InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4

FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4

FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4 FIFA 16 Ultimate Team (afgekort als FUT of FUT16) kun je spelen op de PlayStation 3 en PlayStation 4. Als je zelf geen zin hebt om langzaam coins te verzamelen om spelers zoals Robben, Ronaldo en Messi te kopen, kun je op twee manieren FUT coins kopen. Je kunt ze aanschaffen met PlayStation (PS) points via een giftcard of in een online webwinkel van bijvoorbeeld Goldah, Fifaah, FutStore of MMOGA. Deze winkels leveren de munten binnen het uur. Hoe werkt dit precies en wat kun je allemaal met de coins in Ultimate Team?

Ultimate Team van FIFA 16 en geld

FIFA 16 valt onder het genre simulatie, voetbal en sport. Dit voetbalspel is het vierentwintigste deel van de algemene serie voetbalspellen onder de naam FIFA. Het spel is ontwikkelt door EA Canada en uitgebracht in november 2014 door de bekende uitgever Electronic Arts. Dit bedrijf heeft een contract met de bond FIFA tot 2020, hierdoor kunnen alle spelersnamen, competities en stadia bij de echte naam worden genoemd. Dit is niet het geval bij bijvoorbeeld de tegenhanger van FIFA 16 genaamd Pro Evolution Soccer 2016. Naast de optie om offline een carrière met een team of als speler te starten wordt FIFA 16 Ultimate Team (FUT) het meest aangeklikt door de spelers van het voetbalspel. Hier moet je proberen om een zo goed mogelijke team samen te stellen met een goede teamgeest (sfeer in het team). Dit kun je bereiken door spelers, managers, items en stadia te kopen met coins, de in-game valuta van Ultimate Team. Deze munten kunnen worden verdiend door voetbalwedstrijden te spelen, te handelen in spelers en items, of door deze simpelweg te kopen op in webwinkels van goldfarmers.

FIFA 16 op de PlayStation

Op de PlayStation 3, 4 en Vita is het mogelijk om seizoen 2015/2016 te spelen met FIFA 16. Volgens fans is de kwaliteit van het beeld het beste op de consoles van Sony. De adviesprijs van het spel is 69 euro nieuw voor de meeste consoles van het merk Sony. In FIFA 16 zijn de meeste spelers actief op de PlayStation, voornamelijk in het spelonderdeel FIFA 16 Ultimate Team.

Coins kopen PlayStation

Je kunt voor de PlayStation 3, 4 en Vita coins kopen om daarmee spelers, items, managers en stadia te kopen. Dit kun je op twee manieren doen:

Manier 1: PlayStation Points

Sony werkt voor meerdere spellen en opties zoals films en muziek kopen met PlayStation points. Deze punten kun je kopen met iDeal, PayPal, creditcard en als giftcard in de grotere elektronicawinkels en supermarkten van Nederland en België. Zodra je deze points aan je account hebt toegevoegd kun je er coins voor FIFA 16 Ultimate Team (FUT) voor kopen. Gemiddeld krijg je voor 20 euro aan PlayStation Points ruim 2200 coins voor FIFA.

Manier 2: Online kopen

Je kunt coins ook direct kopen door ze aan te schaffen op internet met IDEAL, PayPal of je creditcard. Er zijn meerdere bedrijven gespecialiseerd in het kopen en verkopen van FIFA Ultimate Team coins. Je moet eerst aangeven hoeveel coins je wilt hebben en daarna het bedrag overmaken naar de website. Je moet daarna een speler voor het betaalde aantal coins te koop zetten op de transfermarkt (veiling). De website koopt binnen enkele minuten jouw speler en je hebt de munten binnen.

Gratis FUT coins voor de PlayStation

Als je zoekt bij Google of Bing op “Free FUT 16 coins PS4” of “FIFA 16 free coins PlayStation” krijg je direct tientallen resultaten. Deze websites beloven cheats, een gratis hack voor coins of een coin generator om miljoenen gratis munten mee te maken. Bij sommige aanbieders hoef je hier alleen ergens een sms-bericht te sturen of een survey (enquête) in te vullen. Deze websites verdienen hier grof geld aan, maar kunnen geen van allen een werkende generator of hack geven. Trap hier dan ook niet in en blijf bij de bovenstaande manieren.
Het kopen van munten via webwinkels kan door EA Sports worden bestraft. Je loopt een risico op een time-out of een ban voor FIFA16 Ultimate Team.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA Ultimate Team (FUT) coins verkopenWie in FIFA Ultimate Team (FUT) een teveel heeft aan coins (de in-game valuta, het FIFA geld), kan besluiten om deze mun…
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeFIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
FIFA 16 coins online kopen: Player AuctionFIFA 16 coins online kopen: Player AuctionHet voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je…
FIFA coins online kopen via een Mule AccountFIFA coins online kopen via een Mule AccountDe Ultimate Team-functie is een erg populaire functie in het voetbalsimulatiespel FIFA 16, je kunt er zelf je gedroomde…
FIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genererenFIFA 15 Ultimate Team (FUT) coins hacken, kopen of genererenIn FIFA 15 kun je spelers kopen met coins. Deze digitale valuta in het voetbalspel kun je op veel verschillende manieren…
Bronnen en referenties
  • http://www.goldah.com/fifa15/ps3
  • http://www.goldah.com/fifa15/ps4
  • http://www.fifa4coins.com/?gclid=Cj0KEQiAiamlBRCgj83PiYm6--gBEiQArnojD-QtY-ug690QUta8_EPFynPaIE-AHIE8DT45f_YnfBkaAvFU8P8HAQ

Reageer op het artikel "FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4"

Infoteur: Eddwin
Laatste update: 05-10-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 16
Schrijf mee!