InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Sygic GPS Navigation, werkt zonder internet!

Sygic GPS Navigation, werkt zonder internet!

Tegenwoordig zijn veel telefoons uitgerust met een Android, Iphone of Symbian besturingssysteem. Je kunt hiervoor veel apps downloaden. Een van die apps is een navigatie-applicatie die niet gebruikt maakt van het internet. Het staat bekend als Sygic GPS Navigation en werkt zonder het gebruik van internet. Het werkt op de interne GPS van het toestel en is in de Market te downloaden. Vele toestellen, zoals de Samsung Galaxy S2, Samsung Galaxy S3 de HTC Sensation, de LG Optimus 3D, de iPhone 4 en de iPhone 5 werken met deze software.

Android

Android is het besturingssysteem van Google dat de laatste jaren flink aan populariteit heeft gewonnen. Na zijn komst in 2007 worden er dagelijks meer dan 550.000 Android-telefoons per dag geactiveerd. Dit gaat vooral over smartphones. Hierop heeft Google zich gevestigd. Android is deels gebaseerd op Linux. Het handige van Android is dat anderen gemakkelijk applicaties ervoor kunnen uitbrengen. Dit komt omdat Google een Software Development Kit (SDK) heeft vrijgegeven. Na het maken van een applicatie moet je wachten op goedkeuring door Google, waarna jouw app - al dan niet tegen betaling - worden vrijgegeven in de Android Market.

Over Sygic

Sygic is nog niet zo lang in de navigatiebranche. In 2004 was het bedrijf opgericht, omdat het een stijgende lijn zag in de ontwikkeling van de mobiele telefoons. Het besloot samen te werken met verschillende bedrijven om zo optimale kaarten te krijgen voor hun navigatiesoftware. Ook probeerden ze zo de navigatiesoftware zo soepel mogelijk te laten werken met verschillende telefoons. Momenteel is de dekking van de meeste kaarten van Sygic 99%. Alleen van enkele oosterse landen en Afrikaanse landen is de dekking lager.

De Sygic GPS Navigation is er voor de Iphone en Ipad, voor Android toestellen, voor Samsung Bada toestellen en voor Nokia Symbian toestellen. Sygic werkt ook op de iPad, de Galaxy Tab en andere tablets.

Functies

  • Sygic GPS Navigation heeft de volgende functies:
  • Sygic is comfortabel en veilig: Geavanceerd routerijden is geoptimaliseerd voor realtime verkeer.
  • Sygic is rijk uitgerust met veel functionaliteit: TomTom Kaarten met 3D-weergave van steden en landschappen die gratis zijn bijgewerkt, en duizenden POI’s in veel categorieën.
  • Turn-by-turn navigatie met stembegeleiding
  • Steden en landschappen in 3D
  • Realtime verkeersinformatie (beschikbaar als abonnementservice op www.sygic.com)
  • Delen van informatie over verkeersongelukken en realtime meldingen daarover
  • Visuele en auditieve waarschuwing voor snelheidscamera’s en snelheidslimieten
  • Rijbaanassistentie en verkeerstekens
  • Hardware versnelde 3D-weergave
  • Richtingsdetectie met kompasondersteuning
  • Ondersteuning voor weergave met hoge resolutie
  • Ondersteuning voor tabletweergave met hoge resolutie
  • Multitasking
  • Telefoon voorzien van de allernieuwste TomTom –kaarten
  • Gratis kaarten updaten
  • Updates voor snelheidslimieten, snelheidscamera’s en nuttige locaties
  • 3D-weergave van steden en landschappen
  • Routes creëren met slechts één keer tikken of door routepunt voor routepunt.
  • Routes opslaan
  • Routes bewerken – wijzig de volgorde, routepunten toevoegen of verwijderen, start- en eindpunt
  • Startpunt afzonderlijk van huidige locatie instellen
  • Elk deel van de route met slechts één keer aantikken vermijden
  • Rechtstreeks de straat opzoeken zonder de naam van steden of andere locatie te onthouden om de eindbestemming te vinden.
  • Smartsearch voor het corrigeren van spelfouten
  • Navigeren naar contactinformatie
  • Navigeren naar postcodes
  • Naar huis navigeren
  • Meldingen van nieuwe ongelukken op de route
  • Eenvoudig vermijden van ongelukken
  • Omvang van elk ongeluk weergegeven op de kaart
  • Geschatte vertraging voor elk ongeluk
  • Automatische herberekening en ETA-aanpassing
  • Zelf instellen wat u op het navigatiescherm wilt zien
  • Stopwatch voor uw buitenactiviteiten
  • Statistische informatie over afgelegde routes en hoogteprofielen in reisboek.
  • Voetgangersnavigatie
  • Integratie met Facebook en Twitter
  • Vrienden op de kaart

