InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Fifa 07: het beste voetbalspel van het moment

Fifa 07: het beste voetbalspel van het moment

Fifa 07 is één van de populairste voetbalspellen van deze eeuw. Het ziet er levensecht uit en je kan er heel wat uren spelplezier mee beleven.

Algemene kenmerken

De fifareeks wordt gemaakt door Electronic Arts, de makers van onder andere De Sims 2, Need For Speed,... Je kan het spelen op elke niet te oude desktop. Je kan het ook op een laptop spelen, maar dit wordt niet aanbevolen. Het spel is gemaakt voor alle leeftijden, al is het niet echt makkelijk om alle trucs onder de knie te krijgen.

De geschiedenis

De fifareeks bestaat sinds 1994, toen Fifa International Soccer op de markt kwam. Elk jaar komt er een nieuw spel uit, met verbeterde gameplay, nieuwe functies enz. Ondertussen zijn er al variaties verschenen zoals EK's en WK's, straatvoetbal en fifa manager. Het is de enige serie die 10 jaar onafgebroken op dezelfde spelcomputer verschenen is.

Fifa 07, wat zijn de mogelijkheden?

Eerst en vooral kan je, natuurlijk, vriendschappelijke voetbalwedstrijden spelen. Je kan spelen met alle ploegen uit de bekendste competities.

In het speltype coach kan je 15 jaar lang meedraaien als trainer bij een ploeg. Je zorgt voor de inkomsten, de transfers, het teammanagement, de sponsors de verschillende trainers zoals aanvallerstrainer, middenvelderstrainer, ... Je krijgt verschillende doelstellingen en je moet proberen deze allemaal te volbrengen. Elk jaar kan je kiezen of je naar een andere club gaat of nog een jaartje bij dezelfde club blijft.

Er is ook een speltype training, waar je kan oefenen op een specifiek onderdeel van het spel.

Eén van de populairste onderdelen is zeker het online spelen. Hier kan je wedstrijden spelen tegen spelers over de hele wereld. Er is ook een mogelijkheid om toernooien te organiseren.

Interactieve Competities

Sinds dit jaar is er een nieuwe functie in fifa 07 : De interactieve Competities. Hier kom je online voor je favoriete team uit, en per wedstrijd die je speelt, (en wint), krijgt je club punten. Zo kan je meehelpen om je team aan de top te krijgen!!!

Gameplay

© 2007 - 2017 Lukasvv, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Fifa 07: het beste voetbalspel van het moment"

Infoteur: Lukasvv
Gepubliceerd: 22-01-2007
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!