InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate Team

FIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate Team

FIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate Team Een goede manier om meer coins te krijgen in FIFA 17 Ultimate Team is door gebruik te maken van een coin boost. Je kunt deze kopen in de catalogus voor FCC (speciale credits die gebruikt kunnen worden in FIFA 17). De coin boost is beperkt te gebruiken, maar is wel een geweldige manier om flink wat coins te ontvangen. Hoe werkt de coin boost in FIFA 17 nou eigenlijk en waarom is dit zo goed voor Ultimate Team?

Over FIFA 17

FIFA 17 is dé voetbalgame. Het spel is beschikbaar op PC, Xbox en PlayStation. Het spel staat volledig in het teken van de wereld van voetballen en je kunt er spelen met bekende spelers zoals Ronaldo en Massi. FIFA 17 heeft ook de FIFA Ultimate Team (FUT), waarbij je zoveel mogelijk spelers en trainers moet zien te verzamelen. Dit kun je het beste doen met FIFA 17 coins. Ook is er voor het eerst in de FIFA reeks de Storymode. Hier speel je met Alex Hunter en zijn de keuzes bepalend voor de verloop van het spel. FIFA 17 is ontwikkeld door EA Sports en verscheen in september 2016. Het spel was al vanaf de lancering een groot succes.

Waarom heb je coins nodig?

Coins worden in FIFA 17 gebruikt bij FIFA Ultimate Team. Met coins kun je nieuwe packs openen en via de market nieuwe spelers aankopen. Hoe meer coins je ter beschikking hebt, hoe beter je team kan worden dat je samenstelt. Om het allerbeste team samen te kunnen stellen in FUT, heb je ontzettend veel coins nodig. Er zijn allerlei handige tips om sneller coins te verdienen. Eén van de manieren is om gebruik te maken van de FIFA 17 coin boost.

Wat is FCC?

Bij vrijwel alles wat je doet in FIFA 17 kun je FCC verdienen. Dit zijn de FC-Credits en deze kunnen worden ingewisseld voor allerlei handige en leuke dingen. Zo kun je het ook gebruiken om er coin boosts mee te kopen. Je krijgt deze op een vergelijkbare manier waarop je ook XP krijgt. Je kunt altijd in je scherm zien hoeveel FCC je hebt ontvangen.

De FIFA 17 catalogus

De FIFA 17 catalogus kun je bereiken wanneer je in het menu van FIFA Ultimate Team zit. In deze catalogus vind je allerlei dingen die je kunt kopen met FCC. Denk aan nieuwe uitrustingen voor je teams. Ook kun je bijvoorbeeld players on loan kopen, of zijn er mogelijkheden om de naam van je club te veranderen.

FUT Increased transfer list size

Eén van de extra’s die je in de FIFA 17 catalogus kunt kopen, is de increased transfer list size. Dit is vooral handig wanneer je veel spelers op je transfer list wilt zetten. Hoe meer spelers hier kunnen staan, hoe meer coins je uiteindelijk kunt verdienen via de market. Het is dus zeker een aanrader om deze boosts te kopen. Het uitbreiden van je transfer list kan op de volgende levels:

XP LevelPrijs (In FCC)Aantal erbij
1035010
1535010
3060020
4590030

Coin boost rewards

In de catalogus van FIFA Ultimate Team zijn diverse coin boosts te krijgen. Het is aan te raden om deze allemaal aan te schaffen, omdat je met deze coin boosts enorm veel extra coins kunt krijgen. Vooral in het begin is dit enorm nuttig, omdat je dan een vliegende start kunt maken. Het wordt aangeraden om niet meerdere coin boosts te activeren in één keer. Wacht tot de geactiveerde coin boost is uitgewerkt en activeer dan pas weer een nieuwe. Er zijn verschillende soorten aan coin boosts die je kunt kopen. Wanneer je een coin boost hebt van 200x15, dan betekent dit dat je gedurende vijftien gespeelde matches 200 coins extra krijgt. Om een coin boost te kunnen gebruiken, moet je wel een bepaald XP level hebben. Zie ook het onderstaande schema:

XP LevelPrijs (FCC)Coin boost reward
2500200x5
5500200x5
8750200x10
10750200x10
121250200x15
161250200x15
1820001000x5
2020001000x5
2235001000x10
2535001000x10
3035001000x10
3540001000x15
4040001000x15

Beperkt aantal coin boosts beschikbaar

In de catalogus is slechts een beperkt aantal coins beschikbaar. Als je een boost één keer gebruikt hebt, kun je het niet nogmaals krijgen. De enige manier om toch extra coin boosts te krijgen, is wanneer een vriend van je de ‘gift a friend’ optie gebruikt. Let wel op: je vriend kan de boost dan óók niet meer gebruiken.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • FIFA 17 - PC
  • http://www.fifauteam.com/fifa-17-catalogue-items/

Reageer op het artikel "FIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate Team"

Infoteur: Writingsuus
Gepubliceerd: 06-10-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!