Beschikbare kaarten

Algerije, Andorra, Angola, Argentinië, Australië, Oostenrijk, Azerbeidzjan, België, Benin, Botswana, Brazilië, Bulgarije, Burkina Faso, Kameroen, Canada, Canarische Eilanden, Colombia, Kroatië, Tsjechische Republiek, de Democratische Republiek Congo,Denemarken, Estland, Finland, Frankrijk, Gabon, Duitsland, Ghana, Gibraltar,Griekenland, Hong Kong, Hongarije, Chili, India, Indonesië, Ierland, Italië, Kenia,Letland, Lesotho, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macau, Malawi, Maleisië, Mali,Malta , Mauritanië, Mauritius, Mayotte, Mexico, Monaco, Marokko, Mozambique, Namibië, Nederland, Nieuw-Zeeland, Niger, Nigeria, Noorwegen, Pakistan, Filippijnen, Polen, Portugal, Republiek Congo, Reunion, Roemenië, Rusland, San Marino, Senegal, Servië, Singapore, Slowakije, Slovenië, Zuid-Afrika, Spanje, Swaziland, Zweden, Zwitserland, Taiwan, Tanzania, Thailand, Togo, Tunesië, Turkije, Oeganda, Oekraïne, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vaticaanstad, Zambia, Zimbabwe
© 2011 - 2017 B-bbergkamp, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
TomTom Navigatie voor Android en iOS, werkt zonder internet!Veel smartphones, telefoons en tablets zijn uitgerust met een Android, iOS, Symbian of Windows besturingssysteem. Hiervo…
Beste navigatiesystemen & navigatie apps in 2016De beste navigatiesystemen voor 2016 en van 2015. Ook zijn de beste navigatie-apps voor in de auto op een rij gezet. De…
Soorten smartphonesSmartphones veroveren de markt van mobiele telefonie in een rap tempo. Wat is een smartphone, waar moet je op letten bij…
IPhone 5 van AppleIPhone 5 van AppleDe iPhone 5 is eind september 2012 uitgekomen en ging toen direct de strijd aan met de Samsung Galaxy S3. Er zijn een aa…
Bronnen en referenties
  • www.sygic.com
  • https://market.android.com/details?id=com.sygic.aura

Reageer op het artikel "Sygic GPS Navigation, werkt zonder internet!"

Reacties

Robert Ebbinge, 09-08-2017 10:58 #40
Ik heb diverse sygic apps gekocht maar mijn email adres is vervallen, kan ik nu de gegevens van aankoop overzetten op mijn nieuwe email adres? Ik wil mijn apps overzetten op een ander toestel maar daar heb ik een code voor nodig en die wordt gezonden aan mijn oude email adres en daar kan ik niet bij. Hoe los ik dit op?

Janssen, 24-07-2017 19:37 #39
Bij mij op de iPad wekt sigic niet.

