InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015 Het EASFC team van het Team of The Season is geselecteerd door de makers van het voetbalspel FIFA 15 en het online onderdeel FIFA 15 Ultimate Team (FUT) In de maanden mei en juni van het jaar 2015 komen er speciale kaarten in de themaweken TOTS uit. Het EASFC team wordt, naar verwachting, als laatste van de elf selecties uitgebracht. Dit team is vaak het meest populair, omdat het de beste spelers van het voetbalseizoen 2014/2015 bevat. Voorgaande jaren zaten hier onder andere de spelers Messi, Ronaldo en Ibrahimovic in. Wat houdt het Team of The Season precies in? Wanneer is de release van de EASFC selectie in 2015?

Team of the Season (TOTS) en het EASFC team

Verwacht wordt dat het laatste team dat FIFA 15 uit gaat brengen het EASFC TOTS team gaat zijn. Dit team bevat de beste spelers van het voetbalseizoen 2014/2015 volgens de ontwikkelaars van FIFA Ultimate Team. Deze spelers hebben al een plek gehad in een ander team van het land waar ze werkzaam zijn, maar zijn nu met elkaar in een team gezet. In de voorgaande editie van Ultimate Team zaten onder andere Ibrahimovic, Messi, Ribbery en Ronaldo. De beste speler in het EASFC Team of The Season team was Lionel Messi met een overall rating van 97.

FIFA coins kopen of gratis verdienen voor TOTS

Tijdens de weken rondom TOTS en tijdens deze actieweken zien we een flinke stijging in het aantal packs die worden gekocht. Iedere actieve speler van FIFA 15 Ultimate Team wil graag de beste Team of The Season spelers halen voor hun team in FUT. Het is op drie hoofdmanieren mogelijk om coins te kopen om zo het EASFC team te bemachtigen:
  • Je kunt coins kopen via een website. Dit is mogelijk voor de Xbox 360 en One, PlayStation 3, 4 en Vita, iOS besturingssystemen, Android besturingssystemen en de Windows PC.
  • Door slim te handelen in spelers kun je, vooral tijdens de TOTS-weken, enorm veel FIFA geld verdienen. Zo kun je al jouw beste spelers te koop zetten en later weer terugkopen voor meer coins. Ook kun je miljoenen coins verdienen in FUT door bijvoorbeeld te gaan handelen in EASFC TOTS spelers. Deze zijn namelijk erg gewild.
  • Met FIFA points of punten, die je kunt kopen met een giftcard of een creditcard, kun je direct beginnen met het openen van packs. Dit is mogelijk voor alle platformen.

Hoeveel spelers zitten er in het TOTS team EASFC van de ontwikkelaar?

Teams van alle competities bevatten in totaal 18 spelers (11 basisspelers en 7 wisselspelers). Het EASFC team bevat echter 23 spelers, omdat er ook nog 5 reserves zijn geselecteerd door EA Canada. Dat een speler een wisselspeler of reserve is hoeft niet te betekenen dat het een slechte speler is. Er moet niet vergeten worden dat het gaat om de beste 23 spelers ter wereld.

Wanneer is de release van het EASFC Team of The Season?

Van alle elf teams wordt het EASFC team als laatste vrijgeven in packs. De verwachting is dat dit rond half juni 2015 gaat gebeuren. Zodra er meer bekend is over de datum wordt dit artikel aangepast.

Enkele verwachte spelers

De volgende spelers worden door fans op fora en door experts van grote gamewebsites verwacht in het EASFC Team of The Season (TOTS):
  • Lionel Messi: het is geen geheim dat Lionel Messi een lieveling is van de makers van het spel. Hij staat halverwege het seizoen op een tweede plaats qua doelpunten en is meerdere malen belangrijk voor zijn team FC Barcelona geweest.
  • Arjen Robben: De Nederlander in dienst van het Duitse Bayern München kent een topseizoen in 2014/2015. Hij scoort aan de lopende band en veel van deze doelpunten zijn ook belangrijk geweest. Hij is de hoogst gewaarde Nederlander in FIFA 15 Ultimate Team.
  • Cristiano Ronaldo: Halverwege het seizoen de topscorer in de La Liga. Dé man van Real Madrid en tevens winnaar van de Gouden Bal voor beste speler van het jaar. Volgens de fans kunnen de makers van het EASFC TOTS team niet om Ronaldo heen.
  • Manuel Neuer: Is derde geworden in de Gouden Bal verkiezing van 2014. Als keeper is dit een behoorlijke prestatie. Hij wordt de beste keeper van de wereld genoemd en laat dit in het seizoen van 2014/2015 ook regelmatig zien.

