InfoNu.nl > Electronica > Multimedia > LG Plasma TV 60PG7000: 60" fantastisch kijkplezier

LG Plasma TV 60PG7000: 60" fantastisch kijkplezier

LG Plasma TV 60PG7000: 60" fantastisch kijkplezier LG presenteert de nieuwe Plasma TV met 60" kijkplezier. De LG 60PG7000 Premium Full HD plasma tv heeft ingebouwde bluetooth, een resolutie van 50.000:1 en een reactiesnelheid van 5 ms. Gegarandeerd 60.000 branduren, bij zo'n 8 uur per dag televisie kijken, zou deze Plasma tv 20 jaar mee moeten kunnen gaan. Lees voor meer informatie het gehele artikel.

LG

De afkorting LG heeft voor het bedrijf uit Zuid-Korea op dit moment geen betekenis meer. Tot 1995 betekende de afkorting Lucky Goldstar. In Zuid-Korea werden de producten verkocht onder de naam Lucky en buiten de grenzen werd de merknaam Goldstar gebruikt. Sinds 1995 is LG gewoon de algemene merknaam en bedrijfsnaam. De LG groep is opgericht in 1947 en was als eerste bedrijf actief in de chemische sector. In 1958 werd LG het eerste elektronica bedrijf van Zuid-Korea doordat uitbreiding plaats vond naar elektronica.

LG Plasma 60PG7000LG Plasma 60PG7000

LG Plasma TV: de 60PG7000

LG presenteert de nieuwe LG Plasma televisie, Premium Full HD, True Motion100hz, de 60PG7000. Met onder andere 4x HDMI versie 1.3 en USB 2.0, Invisible speaker tuned door Mark Levison, moving LED en is ISF ready/Expert mode. Met een resolutie van 50.000:1 en Full HD is een spectaculair beeld gegarandeerd. De reactiesnelheid van deze plasma is 5 ms.

Met bluetooth is het gemakkelijk een draadloze headset aan te sluiten of bijvoorbeeld de foto's van de mobiele telefoon naar de Plasma TV te zenden om te bekijken om het 60" beeldscherm.

LG Plasma tv 60PG7000: Belangrijkste features

  • Clear Voice: Versterkt het geluid van de dialogen, van geschreeuw tot gefluister, alles is helder te horen.
  • AV Mode: Eén klik tussen film, Sport & Game Mode. Hiermee wordt zowel het beeld als het geluid aangepast aan het soort entertainment.
  • USB 2.0: Gemakkelijk middels USB rechtstreeks JPG, Jpeg & Mp3 afspelen.
  • 4x HDMI 1.3 deep color technology: Verhoogt de kleurratio's en weerhoudt kleuren van doorlopen.
  • CU:V: Een zeer gebruiksvriendelijke interface; het menu.
  • 600 hz Sub-field Driving: Een gewoon beeld geeft gemiddeld 50 beelden per seconden. De 60PG7000 biedt 600 beelden per seconde. Dit betekent dat het beeld altijd uiterst soepel en scherp te zien is.
  • Contrastratio van 1.000.000:1

LG plasma tv 60PG7000LG plasma tv 60PG7000

  • Branduren 60.000 & Panel levensduur 100.000: Bij 8 uur per dag, gaat het panel 30 jaar mee.
  • Frameloos ontwerp: Frameless Design, volledig glas aan voorzijde.
  • Dual XD Egine: Beelden in optimale kwaliteit, wel twee keer verhoogde kwaliteit ten opzichte van vorige modellen.

LG Plasma 60PG7000

Een fantastische ervaring en een nieuwe belevenis. Alle films en dvd's opnieuw bekijken en spectaculair beleven, dat is wat LG belooft met deze plasma televisie. De reactiesnelheid, resolutie, contrastratio, het aantal frames per seconde, de verschillende instelmogelijkheden, beloven een geweldige beleving van films, sport en games, maar ook van foto's en muziek.

De 60PG7000, de nieuwste plasma televisie van LG.
© 2008 - 2018 Alex, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Beeldbuis, lcd of plasma televisie?Beeldbuis, lcd of plasma televisie?Geleidelijk stappen consumenten over van de traditionele beeldbuis naar een lcd televisie of plasma televisie. Wat zijn…
Lcd wordt stilaan even goed als plasmaAls je vandaag een televisie wenst te kopen, zal je enkel nog kunnen kiezen voor een model met flatscreen. Maar niet elk…
Wat kost een huishoudelijk apparaat aan stroom?Wat kost een huishoudelijk apparaat aan stroom?Een laag stroomverbruik van apparaten wordt steeds belangrijker. Zuinige apparaten besparen namelijk in de portemonnee e…
Beste LCD TV's voor 2012 - Tips en reviewsHier een overzicht met reviews van de beste lcd-televisies van 2012. Jaarlijks worden allerlei prijzen uitgereikt voor d…
Eiwitten in het menselijk lichaamEr komen veel verschillende eiwitten voor in ons lichaam en hebben allemaal hun eigen functie. Deze eiwitten bestaan uit…

Reageer op het artikel "LG Plasma TV 60PG7000: 60" fantastisch kijkplezier"

Infoteur: Alex
Gepubliceerd: 21-11-2008
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Multimedia
Schrijf mee!