Dirk, 10-06-2017 09:05 #38
Al een paar jaar Sygic tot volle tevredenheid in gebruik op een 3 inch gsm. Na de laatste update staat er zoveel (voor mij) overbodige info op het kleine scherm, zoals benzinepompen en parkeerplaatsen. Nog niet gevonden hoe dat uit te schakelen. Iemand een idee?

Antony, 26-05-2017 20:39 #37
Maar op mijn Samsung SM T580 werkt hij niet.

Rita Olinga, 27-10-2016 15:02 #36
Ik heb een betaald premium Sygic. Ik wil hem nu graag op mijn Microsoft Lumia installeren omdat ik niet aldoor een tablet mee hoef te nemen. Ik heb hem geinstalleerd maar krijg geen geluid erbij. Ik kan ook nergens een ID code invullen. Hoe moet ik dit oplossen?
Groet,
Rita

Evenepoel Guido, 21-06-2016 13:25 #35
Ik heb ook de Sygic app, sinds ik een update heb gedaan, functioneert de app niet meer via de luidsprekers in de auto. Hoe kan ik dat terug instellen? Heb al in instellingen de luidspreker van mijn iphone uitgeschakeld, maar toch blijft hij spreken via mijn iphone?

Leo Gerritse, 20-06-2016 10:25 #34
Ik heb Sygic vorig jaar gekocht (dus betaald) en werkte uitstekend. Echter is mijn iPhone 6 'overleden' en kreeg ik van Apple een nieuw exemplaar. Door omstandigheden geen apps vanuit iCloud kunnen terughalen. Dan maar alles opnieuw installeren. Ook Sygic. Maar waarom moet ik nu wéér betalen voor Sygic? Ik hèb het programma toch al gekocht? Kan ik nergens iets van gegevens invoeren zodat ik de reeds betaalde app gewoon weer kan gebruiken? Op dit moment gebruik ik Google maps dan maar weer. Toch jammer.

Wout, 26-05-2016 16:21 #33
Heb de probeer versie, maar kan mijn bluetooth gps niet vinden, klopt dit? Kan hij hem wel vinden in de betaalde versie?

Reini, 18-04-2016 20:47 #32
Ik heb de sygic aangeschaft en betaald. Nu krijg ik steeds de melding schaf premium aan. Ik heb een mail gehad met een activeringscode maar ik kan het niet activeren. Ik heb een iPhone 6. Weet iemand een oplossing?

Ron, 01-10-2015 12:08 #31
Ik heb sygic 14.3.1 op mijn galaxy s5 samsung en het werkt bijna perfect, echter als je in de route een keer moet afwijken dan maakt het steeds een herberekening naar een punt (vlag) die je voorbij bent gegaan en wil daar steeds terug naar toe. Je kunt de route weer goed krijgen maar dan moet je echt even stoppen punten (vlaggetjes) verwijderen die je hebt gehad tot aan het eerstvolgende vlaggetje op de route dan pakt mijn sygic het wel weer op, heel vervelend als je op de motor zit, waarom kan sygic dit niet zelf doen? Vlaggetje (checkpunt) gemist, herberekening naar eerst volgende…

Mario, 24-09-2015 23:04 #30
GoedeAvond, sinds kort heb ik Sygic op mijn iPhone, via downloaden van Europakaaart heb ik nu Nederland. Werkt prima! Maar het ophalen van de kaart Spanje is er een probleem. Als ik een adres intoets krijg ik de melding: Er kan geen route worden berekend, download de ontbrekende kaart via: instellingen-kaartenbeheer. Maar die kaart heb ik al gedownload! Wie weet het?

Susan, 06-07-2015 19:05 #29
Ik krijg ook in eens melding wegen limiet route kan niet worden berekend. Iemand hier ervaring mee?

Ron, 02-07-2015 20:06 #28
Sinds kort gebruikt Sygic wel data. Ik heb geen idee hoe dat kan. Vorige versie kon je aangeven of je wel geen verbinding wilde maken. Zie die mogelijkheid nu niet meer. Wie o wie weet de oplossing?.

