InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate Team

FIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate Team

FIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate Team In FIFA 17 bestaat de Ultimate Team optie. Dit is een speloptie die bij veel spelers ontzettend geliefd is. Bij FUT (Fifa Ultimate Team) stel je zelf een team samen door middel van coins die je kunt verdienen. Om meer spelers vrij te spelen, heb je coins nodig. Je hebt ontzettend veel coins nodig om de beste spelers zoals Messi en Ronaldo te krijgen. Het is daarom logisch dat je graag meer coins wilt hebben. Hoe kun je snel coins verdienen in Ultimate Team FIFA 17?

Wat is FIFA 17?

FIFA 17 is ontwikkeld door EA Sports en is verschenen eind september 2016. De reeks FIFA-spellen zijn ontzettend populair en FIFA 17 is geen uitzondering. Zo werd op 3 oktober 2016 bekendgemaakt dat FIFA 17 alle verkooprecords in Engeland verbroken heeft. Ook in Nederland is een verkooprecord verbroken.

FIFA 17 is een game die volledig in het teken staat van voetbal. Er zijn verschillende mogelijkheden. Zo is er een storymode, waar je met Alex Hunter kunt spelen en kunt proberen om de beste voetballer ter wereld te worden. Ook kun je natuurlijk voetbal spelen. Maar één van de meest populaire features van FIFA 17 is Ultimate Team. Dit wordt ook wel FUT 17 genoemd.

Wat is FUT 17?

Fifa Ultimate Team kun je vergelijken met het verzamelen van stickers of plaatjes, alleen doe je het dan virtueel. Je probeert zo veel mogelijk verschillende voetballers te verzamelen. Hiermee kun je een eigen team met coach samenstellen. Hoe beter de spelers zijn, hoe beter je team is en hoe beter je scoort. Om aan goede spelers te komen heb je ontzettend veel coins nodig.

Snel coins verdienen in Ultimate Team

Er zijn verschillende manieren om snel aan FIFA 17 coins te komen in Ultimate Team. Wanneer je alle methodes combineert, kun je al snel duizenden coins krijgen. Het kan dus zeker helpen om hier actief mee aan de slag te gaan, zodat jij het beste FUT 17-team kunt samenstellen.

Begin met een bronzen team

In het begin zul je nog geen goed team hebben, maar met een bronzen team vallen al verschillende coins te winnen. Je kunt alle toernooien en matches spelen die beschikbaar zijn voor jouw team. Hier ontvang je FIFA 17 coins voor die je kunt gebruiken om je favoriete spelers te kopen.

Maak gebruik van de market

De market is een geweldige plek om aan meer coins te komen. Hier kun je spelers kopen of verkopen. Wanneer je dit op de juiste manier aanpakt, kun je gemakkelijk heel veel meer Ultimate Team coins verdienen. Bekijk goed welke spelers veel worden verkocht die niet meteen extreem duur zijn. Je kunt deze spelers dan kopen en voor net iets duurder weer verkopen. Het is lastig te zeggen welke spelers je hiervoor het beste kunt gebruiken, omdat dit constant kan veranderen. Het beste is om te kiezen voor spelers waar niet iedereen zich op focust, maar die wel wat kunnen opleveren. Let goed op de statistieken, bijvoorbeeld een goede defense. Vergelijk altijd goed de prijzen, zodat je de goedkoopste aanbiedingen kunt kopen. Als je geluk hebt vind je spelers in de market die veel te goedkoop worden aangeboden en hier kun jij flink van profiteren. Het traden van spelers kan nog gemakkelijker via de webapp, omdat je dan je spel verder niet hoeft op te starten.

Season mode

Season mode is ook een prima manier om aan coins te komen. Wanneer je hier een goede prestatie krijgt of hoger scoort in het klassement, kun je er FIFA 17 coins voor ontvangen. Let vooral op de toernooien met specifieke voorwaarden. Dit kunnen bijvoorbeeld voorwaarden zijn om een speler in je team te hebben uit een bepaald land. Deze toernooien leveren je namelijk nog meer coins op.

Speel tegen andere spelers

Je kunt met jouw team spelen tegen de computer, maar ook tegen andere spelers. Kies er altijd voor om tegen andere mensen te spelen. Dit levert je namelijk meer coins op dan wanneer je tegen de computer speelt.

Coin Boost

Alle spelers ontvangen speciale items met een coin boost. Deze kun je inzetten voor een wedstrijd. Na afloop ontvang je extra coins. Dit is vooral handig aan het begin van een seizoen of voor beginnende spelers die nog geen goed team hebben. De coin boost kan ervoor zorgen dat je flink wat meer coins kunt ontvangen. Zo kun je een vliegende start maken.

Koop FIFA points

Je kunt met echt geld ook FIFA points of coins kopen. Hiermee krijg je natuurlijk lekker snel een berg coins. Er zijn ontzettend veel websites waar je tegen een goede deal coins kunt kopen. Let er wel op dat dit door EA niet wordt gewaardeerd en dat je er een time-out of een ban voor kunt krijgen. Het beste is om daarom alleen via de officiële verkoopkanalen van EA te kopen. Zo voorkom je problemen.

Pas op met delen van je gegevens

Pas altijd op met het delen van je accountgegevens. Er zijn veel aanbiedingen voor gratis coins te vinden, maar je moet dan wel je accountinformatie delen. Doe dit nooit. In de meeste gevallen zijn ze uit op je account. Je zal niet de eerste zijn wiens FIFA 17-account wordt gehackt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA Ultimate Team (FUT) coins verkopenWie in FIFA Ultimate Team (FUT) een teveel heeft aan coins (de in-game valuta, het FIFA geld), kan besluiten om deze mun…
FIFA 16 Ultimate Team, coins kopen voor iOS (iPhone, iPad)Via de gratis applicatie genaamd FIFA 16 kun je het voetbalspel met het onderdeel Ultimate Team spelen. In dit onderdeel…
FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4FIFA 16 Ultimate Team (afgekort als FUT of FUT16) kun je spelen op de PlayStation 3 en PlayStation 4. Als je zelf geen z…
FIFA 16 Ultimate team, coins en points kopen voor Windows PCDe game omtrent het voetbalseizoen 2014/2015 heet FIFA 15 en is in september 2014 voor het Windows besturingssysteem uit…
FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor Xbox 360 & OneHet voetbalspel FIFA 16 is speelbaar op de consoles Xbox 360 en de Xbox One van Microsoft. Met name het onderdeel Ultima…
Bronnen en referenties
  • http://www.nu.nl/games/4330717/fifa-17-verbreekt-verkooprecord-in-verenigd-koninkrijk.html
  • https://www.youtube.com/watch?v=lnvq3gcQeT4
  • https://www.youtube.com/watch?v=GiyZwp2ZmKU

Reageer op het artikel "FIFA 17: Snel coins verdienen in Ultimate Team"

Infoteur: Writingsuus
Laatste update: 06-10-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!