelijk, kost weinig tijd en is niet erg prijzig. Aanbieders van deze munten zijn onder andere Goldah, Fifaah, MMOGA en Futstore. Hoe kun je nog meer FIFA 16 Ultimate Team coins krijgen en hoe werkt het kopen precies?

FIFA 16 Ultimate team en munten

Het populaire voetbalspel is in september 2015 uitgebracht door ontwikkelaar EA Canada en uitgever EA Sports. FIFA 16 bestaat uit meerdere soorten opties die allemaal te maken hebben met het voetbalspel. Het meest wordt Ultimate Team gespeeld. Voor dit onderdeel moet je beschikken over een (goede) internetverbinding, FUT, zoals dit populaire onderdeel wordt afgekort, speelt zich namelijk volledig online af. Je kunt hier spelen tegen andere spelers die zich overal op de wereld kunnen bevinden of tegen de computer spelen om coins te verdienen. Deze in-game valuta is essentieel in dit spelonderdeel. Zonder coins kun je geen goed team samenstellen om wedstrijden mee te winnen. Coins kun je verdienen door wedstrijden te spelen, competities te winnen, bekers te winnen en door ze te kopen in webwinkels op internet. Deze coins worden vaak binnen een kwartier tot een uur geleverd. Als je voldoende geld bij elkaar hebt gekregen kun je hiermee spelers (bijvoorbeeld Messi, Ronaldo en Robben), items, managers, stafleden en coaches kopen om zo jouw team beter te maken. Ook kan je de coins weer verkopen voor euro's.

De game op de Xbox, de Legends

Het voetbalspel FIFA 16 is beschikbaar voor de Xbox 360 en de Xbox One. Mocht je de game kopen voor de 360 moet je het wel stellen met een iets mindere kwaliteit van het beeld vergeleken met bijvoorbeeld de versie op de PlayStation 4. Ultimate Team 2016 kun je, na het kopen van het spel zelf, gratis spelen zolang je een goede verbinding hebt met internet (bekabeld of WiFi). De spelerskaarten voor de beide Xbox consoles zijn soms wel heel bijzonder; exclusief voor de Xbox zijn namelijk de Legend-kaarten. Dit zijn voetbalspelers zoals Koeman, van Basten, Kluivert, Beckenbauer en een van de beste voetballers allertijden Pelé. Allemaal spelers die allang met pensioen zijn, maar speciaal voor de Xbox hun medewerking hebben verleend aan het FIFA-spel. Om deze kaarten te kunnen kopen moet je wel over heel veel coins beschikken.

Coins kopen voor de Xbox

Voor het online onderdeel Ultimate Team van FIFA 16 kun je coins kopen om zo het spel wat makkelijker te maken voor jezelf. Dit kun je op twee manieren doen:

Manier 1: Xbox giftcard
In winkels waar giftcards worden verkocht is ook vaak de Xbox variant beschikbaar. Met deze Xbox (LIVE) points kun je het spel FIFA aanschaffen. Bij de meeste varianten van het spel krijg je veel gratis coins als je deze koopt met je punten die staan op een Microsoft account.

Manier 2: Direct online munten kopen
Online kun je bij meerdere aanbieders coins kopen voor FUT op de Xbox 360 en Xbox One. De meest betrouwbare zijn volgens diverse fora: Goldah, MMOGA en Fifaah. Deze aanbieders leveren de munten binnen enkele minuten en zijn qua prijs ook erg voordelig. Je kunt betalen met onder andere creditcard, PayPal en iDeal.

Gratis FUT coins voor de Xbox

Als je gaat zoeken bij zoekmachines zoals Google en Bing op “Free FUT 16 coins Xbox 360” of FIFA 16 free coins Xbox” dan krijg je honderden resultaten. Je hoeft alleen maar je telefoonnummer achter te laten, een sms ergens heen sturen of een korte survey (enquête) in te vullen. Deze websites verdienen veel geld aan mensen die hier intrappen. Wat veel mensen namelijk niet weten is dat er geen generator, hack of echte cheat voor FIFA 16 bestaat om gratis miljoenen coins te verdienen. Trap hier dan ook niet en koop coins op andere manieren.

Het kopen van munten via webwinkels kan door EA Sports worden bestraft. Je loopt een risico op een time-out of een ban voor FIFA16 Ultimate Team.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA Ultimate Team (FUT) coins verkopenWie in FIFA Ultimate Team (FUT) een teveel heeft aan coins (de in-game valuta, het FIFA geld), kan besluiten om deze mun…
FIFA 16 coins online kopen: Player AuctionFIFA 16 coins online kopen: Player AuctionHet voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je…
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeFIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
FIFA coins online kopen via een Mule AccountFIFA coins online kopen via een Mule AccountDe Ultimate Team-functie is een erg populaire functie in het voetbalsimulatiespel FIFA 16, je kunt er zelf je gedroomde…
FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genererenFIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genererenIn FIFA 15 kun je spelers kopen met coins. Deze digitale valuta in het voetbalspel kun je op veel verschillende manieren…
Bronnen en referenties
  • http://www.livecodes.nl/xbox-gift-card/
  • http://www.goldah.com/fifa15/xbox%20360
  • http://www.fifa4coins.com/?gclid=Cj0KEQiAiamlBRCgj83PiYm6--gBEiQArnojD-QtY-ug690QUta8_EPFynPaIE-AHIE8DT45f_YnfBkaAvFU8P8HAQ

Reageer op het artikel "FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor Xbox 360 & One"

Reactie

Ben, 12-01-2015 12:27 #1
Sorry, maar jullie geven aan dat je coins kan kopen via websites op internet.
Jullie vergeten erbij te zetten dat als je coins koopt via websites op internet je een ban kan krijgen voor fifa15.
Zou wel zo eerlijk zijn om dat erbij te vermelden. Reactie infoteur, 12-01-2015
Beste Ben,

Daar heeft u zeker een punt. De disclaimer stond bij het hoofdartikel (http://infonu.nl/143654) al wel. Dit artikel is naar aanleiding van uw reactie aangepast. Bedankt voor het opmerken!

Met vriendelijke groet,
Edwin

Infoteur: Eddwin
Laatste update: 05-10-2015
Gepubliceerd: 05-01-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 16
Reacties: 1
Schrijf mee!