J. Boode, 01-07-2015 22:18 #27
Wij gebruiken onze sygic al drie jaar, maar krijgen nu telkens de melding; wegenlimiet bereikt.
Heeft iemand enig idee wat hiermee bedoeld wordt?
Alvast bedankt.

Pipo, 07-05-2015 13:05 #26
Ik gebruik al jaren met succes Sygic waar ik ook in Europa naar toe wil. alleen nu met de laatste update, zie ik geen snelheidsbord meer in beeld hoe hard je op de rijdende weg mag. Is dit weggelaten of moet ik wat instellen om het weer op het scherm te krijgen?
Groeten Pipo

Toon Melaet, 02-05-2015 11:27 #25
Ik heb zo'n 3 jaar geleden Sygic aangeschaft voor mijn Samsung Galaxy lll en deze voldeed prima
Tot voor 1 week geleden ik het wilde op starten in mijn scherm verscheen "Sygic is gestopt"
Nog een paar keer geprobeerd maar niets hielp
Op aanraden van Sygic het programma verwijderd en opnieuw gedownload
Het probleem blijft
Ongeveer een half jaar geleden ook voor mijn vrouw Sygic op haar nieuwe telefoon, een Samsung Galaxy 5.0 gezet
Zij moest gisterenavond naar België dat ging prima maar toen ze naar huis wilde kreeg ze de melding "Sygic is gestopt"
Zijn er meer mensen met dit probleem

Groet'n Toon

Arnold, 25-02-2015 21:18 #24
Wij willen graag een bestaande fietsroute GPX installeren in sygic is dat mogelijk?
Gr Arnold

Peter, 25-11-2014 00:01 #23
Waarom wordt de Samsung tab 3 GT P5210 niet langer ondersteund door Sygic? Vorige versie werkte prima en zo oud is dit apparaat toch niet. Vervelend als je een levenslang abonnement hebt gekocht voor de kaarten en dat dan de hardware niet meer wordt ondersteund.
gr. Peter

Gerard, 09-11-2014 16:34 #22
Ik heb sygic altijd gebruikt op mijn Samsung tab 3 GT P5210 maar werkt nu niet meer hij geeft de melding sygic is niet compatibel met uw apparaat.
Is hier een oplossing voor?

Groet Gerard

Willie, 22-10-2014 17:28 #21
Goededag,

Tijdens het gebruik van Sygic heb ik een paar fouten in en rondom mijn woonplaats Nijmegen ontdekt, maar ook elders wel eens een? bij de aanwijzingen van Sygic. Hoe maak je daar melding van, kon op hun site het niet vinden.
Verder zou ik graag weten of hun support afdeling ook gewoon in het Nederlands is te benaderen, ik had namelijk een probleem met het opslaan van de kaarten op de sd kaart van mijn telefoon, maar hun uitleg is geheel in het engels en dat is niet me sterkste kant, maar krijg de indruk dat het ook bij hun niet de moedertaal is.

groet Willie

Bigga, 10-06-2014 19:28 #20
Beste infoteur.

ik heb een ingebouwd navigatie systeem in me auto met daarin een sd kaart met sygic mobile maps 10.
hoe zou ik die kunnen updaten, heb overal gevraagd en niemand weet het.
al heb ik wel op sygic.com gekeken daar kon ik iets downloaden maar kan ik dat op de zelfde sd kaart zetten als waar nu sygic mobile maps 10 staat.

alvast bedankt.
groet Bigga

Henry, 02-06-2014 12:15 #19
Ik heb ook het probleem dat boven de 70 km/u mijn kaarten verdwijnen. de rest blijft inderdaad werken maar vindt het toch lastig dat de kaarten verdwijnen. Waar kan dit aan liggen?

