InfoNu.nl > Electronica > Diversen > Skala - verhuur van apparatuur

Skala - verhuur van apparatuur

Bij het bedrijf Skala kan men allerlei verschillende apparaten huren: tv's, computers, wasmachines, fietsen, enzovoort.

Waarom een apparaat huren?

Een voordeel van een apparaat huren, in plaats van het kopen van een apparaat, is dat men bij het huren niet in één keer een zeer groot bedrag hoeft te betalen, maar elke maand een beperkt bedrag moet te betalen. Een nadeel is echter, dat men op de langere termijn, door elke maand het huurbedrag te betalen, in totaal doorgaans wel duidelijk een groter bedrag betaalt, dan het zou kosten als men het apparaat zou kopen i.p.v. huren.

Assortiment

Men kan bij Skala de nieuwste modellen van allerlei a-merken huren. Indien u echter wat goedkoper wil huren, is het ook mogelijk om reeds gebruikte producten te huren. Tot het assortiment van Skala behoren onder meer: LCD televisies, DVD recorders, hifi apparatuur, DVD spelers, videocamera's, fietsen, wasmachines, wasdrogers, zonnehemels, koelkasten, vrieskisten en allerlei andere huishoudelijk apparatuur.

Borg?

Wanneer u een product huurt bij Skala, dan hoeft u geen borg te betalen.

Lengte huurcontract

Hoe lang huurt u een apparaat? De minimale lengte van de huurovereenkomst is vaak vijf jaar. U kunt deze huurovereenkomst echter met onbepaalde tijd verlengen.

Hoe huurt u een apparaat?

U kunt telefonisch of per internet aan Skala doorgeven welk apparaat u wil huren. Vervolgens wordt dit apparaat gratis bij u gebracht en aangesloten. Het betalen van het huurbedrag kan per acceptgiro of middels automatische incasso. Wanneer het apparaat niet meer functioneert, dan wordt het gratis voor u gerepareerd. Indien reparatie niet mogelijk is, wordt het apparaat kosteloos vervangen.

BKR?

Skala maakt geen gebruik van het Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel. Skala heeft een eigen credit score systeem ontwikkeld.

Wielerploeg

Midden jaren tachtig werd het bedrijf Skala in Nederland en België vooral bekend dankzij de sponsoring van een wielerploeg. De beroemde veldrijder Reinier Groenendaal (de vader van Richard Groenendaal) boekte bijvoorbeeld talloze successen in het Skala-shirt. Daarnaast hadden de ploegleiders van Skala ook heel veel oog voor jonge talenten. Verschillende renners die later uit zouden groeien tot wereldtoppers, zoals Erik Breukink, Jean-Paul van Poppel en Nico Verhoeven, kregen als jonge coureurs bij Skala de kans om hun profdebuut te maken. De ploegleiders van de Skala-ploeg waren Henk van Erp en Henk Liebregts. De Skala-ploeg reed op Gazelle-fietsen.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • http://www.skala.nl
  • http://www.dewielersite.net

Reageer op het artikel "Skala - verhuur van apparatuur"

Infoteur: Fjodorboekanski
Gepubliceerd: 23-01-2012
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Diversen
Schrijf mee!