InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015

FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015 In mei en juni 2015 zijn er speciale weken in FIFA 15 Ultimate Team. In het voetbalspel, dat gemaakt is door EA Canada en uitgegeven is door Electronic Arts, komen er namelijk zeldzame en waardevolle kaarten uit voor het online onderdeel Ultimate Team (FUT). Deze weken worden Team of The Season of afgekort TOTS genoemd. Een van de populairste teams is het Rest of the World team (rest van de wereld of ROTW). Hier zitten onder andere spelers uit de Belgische, Nederlandse, Schotse, Russische, Portugese, Mexicaanse en Zweedse competities in. Alleen de beste 23 spelers van het voetbalseizoen 2014/2015 maken een kans op een Rest of the World TOTS 2015 kaart. Wat is het Team of the Season in FIFA 15 Ultimate Team eigenlijk? Wat valt er allemaal onder Rest of the World? Welke spelers hebben er een dure kaart gekregen?

Team of the Season (TOTS) in FUT

In de maanden mei en juni van 2015 maakt de uitgever van het voetbalspel FIFA 15 de beste spelers van het voetbalseizoen 2014/2014 bekend. Deze spelers krijgen een speciale kleur kaart in het online onderdeel FIFA Ultimate Team. Dit is het meest gespeelde deel van het voetbalspel sinds FIFA 09 en wordt door de fans afgekort als FUT of FUT15. De beste spelers van het seizoen komen uit in elf team en worden per team vrijgegeven in packs in het spel. Deze TOTS-weken gaan acht weken duren, omdat er ieder week een nieuw team uitkomt en de speciale Golden, Bronze en Silver teams gebundeld worden. Het Rest of the World team (ROTW) is, samen met het Liga BBVA, Premier League en Bundesliga, het meest populair, omdat het veel waardevolle spelers bevat.

Rest of the world, welke teams vallen daar eigenlijk onder?

Als spelers van het spel FIFA 15 de woorden ‘Rest of the World’ zien verschijnen op hun televisie, smartphone of tablet, verwachten ze veel slechte spelers uit tweede divisies en landen waar het voetbalniveau niet bijster hoog is. Niets blijkt echter minder waar. Er vallen een hoop goede competities en spelers onder de noemer Rest of the World in het Team of the Season. Alle spelers die niet binnen de volgende competities vallen en speelbaar zijn als team in FIFA 15, maken een kans op een vermelding en een zeldzame spelerskaart in Ultimate Team: Premier League, Football League, Bundesliga, Serie A, Ligue 1 en Liga BBVA. Je kunt dus spelers uit onder andere de Nederlandse, Braziliaanse, Russische, Mexicaanse, Schotse, Argentijnse, Belgische, Portugese, Saoedi-Arabische, Zweedse, Colombiaanse en Griekse competitie verwachten. Het is dan ook geen wonder dat dit Team of the Season zo populair en waardevol is. Er zijn immers honderden spelers die vallen in TOTS Rest of the World.

FIFA coins kopen of gratis verdienen voor TOTS

Veel gamers kopen tijdens de Team of the Season weken in FIFA 15 Ultimate Team meer packs (pakketten met spelers, items en andere waardevolle kaarten). Zij willen allemaal een speciale TOTS kaart treffen, in hun club plaatsen of voor veel coins weer verkopen. Tijdens deze acht weken in de zomer willen veel mensen extra munten, points of geld verdienen in het spel, omdat zij anders te weinig packs kunnen kopen. Hoe minder packs je koopt, des te minder hoog de kans op een Rest of the World TOTS kaart is. Coins kun je makkelijk verdienen of kopen op drie verschillende hoofdmanieren:

  • Je kunt coins kopen via een website. Dit is mogelijk voor de Xbox 360 en One, PlayStation 3, 4 en Vita, iOS besturingssystemen, Android besturingssystemen en de Windows PC.
  • Het is mogelijk om door te handelen in spelers, items, stadia en andere kaarten, miljoenen coins te verdienen zonder dat je er zelf veel moeite voor hoeft te doen. Je moet alleen wat actiever gaan worden op de veiling (auction) én de juiste keuzes maken.
  • Electronic Arts biedt in Ultimate Team ook de mogelijkheid om punten (points) op een legale manier te kopen. Dit kan bijvoorbeeld met een giftcard, voucher of creditcardtransactie worden gedaan. Deze points kunnen niet worden omgezet in coins, maar je kan er wel direct spelerpacks mee kopen. Je krijgt echter meer waar voor je geld op de onofficiële manier zoals bij punt 1 omschreven.