Groeten Henry

Henk, 13-05-2014 21:20 #18
Beste infoteur,

In Sygic heb ik de kaart van Nederland geïnstalleerd. Nu is het zo dat ik bij een snelheid tot ongeveer 70 km per uur de kaart ook prima op mijn scherm krijg, maar wordt de snelheid hoger verandert die in een vaag groen scherm. Verder blijft alles intact, de snelheidsaanduiding, de gesproken tekst, etc. Alleen de kaart verdwijnt. Enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?

Vriendelijke groet,
Henk.

Seno, 01-05-2014 14:23 #17
Ik heb op mijn Galaxy Note 3 proef versie van Sygic Truck download en ik ben van de plan om de volledige versie te kopen. Maar voor dat ik €129 ga uitgeven (dat zijn kosten volgens Google play), heb ik volgende vraag: ik zit veel in het buitenland en ik vraag me af of ik voor realtime verkeersinformatie moet extra betalen, naast die bedrag van €129 voor aanschaffen? Wordt misshien mij mobiele data voor iets gebruikt, een of andere update?

Klaas, 12-02-2014 19:44 #16
Hallo,
Ik heb net een route gemaakt op mijn pc voor Sygic maar hoe krijg ik die nu op mijn iPhone? Reactie infoteur, 19-03-2014
Beste Klaas,

Er zijn enkele ingewikkelde methodes om de routes van je PC op de iPhone te krijgen. Met deze methodes kom je in de map van de telefoon, hetgeen wat kennis vereist. Probeer te zoeken via Google naar 'import routes PC Sygic'. Hopelijk biedt dit uitkomst.

Met vriendelijke groet,
B-BBergkamp

Huntman, 31-01-2014 09:07 #15
Ik heb per ongeluk Finland gedownload. Ik wil dit weer verwijderen maar het lukt me niet. Hoe kan het wel? Reactie infoteur, 19-03-2014
Beste Huntman,

Een optie is om de gehele applicatie van het toestel te verwijderen. Daarna kan je de applicatie weer installeren en de kaarten opnieuw installeren. Mocht het dan niet lukken, bijvoorbeeld in verband met de licentie, dan kun je Sygic contacteren. Zij zullen dan bereid zijn om de licentie in orde te maken waarna je gewoon weer alle kaarten kunt downloaden.

Met vriendelijke groet,
B-BBergkamp

Nico, 11-01-2014 07:46 #14
Kan ik de navigatie ook gebruiken om bv een fietstocht uit te stippelen van een 120km en dit van punt naar punt? Reactie infoteur, 19-03-2014
Beste Nico,

De navigatie is voor o.a. voor de auto, de fiets en voor het wandelen te gebruiken. Fietstochten uitstippelen is ook mogelijk, al zul je er rekening mee moeten houden dat de navigatie voornamelijk voor de auto is. Bij mij leidt de navigatie mij met de fiets nog wel eens over wegen waar ik niet mag komen, al is dit wel flink aan het verbeteren.

Met vriendelijke groet,
B-BBergkamp

Jacob, 29-08-2013 09:44 #13
Vraagje: kun je alleen via sygic.com en dus via creditcard betalen of kan dit na de proefperiode ook via de Play Store en dus via je KPN/Hi telefoonrekening?
Heb geen creditcard, vandaar mijn vraag. Reactie infoteur, 19-03-2014
Beste Jacob,

Voor de meeste buitenlandse betalingen heb je een credit card nodig. Zelf gebruik ik daarvoor virtuele creditcards, zoals bijvoorbeeld MyWireCard. Dit is een virtuele MasterCard waar je saldo op kan zetten. Heel handig voor dit soort gelegenheden.

Groet,
B-BBergkamp

Kim, 29-04-2013 11:27 #12
Sygic werkt goed op mijn Galaxy sII.

alleen hoe kan ik sygic updaten? ik hem momenteel 11.2.6 versie.
Ik las dat er een 13. versie is.

