InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015 In de maanden mei en juni van 2015 komt het Team of The Season, ook wel afgekort als TOTS uit in het voetbalspel FIFA 15. In het onderdeel Ultimate Team (FUT) komen er 11 teams uit van spelers die het beste hebben gepresteerd in het voetbalseizoen 2014/2015. Er komt ook een speciaal Bundesliga team. Dit is de hoogste divisie in Duitsland. Hier spelen bijvoorbeeld Robben, Firmino, Ribbery, de Bruyne, Huntelaar, Verhaegh en Meier. Welke spelers uit de Duitse Bundesliga zitten er in het Team of The Season van 2015? Wanneer is de release van deze kaarten in FIFA 15 Ultimate Team? Hoe kun je deze kaarten kopen of krijgen?

Team of the Season in FIFA 15 Ultimate Team

In het populaire voetbalspel FIFA 15 van de maker EA Canada en de uitgever Electronic Arts kun je het voetbalseizoen 2014/2015 in de huiskamer beleven. Het online gedeelte in de game genaamd FIFA 15 Ultimate Team (FUT of UT) wordt het meest gespeeld door de gamers. Dit gedeelte maakt gebruik van speelkaarten, ook wel cards genoemd. Op deze kaarten staan items, spelers, coaches, staf, stadia, voetballen, en nog veel meer andere zaken. Deze kun je kopen voor coins en in jouw club zetten. Ieder jaar brengt EA Sports voor FIFA een groot aantal unieke en zeldzame kaarten uit van spelers. Het team van het jaar (TOTY) wordt bijvoorbeeld uitgeven in januari en het Team of The Season (TOTS) aan het einde van een voetbalseizoen. TOTS bevat in totaal 11 teams met daarin tussen de 18 en 23 spelers. De beste spelers uit de Bundesliga van Duitsland is een van de populairste TOTS teams in het spel.

FIFA coins kopen voor TOTS

Omdat mensen tijdens deze periode plots heel veel coins willen hebben om de speciale packs met zeldzame gouden spelers te krijgen, zoekt iedereen op manieren om zo snel en goedkoop mogelijk deze munten te krijgen. Dit kan op drie hoofdmanieren:
  1. Je gaat coins kopen via een website. Dit is mogelijk voor de Xbox 360 en One, PlayStation 3, 4 en Vita, iOS besturingssystemen, Android besturingssystemen en de Windows PC.
  2. Je koopt direct packs met FIFA points. Deze manier wordt door EA Sports in FUT15 als de beste optie gezien. De punten kun je toevoegen aan jouw account door een giftcard of met een creditcard.
  3. Je gaat van tevoren zo veel mogelijk handelen op de transfermarkt. Spelers koop je zo goedkoop mogelijk in en verkoop je daarna voor veel meer coins. Er zijn mensen die daardoor miljoenen aan FIFA 15 UT coins hebben gekregen voor hun club.

De Bundesliga en het Team of The Season

De Bundesliga is de hoogste voetbalcompetitie van Duitsland en ook een van de meest populaire competities wereldwijd. Teams uit Duitsland worden vaak hoog gewaardeerd in FIFA games. Zo behoort Bayern München al een aantal edities tot de absolute wereldtop. Ook Dortmund heet de afgelopen jaren een hoge waardering in sterren gehad, al zijn zij in het seizoen 2014/2015 keihard onderuit gegaan. Halverwege het seizoen stond de verliezend Champions League finalist zelfs onderaan in de Duitse Bundesliga. De beste spelers uit de Bundesliga krijgen een speciale TOTS card in FIFA 15. Om het Bundesliga Team of The Season (TOTS) te bepalen worden de beste spelers uit de volgende teams eruit gepikt: Bayern München (met Arjen Robben), VfL Wolfsburg, Schalke 04 (met Klaas-jan Huntelaar), FC Augsburg (met Paul Verhaegh), Borussia Mönchengladbach, Bayer Leverkusen, 1899 Hoffenheim, Werder Bremen, Eintracht Frankfurt, Hannover 96, 1. FC Köln, Hamburger SV, FSV Mainz 05, Hertha BSC, Paderborn, Borussia Dortmund, SC Freiburg, VfB Stuttgart.

Hoeveel spelers zitten er het TOTS team van de Bundesliga 2015?

Om het aantal en soort spelers te bepalen voor de beste Bundesliga spelers van het seizoen 2014/2015 worden de spelers in een (1)4-3-3 opstelling geplaatst. In het Duitse competitieteam is er ruimte voor 1 doelman, 4, verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers. Ook zitten er 7 spelers op de bank. Dit team kent, in tegenstelling tot het gold, bronze en silver TOTS team, geen reservespelers.