Hoeveel spelers zitten er in het TOTS team Rest of the World

Het team krijgt 11 basisspelers in een (1)-4-3-3 opstelling. Het Rest of the World (ROTW) team bestaat uit 1 doelman, 4 verdedigers, 3 middenvelders en 3 aanvallers. Daarnaast worden er ook 7 wisselspelers uitgekozen. Uniek voor dit team is dat er, wegens het grote aantal spelers die onder TOTS 2015 Rest of the World vallen, ook 5 reservespelers worden geselecteerd. In totaal zijn er dus 23 spelers, het maximale aantal wat een Team of The Season team in FIFA Ultimate Team 2015 mag bevatten.

Wanneer is de release van het Rest of the world TOTS team?

Zodra de exacte datum van de release bekend is zal dit artikel direct worden aangepast.

Wie zaten er in FIFA 14 in dit team?

In FIFA 14 Ultimate Team hebben de volgende 23 voetballers een speciale kaart gehad met daarop een verbeterde statistiek:

Basis 11 (positie, naam, club, oude rating overall, nieuwe rating overall)

  • GK: Igor Akinfeev, CSKA Moskva – 84>88
  • CB: Ezequiel Garay, SL Benfica – 82>88
  • CB: Dedé, Cruzeiro – 78>83
  • CB: Paulo da Silva, Toluca – 72>74
  • RM: Hulk, Zenit St. Petersburg – 84>90
  • CAM: Dusan Tadic, FC Twente – 80>86
  • RM: Éverton Ribeiro, Cruzeiro – 78>83
  • CAM: Kris Commons, Celtic – 74>80
  • ST: Seydou Doumbia, CSKA Moskva – 80>85
  • ST: Alfred Finnbogason, Sc Heerenveen – 75>82
  • ST: Mauro Zárate, Vélez Sarsfield – 75>82

Wisselspelers

  • GK: Brendan Clarke, St. Patrick’s Athletic – 60>64
  • CB: Virgil Van Dijk, Celtic – 72>74
  • CAM: Thorgan Hazard, Zulte Waregem – 74>74
  • RM: Kevin Kampl, Red Bull Salzburg – 73>82
  • ST: Marcus Berg, Panathinaikos FC – 71>80
  • ST: Dayro Moreno, Millonarions FC – 75>85
  • ST: Jonatan Soriano, Red Bull Salzburg – 71>80

Reserves

  • CB: Matt Smith, Brisbane Roar – 66>74
  • RM: Kasper Kusk, Aalborg BK – 66>74
  • RM: Guillermo Molins, Malmö FF – 68>74
  • ST: Nasser Al Shamrani, Al Hilal (Riyadh) – 73>80
  • ST: Esteban Paredes, Colo Colo – 73>82

De winnaars seizoen 2014/2015 in FUT15

De bovenstaande informatie is gebaseerd op de verwachtingen, eerdere uitspraken van EA Sports en de gegevens van de afgelopen jaren. Zodra er meer bekend is zal dit artikel worden aangepast

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA 15 Ultimate Team: MLS All-Stars Team of the Season 2015FIFA 15 Ultimate Team: MLS All-Stars Team of the Season 2015De Major League Soccer is de professionele competitie van voetbalteams uit de Verenigde Staten en Canada. Deze ‘vergeten…
FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: EASFC team – TOTS 2015Het EASFC team van het Team of The Season is geselecteerd door de makers van het voetbalspel FIFA 15 en het online onder…
FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Serie A Team of the Season- TOTS 2015De Serie A is de belangrijkste en hoogste voetbalcompetitie van Italië. Teams zoals Internationale, AC Milan en Juventus…
FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Liga BBVA team - TOTS 2015De belangrijkste Spaanse voetbalcompetitie heet de Primera División, maar wordt ook wel Liga BBVA of La Liga genoemd. In…
FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015FIFA 15 Ultimate Team: Bundesliga team - TOTS 2015In de maanden mei en juni van 2015 komt het Team of The Season, ook wel afgekort als TOTS uit in het voetbalspel FIFA 15…
Bronnen en referenties
  • http://www.futhead.com/14/totw/totsrotw/
  • https://www.easports.com/fifa/news/2014/fifa-15-leagues-and-clubs#rest-of-the-world
  • http://www.ultimateteam.co.uk/2014/05/23/fut-14-rest-world-tots-team-season-may-23rd-2014/
  • FIFA 15 Ultimate Team voor Xbox 360
  • FIFA 15 Ultimate Team voor iOS (iPad 2)
  • FIFA 15 Ultimate Team voor Android (Samsung Galaxy S5)
  • FIFA 15 Ultimate Team voor PS4 (PlayStation 4)

Reageer op het artikel "FIFA 15 Ultimate Team: Rest of the world (ROTW) - TOTS 2015"

Infoteur: Eddwin
Gepubliceerd: 17-02-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: FIFA 15
Schrijf mee!