Voor de rest tevreden over de navigatie. Reactie infoteur, 05-08-2013
Beste Kim,

Als je Sygic via de Play Store (Appstore van Android) hebt gedownload, dan kun je via deze Play Store Sygic updaten. Je opent hiervoor de Play Store, zoekt naar Sygic en ziet dan hoogstwaarschijnlijk 'bijwerken' staan. Klik hierop en Sygic is bijgewerkt.
Je kan ook via de Play Store naar 'Mijn apps' en zo Sygic op dezelfde manier bijwerken.

Groet,
B-BBergkamp

Harmen Timmerman, 05-03-2013 23:08 #11
Als ik deze verhalen zo lees, dan koop ik wel een TomTom. Overigens, heb ik via mijn werk een HTC met android: zelden zo'n rotzooi gezien. Ik gooi hem binnenkort in de kliko. Geef mij maar Windows mobile. Reactie infoteur, 09-03-2013
Beste meneer Timmerman,

Er zijn inderdaad wat kleine problemen met Sygic, maar ik spreek ook voldoende mensen waarbij de software wel goed werkt. Zo heeft ieder platform en software wel zijn problemen.

Groet,
B-BBergkamp

Leo, 03-03-2013 20:41 #10
Ik heb sygic op mijn samsung galaxy ace geïnstalleerd en het werkt een tijdje goed maar dan na een half uurtje in de auto slaat heb beeld vast. De stem navigeert gewoon door maar het beeld werkt niet meer. Waar zou dit aan kunnen liggen? Reactie infoteur, 05-03-2013
Beste Leo,

Heeft u al geprobeerd om de Android-versie van uw Galaxy te updaten? Meestal wordt het soort probleem dat u beschrijft veroorzaakt door een slechte wisselwerking tussen Android en Sygic. Probeer ook eens Sygic opnieuw te installeren. Dit kan ook helpen.

Succes ermee!
B-BBergkamp

Richard, 13-02-2013 14:20 #9
Hallo
Ik zou mijn (1ste tablet) Samsung Galaxy Tab2 10.1 16gb wifi-3g willen installeren met een Syric GPS navigatie, om te gebruiken op verlof in Kreta(Griekenland)
Daar ik volledig leek ben(66j)in deze materie graag jullie advies en eventuele tips aub

met dank
Richard Reactie infoteur, 13-02-2013
Beste Richard,

Ik wil u graag helpen. De Samsung Galaxy Tab 2 10.1 beschikt als het goed is over een applicatie genaamd 'Play Store'. U dient hierop te klikken. Om toegang te krijgen tot zogenaamde apps (waaronder Sygic) dient u een Google-account te hebben en hiermee in te loggen. Eenmaal ingelogd in de Play Store heeft u de mogelijkheid om applicaties te zoeken. Zoek op Sygic. Nu kunt u Sygic aanschaffen. De betaling kan helaas alleen geschieden via Credit Card. Als u Sygic heeft betaald, dan wordt het automatisch gedownload en verschijnt het als nieuw pictogram op uw tablet. Ook verschijnt er een pictogram waarmee u kaarten kunt downloaden. Dit heet iets van Sygic Downloader. Hier kunt u zelf kiezen welke kaarten u download. Eenmaal gedownload, kunt u nu op het Sygic-pictogram klikken, waarna de kaarten worden ingeladen. Het menu spreekt nu voor zich. Alvorens u kunt navigeren dient u eerst de GPS-ontvanger aan te zetten. Hier vraagt Sygic meestal om, maar u kunt hem ook aanzetten bij 'instellingen' op uw tablet. Het Sygic-scherm wijst zich vanzelf en u kunt starten met navigeren.

