InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Betrouwbaar powerleveling kopen voor World of Warcraft

Betrouwbaar powerleveling kopen voor World of Warcraft

Powerleveling kopen op een betrouwbare manier is niet mogelijk. Je moet alleen even een paar dingen weten waar je op moet letten bij het kopen van powerleveling. Ga dus niet zomaar bij het eerste beste bedrijf kopen maar lees dit artikel eerst even rustig door.

De risico's bij Blizzard - World of Warcraft

Voordat je powerleveling gaat kopen moet je realiseren dat dit nooit geheel zonder risico kan. Volgens de makers van "World of Warcraft" namelijk "Blizzard" staat in de voorwaarden beschreven dat het kopen van virtuele items of laten levelen van avatars verboden is. Wanneer dit toch gebeurd kan Blizzard je account sluiten. Dit gebeurd overigens bijna nooit en is inmiddels een bedrijvigheid geworden die wereldwijd plaatsvind. Als je je even verplaatst in Blizzard moeten ze dit wel in hun voorwaarden beschrijven. Dit vanwege de risico's met betrekking tot bedrijven die frauderen, wachtwoorden die niet meer werken en om het spel een spel te houden en geen serieuze business.

De manier hoe powerleveling word gedaan

Er zijn veel bedrijven (inmiddels ook in europa" die aan "powerleveling" doen. Deze bedrijven hebben personeel in dienst welke de hele dag door betaald krijgt voor het gamen met de avatar van iemand anders. De avatar vordert in het spel "wow" en dit is precies waar de koper dus geen tijd voor heeft en hier graag voor betaald. De besteller die levels besteld betaald het bedrijf voordat er aan zijn avatar gewerkt gaat worden. Deze manier van handel kan niet zo heel veel kwaad en neemt niet zo heel veel risico's met zich mee. Er zijn helaas ook bedrijven die maken gebruik van game bots. Dit zijn automatische software programma's die de game besturen waardoor de avatar verder vordert in world of warcraft echter hier geen mankracht meer bij komt kijken. Een avatar word door een software bot in een bepaald virtueel gebied geplaatst waarbij de avatar bijvoorbeeld 10.000 keer een monster verslaat. Bij iedere keet dat de avatar het monster heeft verslaan vordert de avatar in het spel vanwege hij XP ontvangt. XP staat voor Experience. Wanneer een bepaald aantal XP is behaald zal de avatar een level erbij krijgen. Wanneer dit echter via een bot gebeurd zal het account spoedig een vlaggetje bij zijn account krijgen mogelijk later verwijdert worden door Blizzard. Op dat moment heb je wel al betaald en kan het flink zuur zijn wanneer je jouw bestelling ontvangen hebt en je vervolgens alles kwijt bent.

Hoe je een betrouwbaar bedrijf kan selecteren

Om van powerleveling gebruik te maken kan je eenvoudig een betrouwbaar bedrijf selecteren. Vraag hier nooit over naar andere spelers in de chat van World of Warcraft. Deze chats worden uiteraard gescant door Blizzard plus veel spelers in World of Warcraft powerleveling niet op prijs stellen. (wat overigens goed te begrijpen is) Om opzoek te gaan naar een betrouwbaar bedrijf kan je naar recensies zoeken over dat bedrijf via zoekmachines. Wanneer je veel negatieve ervaringen tegenkomt over dat bedrijf of niets tegenkomt dan moet je daar je conclusies uit trekken. Verder kan je ook zoeken naar specifieke positieve recensies over een bepaald bedrijf. Let bij reacties die over een bedrijf zijn gegeven altijd op de datum en op hoeveel verschillende websites deze reacties zijn gegeven.

Alternatieven om een avatar met een hoog level te krijgen

Er bestaan ook veiling websites voor particulieren waar men hun "wow account" of "wow gold" te koop aanbieden. Op deze wow veiling websites zijn ook veel bedrijven te vinden. Het mooie van deze veiling websites is dat elke verkoper gewaardeerd word met zogenaamde sterren door kopers. De meest betrouwbare verkopers staan bovenaan. Wanneer je van plan bent een wow account te kopen op een veiling website let dan vooral op de levensduur van een account van de verkoper <u>op de veiling website</u>.

Voordat je powerleveling koopt

Voordat je powerleveling koopt ga dan goed na wat je precies koopt. Doordat je wow waarschijnlijk nog nooit of weinig gespeeld hebt weet je hoogst waarschijnlijk nog niet precies wat een goed ras is wat je wilt gaan spelen of welke uitrusting je wilt hebben. Het is daarom handig om eerst inspiraties op te doen door fora te lezen over sterke spelers of youtube filmpjes te bekijken.
© 2010 - 2017 Knowledge4all, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Betrouwbaar powerleveling kopen voor World of Warcraft"

Infoteur: Knowledge4all
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!