Wie zaten er in FIFA 14 in dit team?

In FIFA 14 Ultimate Team hebben de volgende 23 voetballers een speciale kaart gehad met daarop een verbeterde statistiek:

Basis 11 (positie, naam, club, oude rating overall, nieuwe rating overall)

  • GK: Thibaut Courtois, Atlético de Madrid – 84>88
  • CB: Giorgio Chiellini, Juventus – 86>91
  • CB: Medhi Benatia, Roma – 84>90
  • LB: Filipe Luís, Atlético de Madrid – 82>87
  • LM: Marco Reus, Borussia Dortmund – 85>90
  • RM: Arjen Robben, Bayern München – 88>92
  • LM: Cristiano Ronaldo, Real Madrid – 92>97
  • CM: Yaya Touré, Manchester City – 86>92
  • ST: Zlatan Ibrahimović, Paris Saint-Germain – 89>95
  • ST: Luis Suárez, Liverpool – 88>95
  • CF: Lionel Messi, FC Barcelona – 94>97

Wisselspelers

  • GK: Bernd Leno, Bayer 04 Leverkusen – 80>86
  • CB: Diego Godín, Atlético de Madrid – 83>89
  • CB: Ömer Toprak, Bayer 04 Leverkusen – 78>84
  • CAM: James Rodríguez, AS Monaco – 83>90
  • CM: Paul Pogba, Juventus – 81>87
  • ST: Robert Lewandowski, Borussia Dortmund – 86>92
  • ST: Diego Costa, Atlético de Madrid – 84>90

Reserves

  • RWB: Serge Aurier, Toulouse FC – 75>82
  • CB: Marko Baša, LOSC Lille – 77>85
  • CDM: Aaron Ramsey, Arsenal – 81>86
  • ST: Ciro Immobile, Torino – 75>82
  • ST: Daniel Sturridge, Liverpool – 82>87

De winnaars seizoen 2014/2015 in FUT15

De bovenstaande informatie is gebaseerd op de verwachtingen, eerdere uitspraken van EA Sports en de gegevens van de afgelopen jaren. Zodra er meer bekend is zal dit artikel worden aangepast

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA 15: Team of The Season (TOTS), gevolgen en datums 2015FIFA 15: Team of The Season (TOTS), gevolgen en datums 2015Vanaf 6 mei 2015 maakt EA Sports in FIFA 15 Ultimate Team (FUT) de beste spelers van het seizoen 2014/2015 bekend. Zes w…
FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015De Serie A is de belangrijkste en hoogste voetbalcompetitie van Italië. Teams zoals Internationale, AC Milan en Juventus…
FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015De belangrijkste Spaanse voetbalcompetitie heet de Primera División, maar wordt ook wel Liga BBVA of La Liga genoemd. In…
FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015In de maanden mei en juni van 2015 komt het Team of The Season, ook wel afgekort als TOTS uit in het voetbalspel FIFA 15…
FIFA 15 Ultimate Team: Premier League team – TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Premier League team – TOTS 2015In de maanden mei en juni van het jaar 2015 komen er 11 speciale Team of The Season (TOTS) teams uit in het voetbalspel…
Bronnen en referenties
  • FIFA 15 Ultimate Team voor Xbox 360
  • FIFA 15 Ultimate Team voor PlayStation 4 (PS4)
  • FIFA 15 voor iOS (iPad) en Android (Samsung Galaxy S5)
  • http://www.fifauteam.com/fifa-14-ultimate-team-easfc-tots/

Reageer op het artikel "FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015"

Infoteur: Eddwin
Gepubliceerd: 14-02-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 15
Schrijf mee!