InfoNu.nl > Electronica > Telecom > De Air Miles App

De Air Miles App

De Air Miles App De Air Miles App. Ook zo zat van de bonnetjes die je moest uitprinten en meenemen voor wat extra bonusmiles of korting? Sinds kort bestaat er de Air Miles App voor op je smartphone, eindelijk korte metten met de bonnen.

Air Miles, het spaarprogramma

Hardstikke handig natuurlijk, bij veel winkels kun je tegenwoordig Air Miles sparen. Dit levert je na een tijdje leuke korting op voor artikelen, pretparken, electronica en dergelijke. Het hardst spaar je niet door je boodschappen of door het tanken, maar door de Bonus Miles. Vaak kreeg je dan een overzicht van de Bonus Miles van de komende periode in je mailbox, die moest je dan uitprinten, proberen niet te verliezen en vergeten, en dan kon je ze vervolgens inleveren bij de desbetreffende winkel.
Als je bent zoals ik, gaat dat vaak mis. Je vergeet ze, raakt ze kwijt en aan het eind van de rit, eenmaal teruggevonden, blijkt de actie periode voorbij..

De Air Miles App

Sinds kort bestaat de Air Miles App, deze moet een einde maken aan het oeverloze gesleep met de bonnetjes. En warempel, het werkt als een trein. Op de bank of in de winkel direct je Air Miles saldo checken? Actuele Air Miles spaar- en inwissel aanbiedingen op je telefoon bekijken? Of even snel kijken wat je met je Air Miles kunt? Nu kun je het gemakkelijk bekijken op je smartphone.

Via het scherm Aanbiedingen kun je automatisch Bonus Miles sparen, gebruik maken van overige Bonus Miles of spaaraanbiedingen en gebruik maken van inwissel aanbiedingen.

Bij Bonus Miles aanbiedingen waarbij je automatisch Bonus Miles kunt sparen, staat de tekst Activeren. Hier druk op de Bonus Miles aanbieding die je wilt hebben en daarna op de groene button Activeer Bonus Miles aanbieding. Daarna verschijnt de tekst 'Bonus Miles aanbieding geactiveerd' in beeld. Je moet hiervoor wel ingelogd zijn, dan kun je je Air Miles nummer koppelen aan je applicatie en worden de punten automatisch bijgeschreven. Zonder bonnetjes dus. Simpelweg de app installeren, je gegevens invullen en aan klikken welke Bonus Miles je wilt. Bij de kassa je Air Miles pas laten zien en dat is het. De Bonus Miles komen er na een paar weken bij op je saldo en ook dit kun je dan zien op je smartphone.

Spaarpartners en locaties

Via het scherm Partners kun je ook bekijken waar je Air Miles kunt sparen en inwisselen. Verder is er ook een overzicht van de Goede Doelen waarvoor je kunt sparen of waar je wat aan kunt doneren. Per partner kun je gelijk door linken naar het overzicht met locaties. Heel Nederland wordt dan weergegeven met daarop alle winkels, parken of locaties waar je kunt sparen of inwisselen.
Via het scherm Locaties kun je op plaats, postcode of huidige locatie alle Air Miles partners vinden. Via Filter kun je ook aangeven welke partners op de kaart getoond moeten worden. Mocht je geen trek hebben in gillende achtbanen, dan kun je het gedeelte met de pretparken dus gewoon overslaan. Je kunt ook je route naar de Air Miles partner plannen door het adres in de kaart te selecteren. Vanwege de grote hoeveelheid aan locaties worden wel alleen de locaties binnen een bepaalde straal van de laatste zoekopdracht weergegeven, mocht je daarbuiten willen zoeken dan moet je dat even handmatig aanpassen.
© 2011 - 2017 Informatief, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • www.airmiles.nl

Reageer op het artikel "De Air Miles App"

Infoteur: Informatief
Laatste update: 10-06-2011
Gepubliceerd: 10-06-2011
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Schrijf mee!