InfoNu.nl > Electronica > Multimedia > Iphone apps voor Zeeuws-Vlaanderen

Iphone apps voor Zeeuws-Vlaanderen

Iphone apps voor Zeeuws-Vlaanderen Er zijn vele apps op de markt. Apps voor allerlei doelen, sommige informatief en andere voor entertainment. Er zijn ook reisapps, speciaal voor Nederland. Zelfs voor deelgebieden kan je bij iTunes, de appstore van Apple ook apps apps vinden. Zo ook over Zeeuws-Vlaanderen? Waar kan je deze apps dan precies voor gebruiken? Zeeland timmert qua toerisme behoorlijk aan de weg, zodoende heeft de VVV in Zeeland ook een aantal mooie gratis apps ontwikkeld. Hierin is Zeeland de andere provincies in Nederland voorbij gestreefd. Welke apps zijn er allemaal voor dit mooie stukje Nederland.

Toeristische informatie

Wat is er makkelijker dan een reisgids op je mobiele telefoon? Dit krijg je wanneer je onderstaande apps op je iPad, iPhone of iPod zet. Deze bieden de belangrijkste toeristische informatie. Welke apps lees je hieronder:

Ontdek Zeeland app

Deze gratis app van de VVV in Zeeland biedt alle informatie voor de vakantieganger in Zeeuws-Vlaanderen en de rest van Zeeland. Je vindt informatie over accommodaties, attracties, stranden, fietsroutes en wandelroutes.

Delta Zeeland App

Deze app laat leuke plekken in Zeeuws-Vlaanderen en de rest van Zeeland zien. Je ziet wandelroutes, eetgelegenheden, bijzondere bouwwerken, o.a. vuurtorens en attracties. In Zeeuws-Vlaanderen mag de app nog wel wat worden aangevuld.

Fietsroutes Zeeuws-Vlaanderen

In Zeeuws-Vlaanderen is het mooi fietsen. De wegen zijn rustig en het landschap biedt veel natuurschoon, vooral langs de duinen en aan de stranden. Fietsroutes en tips kan je vinden in onderstaande apps.

Zeeland Fietsroutes app

Ook deze gratis app is van de VVV Zeeland en hij biedt een flinke hoeveelheid kant en klaar fietsroutes in Zeeuws-Vlaanderen en de rest van Zeeland. Zo vind je in Zeeuws-Vlaanderen de smokkellaarsroute, de Zeekraalroute, de Haringroute en nog veel meer.

Reynaert Hulst app

Deze app biedt een boeiende fietsroute van 18 kilometer lang. Het is een soort schattenjacht vol raadsels en spelletjes. De route start aan de Bietenweg in Hulst en je bent er ruim twee uur zoet mee. Helaas is de app wel in het Engels.

Watersport Zeeuws-Vlaanderen

Wanneer je gek bent op watersport kan je de Deltagids app downloaden. Deze app geeft informatie over de jachthavens, boorverhuurders, zeil- en surfscholen, watersportstranden en duiklocaties in Zeeland.

Televisie in Zeeland

Wanneer je wat extra informatie over Zeeuws-Vlaanderen wil of het laatste nieuws over de Zeeuwse provincie wil horen, kan je gebruik maken van onderstaande app.

Omroep Zeeland app

Deze eveneens gratis app biedt uitzending gemist van Omroep Zeeland, verder zijn er nieuwsartikelen over en uit Zeeland te vinden. Met deze app komt al het Zeeuwse nieuws op een eenvoudige manier tot je beschikking.

Slecht weer of behoefte aan een rustig moment?

Wanneer het weer het laat afweten of wanneer je gewoon zin hebt in een filmpje pakken kan je gebruik maken van onderstaande app.

Bioscoop Cinecity app

Deze gratis app biedt alle actuele filminformatie van de Bioscopen van Cinecity. In Zeeuws-Vlaanderen kan je deze bioscoop in Terneuzen vinden. Bovendien kan je via deze app gelijk de bioscoopkaartjes reserveren.

Deze apps zijn niet alleen leuk voor de toerist, ook inwoners van Zeeuws-Vlaanderen kunnen hier veel plezier hebben. Misschien herontdekken ze hierdoor hun dagelijkse omgeving. Bovendien zijn de laatste twee apps ook en misschien zelfs vooral voor inwoners van Zeeuws-Vlaanderen informatief en handig.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Fietsen in Zeeuws-VlaanderenFietsen in Zeeuws-VlaanderenFietsen in Zeeuws-Vlaanderen is heerlijk. Er zijn veel fietspaden en het verkeer is rustig. Een snelweg kom je niet tege…
Op vakantie in Zeeland: water, wind en strandOp vakantie in Zeeland: water, wind en strandZeeland is een provincie in Nederland en is de perfecte kortbij-bestemming om er op vakantie te gaan. Wie houdt van wate…
Zeeuws-Vlaams volkslied, nog steeds springlevendZeeuws-Vlaams volkslied, nog steeds springlevendWie denkt dat volksliederen provincie- of landgebonden zijn, heeft het mis. Ook Zeeuws-Vlaanderen heeft een eigen volksl…
Zeeuws Vlaanderen (Viva el pensionado's)Zeeuws Vlaanderen (Viva el pensionado's)Zeeuws Vlaanderen is aan het veranderen. De bevolkingssamenstelling tot aan 2030 zal langzaam maar zeker veranderen. Doo…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: FirmBee, Pixabay
  • ITunes

Reageer op het artikel "Iphone apps voor Zeeuws-Vlaanderen"

Infoteur: Katinka900
Laatste update: 11-10-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Multimedia
Special: Zeeuws-Vlaanderen
Schrijf mee!