InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Nintendo 3ds kopen

Nintendo 3ds kopen

Nintendo 3ds kopen Na de gameboy, Nintendo ds, ds light komt nu de Nintendo 3ds. Met de Nintendo 3ds wordt het spelen van de spelletjes nog leuker dan voorheen. Met de Nintendo 3ds is het namelijk mogelijk om spelletjes in 3d te spelen. De Nintendo 3ds creëert 3d beelden zonder dat er een 3d bril voor nodig is.

3d beelden zonder 3d bril. Hoe werkt dit eigenlijk?

De Nintendo 3ds bestaat uit een lcd scherm en backlight. Tussen het lcd scherm en de backlight zitten vloeibare kristallen. Deze vloeibare kristallen zorgen voor blokkades waardoor het ene oog andere beelden gaat zien dan het andere oog. Op deze manier ontstaan er 3d beelden.

2d en 3d schermen:
De Nintendo 3ds heeft 2 soorten schermen. Onder bevind zich de 2d scherm die aanraak gevoelig is. Het scherm bovenaan is het 3d scherm.

Specificaties

Afmetingen en gewichten van de Nintendo 3ds:
De Nintendo 3ds weegt 246 gram en is 13.46 cm breed. De resolutie van de Nintendo 3ds is 800x240 pixels. Het 2D touchscreen heeft een diagonaal van 7.67 cm en een resolutie van 320×240 pixels.

Wireless communicatie:
De Nintendo 3ds biedt ondersteuning voor wifi. Het is zelfs mogelijk om met meerdere 3ds apparaten met elkaar te communiceren. Verbinding met lan accespoints is ook mogelijk met ondersteuning voor IEEE 802.11 en WPA / WPA2 security.

Game Controls:
De 3DS heeft een touchscreen, ingebouwde microfoon, A/B/X/Y buttons aan de voorkant, plus een control pad, L/R buttons, een Start en Select button en een slide pad voor 360 graden analog input, een camera aan de binnenkant, twee camera’s aan de buitenkant, een motion sensor en een gyro sensor.

Overige Input Controls:
Er is een 3D Depth Slider waarmee je het niveau van het 3D effect kunt instellen of zelfs geheel kunt uitschakelen. Daarnaast is er een Home button, Wireless switch en Power button. De nieuwe telescopische stylus is op de maximale stand rond de 10 cm.

Input/Output:
De 3DS heeft een poort die zowel 3DS cards als DS game cards ondersteunt. Daarnaast is er ook een SD memory card slot, AC adapter connector, charging cradle terminal en stereo hoofdtelefoon output jack.

Geluid:
De Nintendo 3ds heeft stereo speakers aan de linker en rechterkant van het bovenste scherm.

Batterij:
De Nintendo 3ds heeft een Lithium ion batterij. De Nintendo 3ds krijgt waarschijnlijk dezelfde batterij duur als de Nintendo Dsi.

Oude spellen op de Nintendo 3ds afspelen:

Het is mogelijk om je oude spelletjes van bijvoorbeeld je Nintendo ds af te spelen op de Nintendo 3ds. Je hoeft de oude spelletjes dus niet te verkopen of weg te geven aan iemand anders.

Spellen die speciaal op Nintendo 3ds uitkomen:

  • Fifa 2011
  • Mario kart 3ds
  • Metal gear solid snake eater 3d
  • Paper Mario 3ds
  • Sonic 3ds
  • Super street fighter IV 3d edition
  • Resident Evil Revelations
  • Ridge Racer
  • Rayman: Orgins
  • Pokemon White
  • Pokemon Black
  • Cubic Ninja
  • Castlevania

3d films afspelen:

Op de Nintendo 3ds wordt het ook mogelijk om 3d films af te spelen. Dit maakt de 3d ervaring op de Nintendo ds helemaal compleet.
© 2010 - 2017 Alice85, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
De Nintendo 3DS. Nintendo's nieuwste 2011 handheld console!De Nintendo 3DS. Nintendo's nieuwste 2011 handheld console!De 3D-televisies hebben hun opmars gemaakt in 2010. Iedereen wil tegenwoordig alleen nog maar een LCD- of plasma-scherm,…
Nintendo 3DS: Games & PrijsWat kun je allemaal doen met de nieuwe Nintendo 3DS? Welke games zijn er, welke gatgets zijn er toegevoegd?
Alle soorten van de Nintendo DSAlle soorten van de Nintendo DSDe Nintendo DS is een gat in de markt, iedereen heeft er wel van gehoord en heel veel mensen hebben er één of meerdere.…
Gratis oude Nintendo Games downloaden en spelen op de PCGratis oude Nintendo Games downloaden en spelen op de PCGratis Nintendo games op je PC spelen? Het is heel goed mogelijk om gratis Super Nintendo (SNES), Nintendo (NES), Ninten…

Reageer op het artikel "Nintendo 3ds kopen"

Infoteur: Alice85
Gepubliceerd: 29-08-2010
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!