InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Froggy Jump - Mobile Game

Froggy Jump - Mobile Game

Froggy Jump - Mobile Game Froggy Jump is een spel voor Android en iOS besturingssystemen. Je speelt met een kikker en moet proberen zo hoog mogelijk te komen. Onderweg naar boven kunnen er diamanten verschijnen waarmee je extra's voor je kikker kan kopen. Er zijn in dit spel verschillende thema's waarin je kunt spelen, waarvan elk thema speciale extra's heeft.

Froggy Jump

Froggy Jump is een spel ontworpen en gepubliceerd door Invictus Games (Hongarijns bedrijf dat video spelletjes ontwikkelt). Het spel is te spelen op elk apparaat dat draait op iOS (iPod touch, iPhone en een iPad) en op android (verschillen telefoons en tablets). Er zijn verschillende mogelijkheden met dit spel, maar het belangrijkste is om zo hoog mogelijk te komen. Dit kan je doen door de kikker op platformen te laten springen, door middel van het draaien van je apparaat waar je het spel op speelt. Er zijn verschillende platformen waar je kikker op kan springen. Er is een gewoon stilstaand platform, een bewegend platform, een platform waardoor je sneller omhoog gaat, een platform met spijkers erop, een platform die je kikker omhoog lanceert, een platform die een regel zakt als je erop springt, een platform waar je doorheen zakt en een platform waar je eenmalig op kan springen. Ander punt waar je op moet letten zijn de vijanden. Als je in aanraking komt met een vijand ben je verslagen en moet je opnieuw beginnen. Dit kan voorkomen worden door voortijdig een helm in het spel te pakken of door in de gem shop een wapen te kopen dat beschermd tegen vijanden. Als je ondanks één van netgenoemde dingen toch komt te vallen kan er nog een laser onderaan het scherm zijn. Die laser heeft een elastische werking, waardoor je weer omhoog schiet en werkt eenmalig. Als je met een vinger op het scherm tikt verschijnt er een raket (als je die in bezit hebt) die je omhoog schiet. Als laatste zijn er verschillende thema's waar je in kunt spelen, zoals halloween, onderwater en kerstmis. Deze kun je vrijspelen door een bepaalde hoogte te bereiken of door ze te kopen in de shop. Elk van deze thema's brengt speciale extra's met zich mee.

De Shop

In het spel kunnen er wel eens diamanten of muntjes voorbij komen. 1000 muntjes staat voor 1 diamant. Er is ook elke dag een woordspel, waarmee je een prijs kunt winnen (bijna altijd 1 diamant). Met deze diamanten kun je dingen kopen in de shop. Je kunt de volgende dingen in de shop kopen:
  • Hoeden
  • Broeken
  • Shirts
  • Brillen & Gezichtsbeharing
  • Rokken & Vleugels
  • Voorwerpen die je vasthoudt (zwaarden, muziekinstrumenten, schild, speer, bloemen)
  • Mystery Boxes
  • Diamanten (koop je met echt geld)
  • Upgrades voor je kikker (raketten, magneten voor muntjes en diamanten, voorwerpen die beschermen tegen vijanden)
  • Thema's

Thema's

Thema's kun je vrijspelen door een bepaalde hoogte te behalen of door ze te kopen in de shop.
ThemaExtra's
Normal themGeen
Infernal themeKan op elk platform springen
Underwater themeExtra gem magneet en 20% meer gems
Snow themeBewegende platformen bevriezen als je ze aanraakt en 20% meer muntjes
Soccer Cup themeGeen
Rockstar themeJe springt hoger vanaf spring platformen en alle vijanden geven je 10 muntjes als je ze verslaat
Halloween themeSpringt 20% hogel op elk platform
Christmas themeExtra gem en muntjes magneet
Valentine themeSpijkerplatform bestendig
Jungle themeSpringt 20% hoger en alle vijanden geven je 10 muntjes als je ze verslaat
Easter themeSpringt 20% hoger
Birthday themeCakes sparen voor speciale voorwerpen

Lees verder

© 2011 - 2017 Rva03, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://en.wikipedia.org/wiki/Froggy_Jump
  • Froggy Jump - The Game - Ipod Touch

Reageer op het artikel "Froggy Jump - Mobile Game"

Infoteur: Rva03
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!