Swa, 29-01-2013 13:58 #8
Bij de keuze vermijd tolwegen, loopt hij vast en vermeld hij. ''wegenlimiet bereikt [4]''?
Antwoord in 2012 :
Reactie infoteur, 30-09-2012
Beste Frans,
Dit is erg vreemd. Ik zou niet weten wat dit betekent. U kunt het beste contact opnemen met Sygic hierover.
Groet, Berend-Bram

Is er ondertussen een oplossing gevonden voor dit probleem? Reactie infoteur, 06-02-2013
Beste Swa,

Ik heb vandaag contact opgenomen met Sygic. Zij wisten mij niet exact oplossing van het probleem te geven. Zelf heb ik een beetje geëxperimenteerd en heb ik de melding ook gekregen. Dit was toen ik alleen een plaatsnaam invulde en geen adres. Het probleem kan dus zijn dat u alleen een plaatsnaam invult en geen adres. Het kan dan helpen om gewoon een willekeurig adres in deze plaats te selecteren.
Hopelijk lost dit uw probleem op.

Groet,
Berend-Bram

Marjolijn, 10-01-2013 17:31 #7
Beste,

Sygic op een iPad-mini met cellular werkt zonder internetverbinding. Echter ik krijg om de 10 seconden de melding in een zwarte balk over het scherm dat ik me aan moet sluiten op internet. Hoe zet ik deze melding af? Wifi staat uit.

Ik heb alle meldingsknopjes al geprobeerd en alles wat maar enigzins met internet te maken kan hebben afgezet, maar niets werkt.

Het enige dat nu werkt is na openen van de app de fabrieksinstellingen kiezen. Ik verander alleen van taal. Dan heb ik de hele reis geen zwarte balken over mijn scherm. Maar zodra ik de app afsluit en weer opstart, begint ie te roepen om internetverbinding en dat ik die niet heb.

Groet, Marjolijn Reactie infoteur, 06-02-2013
Beste Marjolijn,

Dit klinkt als een heel erg vreemd probleem. Zelf heb ik Sygic nog niet op de iPad-mini getest. Het is vreemd dat er wordt gevraagd om aan te sluiten op internet, aangezien Sygic juist zonder internet werkt. Wellicht helpt het om 3G ook uit te zetten, maar ik vermoed dat u dat al heeft gedaan. Heeft u de applicatie al eens opnieuw geïnstalleerd? Het zou ook kunnen zijn dat het te maken heeft met een fout in de software. Hopelijk biedt een nieuwe versie van Sygic uitkomst voor u. Meestal heeft Sygic vrij snel nieuwe updates als blijkt dat er een fout in het systeem zit.

Groet,
B-BBergkamp

Arnold, 03-01-2013 13:13 #6
Heb de applicatie gedownload op zowel mijn iPhone als ipad op de iPhone werkt deze correct maar op de ipad lijkt het of hij achter de feiten aanloopt. Wanneer ik een afslag al genomen heb en enige honderden meters verder ben dan pas hoor ik dat ik de afslag moet nemen. Ook is hij soms helemaal de weg kwijt en is hij aan het zoeken. Reactie infoteur, 06-02-2013
Beste Arnold,

Toevallig heb ik meerdere mensen met dit probleem gehoord op de iPad. Het heeft waarschijnlijk te maken met de wisselwerking tussen de GPS van de iPad en Sygic. Een nieuwe update van Sygic gaat dit waarschijnlijk verhelpen.

Groet,
B-BBergkamp

Frans, 10-09-2012 00:32 #5
Bij de keuze vermijd tolwegen, loopt hij vast en vermeld hij. ''wegenlimiet bereikt [4]''? Reactie infoteur, 30-09-2012
Beste Frans,

Groet,
Berend-Bram

Gea, 24-08-2012 14:40 #4
Ik had eerst de 14 dagen proef versie en die werkte perfect. had ook direct de gps gevonden. Nu heb ik betaald voor de europaversie en sindsdien werkt hij voor geen meter. Hij kan ineens mijn positie niet meer bepalen. Cntact met sygic gehad en zij zeggen dat hij via mijn emailadres is geactiveerd en ik geen code meer nodig ben en nu goed moet werken. wat moet ik doen? heb gps ook al aan en uitgezet en telefoon uit aan maar dat werkt ook niet. Reactie infoteur, 24-08-2012
Beste,

