InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Firstlook 2017: openingstijden en kaarten

Firstlook 2017: openingstijden en kaarten

Firstlook 2017: openingstijden en kaarten Het grootste evenement in Nederland en België op het gebied van games en gadgets is Firstlook. Als liefhebber van games vind je op het beursevenement alles op het gebied van nieuwe trends en ontwikkelingen. Ook zijn er verschillende ontwikkelaars aanwezig om de bezoeker kennis te laten maken met bijvoorbeeld nieuwe game releases. Firstlook wordt georganiseerd in de Jaarbeurs in Utrecht en vindt plaats op 7 en 8 oktober 2017.

Firstlook

De markt voor gamers, het aantal games en consoles groeit al jaren gestaag door. Tegenwoordig is de gamersmarkt een miljardenbusiness waar de rek nog lang niet uit is. Om helemaal op de hoogte te blijven van de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van games, gadgets en aanverwante apparatuur is een bezoek aan Firstlook een must. Firstlook is het grootste evenement in de Benelux dat zich richt op dit segment. De nationale en internationale games industrie en hardware industrie toont de nieuwe producten aan het publiek. Zo zijn er onder andere ieder jaar weer diverse game releases te beleven. Uiteraard zijn er ook games en aanverwante hardware te koop op het evenement. Firstlook vindt plaats in Utrecht, te weten in evenementenhal De Jaarbeurs. Het volgende Firstlook evenement vindt plaats op zaterdag 7 en zondag 8 oktober 2017.

Openingstijden

Firstlook kent de volgende openingstijden in 2017:
  • Zaterdag 7 oktober: 11.00 19.00 uur
  • Zondag 8 oktober: 11.00 19.00 uur
  • Bezoekers met een Early Access Ticket of een Ultimate Firstlook Fanticket zijn al welkom vanaf 9.00 uur

Tickets en kaartverkoop

Een toegangsticket voor Firstlook kost 20,- per persoon per dag. Deze prijs geldt voor de normale toegangstickets. Allebei de dagen van Firstlook bezoeken is mogelijk met een combiticket voor 35 per persoon. De echte gamefanaat zal kiezen voor het Early Access ticket waarmee je al om 9.00 uur naar binnen mag. Dit type ticket kost 37,50 per persoon per dag of 70,- voor een tweedaags bezoek.

Adres en locatie

Firstlook vindt plaats in de Jaarbeurs te Utrecht. Het adres en de contactgegevens zijn als volgt:
  • Adres: Jaarbeursplein 1
  • Postcode: 3521 AL Utrecht
  • Telefoonnummer: 030 - 295 2731

Firstlook - Jaarbeurs Utrecht

Bereikbaarheid met openbaar vervoer

De eenvoudigste manier om de Jaarbeurs te bereiken is met behulp van het openbaar vervoer. Treinstation Utrecht Centraal is een treinstation met goede verbindingen naar de rest van Nederland. Ook zijn bij dit treinstation een bushalte en tramhalte in gebruik. Vanaf Utrecht Centraal is het slechts enkele minuten lopen naar de Jaarbeurs.

Auto en parkeren

De stad Utrecht is bereikbaar via diverse snelwegen waaronder de snelwegen A2, A12, A27 en A28. Parkeren bij de Jaarbeurs is prima geregeld. De evenementenhal beschikt namelijk over circa 6500 betaalde parkeerplaatsen (P1 tot en met P6). Het tarief dat wordt gerekend bedraagt per dag maximaal 12,- en het uurtarief bedraagt 3,-.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Thomas Weekend 2017 in het Spoorwegmuseum UtrechtThomas Weekend 2017 in het Spoorwegmuseum UtrechtThomas de stoomlocomotief is een populair televisieprogramma voor peuters. Het is dan ook superfijn dat de peuterheld oo…
Tong Tong Fair: 25 mei - 5 juni 2017Tong Tong Fair: 25 mei - 5 juni 2017Het grootste Indische evenement ter wereld, de Tong Tong Fair, vindt weer plaats op het Malieveld in Den Haag. Voorheen…
Huishoudbeurs 2017: datum, openingstijden, kaarten, kortingHuishoudbeurs 2017: datum, openingstijden, kaarten, kortingVan 18 tot en met 26 februari 2017 vindt de Huishoudbeurs weer plaats in de RAI te Amsterdam. Het is de grootste beurs o…
Tomorrowland 2017: tickets en bereikbaarheidTomorrowland 2017: tickets en bereikbaarheidElk jaar vindt het grote dancefestival Tomorrowland plaats in het Vlaamse Boom. Het evenement is uitgegroeid tot een van…
Indoor Brabant: 9 - 12 maart 2017Indoor Brabant: 9 - 12 maart 2017De Brabanthallen worden van 9 tot en met 12 maart 2017 wederom omgetoverd tot het walhalla van de paardensport tijdens I…
Bronnen en referenties
  • www.firstlookevent.nl

Reageer op het artikel "Firstlook 2017: openingstijden en kaarten"

Reacties

Freon, 09-10-2015 12:10 #2
Kaartjes kosten meer dan 15 euro. Voor 2 kaartjes ben je 33,85 euro kwijt (EUR 16.93 per kaartje). Reactie infoteur, 09-10-2015
Beste,

Dat is vreemd? Als ik op de website van Firtlook kijk staat er toch echt 15 euro. Wellicht is jouw prijs de prijs inclusief btw.

Mvg

Martijn van Duin, 21-09-2015 22:50 #1
Als je een kaartje koopt, is die dan geldig voor de gehele 2 dagen? (Ik neem aan van wel, maar voor de zekerheid vraag ik het toch even.) Reactie infoteur, 24-09-2015
Nee voor 1 dag

Infoteur: Advies-eb
Laatste update: 08-06-2017
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Grote evenementen
Reacties: 2
Schrijf mee!