InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 16 coins online kopen: Player Auction

FIFA 16 coins online kopen: Player Auction

Het voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je eigen team moet samenstellen, coachen en trainen. Het doel is om zoveel mogelijk wedstrijden te winnen. Om het beste team samen te stellen, de beste trainer en manager te kunnen aanwerven en eventueel enkele sterspelers aan te kopen heb je FIFA coins nodig. Die kun je verdienen door wedstrijden te winnen of je kunt ze online aankopen, bijvoorbeeld via de Player Auction.

FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 is een voetbalsimulatiespel waarin je met echt spelers wedstrijden kunt spelen in echte voetbalstadions. In de Ultimate Team functie kun je zelf een team samenstellen en coachen. Je moet ervoor zorgen dat jouw team het beste wordt, wedstrijden en toernooien wint. Je moet ook de zakelijke kant van het spel beheren, een goede manager en ander personeel aannemen, shirts kopen voor je spelers en je hebt ook een spelersbus nodig. Er is een transfermarkt waar je spelers kunt kopen en verkopen om zo je team aan te vullen met sterke spelers. Maar net zoals in het echte leven gaat dit alles niet zomaar, je moet betalen voor goederen, diensten en spelers. In FIFA 16 wordt er gebruikgemaakt van FIFA coins of munten om de financiële transacties te regelen.

Wat zijn FIFA coins

FIFA munten of FIFA coins zijn het betaalmiddel in FIFA 16, je kunt ze verdienen door wedstrijden te winnen. Als je grote tornooien wint zoals de Champions League of de Europa League, dan krijg je een mooie bonus in de vorm van extra FIFA-munten. Maar op deze manier kan het soms erg lang duren voordat je voldoende FIFA-munten op je rekening hebt. Je moet helemaal onderaan beginnen en je team langzaam aanvullen met betere spelers zodat je verder kunt raken in het spel. Hoe beter een speler, hoe meer FIFA-munten hij zal kosten, het is dus verstandig om niet onmiddellijk Lionel Messi aan te kopen, maar toch kunnen enkele sterspelers in je team het verschil maken. Spelers worden ook vaak in pakketten verkocht, waardoor de aankoopprijs hoog kan zijn. Daarom kun je ook FIFA coins online kopen voor echt geld. Online FIFA coins kopen kan op drie verschillende manieren: via de Player Auction, de Comfort Trade of met een Mule Account.

FIFA coins kopen via de Players Auction

Als je FIFA coins wilt kopen via de Players Auction moet je één of meerdere spelers van je team te koop aanbieden, ze worden verkocht via een soort veiling. Als je een duurdere speler op het oog hebt, kan het zijn dat je meerdere van je spelers moet aanbieden om aan een voldoende bedrag te komen. Er zijn talrijke websites waar je op deze manier spelers kunt verkopen voor FIFA coins, de belangrijkste en meest betrouwbare zijn: MMOGA, FIFAUltimateTeamCoins, Goldah, FIFACoinsZone, BuyFIFAcoins, Fifacoinskopen.nl en FUTstore.

Procedure

De procedure om spelers aan te kopen via de Player Auction is meestal hetzelfde:
  1. Beslis welke speler je wilt aankopen en kijk hoeveel hij kost op de transfermarkt, of beslis hoeveel FIFA coins je nodig hebt om alle goederen en diensten aan te kopen die je nodig hebt. Sommige websites zullen zelf een selectie maken met spelers die je kunt verkopen voor het aantal FIFA coins die je nodig hebt.
  2. Selecteer een speler van je eigen team die op zijn minst evenveel waard is op de transfermarkt als de speler die je wilt aankopen of als het aantal FIFA coins dat je nodig hebt. Het kan zijn dat je twee of meerdere spelers van je team nodig hebt om één betere en duurdere speler te kunnen kopen.
  3. Plaats jouw speler op de transfermarkt.
  4. Vul zowel de Start Price als de Buy Now Price in voor je speler, het systeem zal zelf een Buy Now Price voorstellen.
  5. Vul bij de duur van de transfer drie dagen in.
  6. De persoon die je speler aankoopt zal de FIFA coins op jouw rekening storten, daarmee kun je dan op de transfermarkt een speler naar keuze aankopen of andere aankopen doen binnen het FIFA 16-spel.
  7. Je kunt op deze manier maximum tien spelers tegelijk aanbieden op de Player Auction, herhaal bovenstaande stappen voor alle spelers die je wilt verkopen.
  8. Er zijn transactiekosten van 5%, die worden in rekening gebracht door de spelontwikkelaar EA Sports.

Opmerkingen

  • Je kunt FIFA coins aankopen voor de verschillende spelconsoles waarop FIFA 16 gespeeld kan worden, dit zijn PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360, desktop computer, mobiele apparaten met een Android-platform en mobiele apparaten met een iOS-platform (producten van Apple). Let er steeds op dat je de juiste spelconsole kiest bij het aankopen van FIFA coins, want de prijs van spelers kan verschillen tussen de verschillende consoles en platforms.
  • FIFA coins die je had verzameld of aangekocht in vorige edities van het FIFA-spel zijn niet overdraagbaar naar FIFA 16, je moet dus helemaal opnieuw beginnen. Ook spelers die je in vorige edities had aangekocht kun je niet meenemen naar FIFA 16.
  • FIFA coins of spelers zijn niet overdraagbaar tussen de verschillende consoles, je kunt je FIFA coins die je hebt op je PlayStation dus niet gebruiken op je Xbox.

Let op! Het kopen, verkopen of veilen van FIFA coins of accounts via webwinkels die geen directe link hebben met EA Sports kan worden bestraft omdat het tegen de gebruiksvoorwaarden ingaat. Je account kan tijdelijk of permanent geblokkeerd worden.
© 2016 - 2019 Joey85, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
FIFA coins online kopen via een Mule AccountDe Ultimate Team-functie is een erg populaire functie in het voetbalsimulatiespel FIFA 16, je kunt er zelf je gedroomde…
Bronnen en referenties
  • https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/
  • https://www.goldah.com/fifa16
  • https://www.futstore.nl/fifa-16-coins

Reageer op het artikel "FIFA 16 coins online kopen: Player Auction"

Infoteur: Joey85
Laatste update: 10-05-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!