Wat u kunt proberen is om de applicatie te verwijderen en daarna opnieuw te installeren op uw toestel. Kijk daarnaast of u de meest actuele versie van de applicatie heeft. Mocht het probleem zich daarna nog steeds voor doen, dan lijkt mij gezien de probleembeschrijving van u het probleem bij Sygic te liggen. Aangezien de software eerst wel werkte, zijn zij verplicht het probleem voor u op te lossen.
Ik hoop dat het probleem snel opgelost is.

Groet,
B-BBergkamp

Gera, 02-07-2012 16:20 #3
Mij is gezegd dat sygic op meerdere toestellen geinstalleerd kan worden met dezelfde code. Nu wil ik opnieuw sygic europa installeren op een andere telefoon en nu pakt hij de code niet, krijg als opmerking dat de code reeds in gebruik is bij een ander toestel. Dit toestel heb ik niet meer dus mijn vraag is hoe krijg ik de navigatie er weer op?
Gaarne reactie Reactie infoteur, 22-07-2012
Beste,

Als u contact opneemt met Sygic en de hele situatie uitlegt, dan zult u ongetwijfeld uw software weer werkend krijgen. Dit moet via Sygic omdat zij de macht hebben over de activatiecodes. Zelf heb ik dit probleem ook enkele keren gehad en was één e-mail genoeg om het opgelost te krijgen. Via www.sygic.com kunt u onder het kopje support de meest actuele contactinformatie vinden. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geholpen.

Groet,
Berend-Bram

Bert Petten, 27-06-2012 15:26 #2
Geachte L.S.,
Ik ben al een paar weken aan het zoeken hoe ik contact kan krijgen met Sygic.
Nergens kan ik een verwijzing oid vinden.
De één schrijft dat het gratis is de andere weer niet.
Ik wil het GPS gaarne kopen, bij Sygic kost het dan voor West-Europa 49, 99 + 19, 99 voor 1 jaar updates, bij Neckermann kun je het bestellen voor 39, 90 met levenslange updates, wat klopt hier nu allemaal wel en wat niet, ik zie door de bomen het bos niet meer te meer daar ik nergens kan vinden hoe ik contact op zou kunnen nemen met Sygic
Ik wil Sygic Europa gaarne op mijn android tablet van het merk Superpad 8GB downloaden.
Hopelijk kunt u mij verder helpen.
Bij voorbaat hartelijk dank,
A.C. Petten Reactie infoteur, 22-07-2012
Beste,

Via de site www.sygic.com kun je onder het kopje support contact opnemen met Sygic. Mijn ervaring is dat de reacties erg snel zijn.Het voorbeeld wat u schetst is inderdaad verwarrend. Naar mijn weten is die van de Sygic site, dus 49,99 euro, de goede. Deze zal moeten werken op uw Android Tablet. Een andere mogelijkheid die u ook heeft is om de Play Store (de App store van Android) via uw tablet te benaderen en zo via deze store de software te downloaden.

Groet,
Berend-Bram

Bert, 14-06-2012 10:37 #1
Geachte L.S.,
Is Sygic GPS Navigatie Europa ook in het Nederlands te verkrijgen en kun je het installeren op een goed Android Tablet?
B.v.D
Bert Reactie infoteur, 22-07-2012
Beste,

De software is ook in het Nederlands te verkrijgen. Daarvoor raad ik u aan om Sygic via de Play Store (de App store voor Android toestellen) te installeren. Zolang uw Android tablet over een goede GPS-ontvanger beschikt zie ik geen problemen in combinatie met Sygic.

Groet,
Berend-Bram

Infoteur: B-bbergkamp
Laatste update: 06-02-2013
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Reacties: 40
Schrijf mee!