Wanneer komt het Bundesliga Team of The Season (TOTS) in FIFA 15 Ultimate Team?

Verwacht wordt dat EA Sports vanaf 6 mei 2015 het eerste Team of The Season bekendmaakt. Voor acht weken lang komt er iedere week een nieuw team uit. Zodra er bekend is wanneer de release is van het Bundesliga team in (speciale) packs in FUT15, wordt dit artikel aangepast.

Verwachtte TOTS-spelers

In Duitsland voetballen enorm veel spelers met veel talent. Een aantal voetballers springen er in het voetbalseizoen 2014/2015 tussenuit. Deze voetballers maken volgens fans, ingewijden en experts een hele grote kans op een vermelding in het Bundesliga TOTS team en een zeldzame speelkaart:
  • Alexander Meier, Duitsland, Eintracht Frankfurt – Halverwege het seizoen de topscorer van de Bundesliga
  • Arjen Robben, Nederland, Bayern München – Behoort volgens de experts tot de beste vijf voetballers ter wereld. Is enorm belangrijk geweest voor zijn team. Zat ook in het beste team van het jaar (TOTY)
  • Kevin de Bruyne, België, VfL Wolfsburg – Geeft enorm veel assist en scoort zelf ook regelmatig. Krijgt een hoge beoordeling volgens de 1. Bundesliga Player Statistics.
  • Roberto Firmino, Brazilië, Hoffenheim – Belangrijk voor zijn team, geeft veel assists en pikt ook vaak een doelpunt mee in het seizoen 2014/2015. Ook een hoge beoordeling volgens de 1. Bundesliga Player Statistics.

Wie zaten er in FIFA 14 in dit team?

Basis 11 (positie, naam, team)

  • GK: Bernd Leno – Bayer 04 Leverkusen
  • CB (LB): David Alaba – Bayern München
  • CB: Sokratis – Borussia Dortmund
  • CB: Ömer Toprak – Bayer 04 Leverkusen
  • LM: Marco Reus – Borussia Dortmund
  • CDM: Philipp Lahm – Bayern München
  • CDM (CM): Toni Kroos – Bayern München
  • RM: Arjen Robben – Bayern München
  • CAM (RW): Kevin Volland – TSG Hoffenheim
  • ST: Mario Mandzukic – Bayern München
  • ST: Robert Lewandowski – Borussia Dortmund

Wisselspelers

  • GK: Ralf Fährmann – Schalke 04
  • LB: Ricardo Rodriquez – VfL Wolfsburg
  • RM: André Hahn – FC Augsburg
  • CF: Raffael – Borussia M’gladbach
  • CAM: Maximilian Meyer – Schalke 04
  • CAM: Roberto Firmino – TSG Hoffenheim
  • ST: Josip Drmic – 1. FC Nürnberg

De winnaars seizoen 2014/2015 in FUT15

De bovenstaande informatie is gebaseerd op de verwachtingen, eerdere uitspraken van EA Sports en de gegevens van de afgelopen jaren. Zodra er meer bekend is zal dit artikel worden aangepast

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015In mei en juni 2015 zijn er speciale weken in FIFA 15 Ultimate Team. In het voetbalspel, dat gemaakt is door EA Canada e…
FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015De belangrijkste Spaanse voetbalcompetitie heet de Primera División, maar wordt ook wel Liga BBVA of La Liga genoemd. In…
FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015Het EASFC team van het Team of The Season is geselecteerd door de makers van het voetbalspel FIFA 15 en het online onder…
FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015De Serie A is de belangrijkste en hoogste voetbalcompetitie van Italië. Teams zoals Internationale, AC Milan en Juventus…
FIFA 15 Ultimate Team: Ligue 1 Team of the Season-TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Ligue 1 Team of the Season-TOTS 2015In de maanden mei en juni van 2015 brengt EA Sports voor het voetbalspel FIFA 15, met in het bijzonder het online Ultima…
Bronnen en referenties
  • FIFA 15 Ultimate Team voor PS4
  • FIFA 15 Ultimate Team voor Xbox 360
  • Gratis applicatie: FIFA 15 Ultimate Team voor iOS en Android
  • http://www.futhead.com/14/totw/totsbundesliga/
  • http://www.voetbalzone.nl/competitie.asp?uid=9
  • http://www.whoscored.com/Regions/81/Tournaments/3/Seasons/4336/Stages/9192/PlayerStatistics/Germany-Bundesliga-2014-2015

Reageer op het artikel "FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015"

Infoteur: Eddwin
Gepubliceerd: 13-02-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 15
Schrijf mee!