InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 16 coins online kopen via Comfort Trade

FIFA 16 coins online kopen via Comfort Trade

In het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk wedstrijden en toernooien te winnen met een team dat je zelf samenstelt en traint. Je moet ook de zakelijke kant regelen en het budget beheren. Om goede spelers, materiaal en personeel te kunnen kopen heb je FIFA coins nodig. Deze kun je verdienen door wedstrijden te winnen of je kunt ze online kopen via onder andere de Comfort Trade of Coins Recharge.

FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 is een voetbalsimulatiespel van spelontwikkelaar EA Canada. In deze versie van het spel kun je spelen in de Ultimate Team-functie, waar je zelf een team kunt samenstellen en coachen. Wanneer je de FIFA Ultimate Team-functie de eerste keer opstart, krijg je een willekeurige selectie spelers voorgesteld. Spelers krijgen in het spel een kaart toegekend in de kleuren brons, zilver of goud, deze geven de vaardigheden en minder goede kwaliteiten van iedere individuele speler aan. Zo kun je ervoor zorgen dat er spelers met verschillende kwaliteiten in je team zitten. Je kunt ook de vaardigheden van je spelers trainen en werken aan de teamgeest van je elftal. Iedereen wil natuurlijk sterspelers in zijn team en het is een goede strategie om enkele toppers in je ploeg te hebben. Je kunt spelers ook in een pakket van een bepaalde kleur aankopen, als je een gouden pakket koopt heb je er onmiddellijk enkele goede spelers bij.

FIFA coins of munten

Net zoals in het echte voetbal kosten goede, veelzijdige spelers veel geld. Alles wat je nodig hebt om je team succesvol te maken, zoals een goede trainer, leuke shirts, een goede bal en een stadion, kunnen aangekocht worden met FIFA coins. Aan het begin van je carrière krijg je 500 coins en enkele gratis pakketten met spelers en materiaal. Spelers die je niet in je elftal wil gebruiken kun je onmiddellijk verkopen, spelers of items die wel de moeite waard zijn kun je behouden. FIFA coins of munten kun je verdienen door wedstrijden te winnen met je team, lukt het om een toernooi te winnen, dan krijg je extra coins. De landstitel of Champions League winnen levert natuurlijk een mooie bonus op. Maar om je team sneller naar een hoger niveau te brengen en betere spelers te kunnen aankopen, kun je ook met echt geld extra FIFA coins aankopen op het internet. Online FIFA coins kopen kan op drie verschillende manieren: via de Player Auction, de Comfort Trade of met een Mule Account. FIFA coins voor FIFA 16 zijn uitsluitend te gebruiken in het FIFA 16 spel, je kunt geen FIFA-munten gebruiken die je had verzameld in een vorige versie van het spel.

FIFA coins kopen via Comfort Trade

Comfort Trade wordt ook wel Coins Recharge genoemd, het is waarschijnlijk de gemakkelijkste manier om FIFA coins aan te kopen. Je hoeft zelf niet veel te doen, de verkoper logt in op jouw account en zorgt ervoor dat je het gewenste aantal coins op je rekening krijgt, daarna logt de verkoper weer uit. Je moet voor deze methode wel je accountgegevens afstaan, daarom is het belangrijk een betrouwbare website te gebruiken om FIFA coins te kopen via Comfort Trade. De goedkoopste website is niet altijd de betrouwbaarste, de twee bekendste websites om FIFA coins aan te kopen zijn MMOGA en Goldah. Je kunt op deze manier FIFA-munten aankopen voor al de consoles waar je FIFA 16 op kunt spelen, dit zijn PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, desktop computer, mobiele apparaten met een Android-platform en mobiele apparaten met een iOS-platform (producten van Apple).

Procedure om FIFA coins aan te kopen via Comfort Trade

  • Kies een betrouwbare website met een goede prijs voor FIFA coins
  • Kies de spelconsole waarvoor je FIFA coins wilt aankopen
  • Kies voor FIFA 16
  • Klik op het icoon voor Comfort Trade
  • Kies het gewenste aantal FIFA coins
  • De website logt in op jouw account en zet het gevraagde aantal FIFA coins op je rekening. Je moet je accountnaam, wachtwoord en geheime vraag invullen. Om extra veilig te werken kun je het wachtwoord veranderen voordat je de bestelling plaatst en verander je het wachtwoord weer naar het originele na de transactie.
  • Zelf hoef je niets te doen maar je mag niet op je account inloggen tijdens de procedure.
  • Betaal de website voor het gevraagde aantal FIFA coins, zowel MMOGA als Goldah aanvaarden kredietkaarten, Maestro, PayPal, iDEAL, Paysafecard en Skrill voor een veilige online betaling.
  • De 5% transactiekosten die aangerekend worden door EA Sports worden door de verkoper betaald.
  • De levertijd voor de FIFA coins ligt meestal tussen vijf minuten en zes uur.
  • Na de transactie kun je weer op je account inloggen en de FIFA coins gebruiken om een nieuwe speler aan te kopen, personeel te betalen of nieuw materiaal aan te schaffen.

Let op! Het kopen, verkopen of veilen van FIFA coins of accounts via webwinkels die geen directe link hebben met EA Sports kan worden bestraft omdat het tegen de gebruiksvoorwaarden ingaat. Je account kan tijdelijk of permanent geblokkeerd worden.
© 2016 - 2019 Joey85, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
FIFA 16 coins online kopen: Player AuctionHet voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je…
FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor PS3 en PS4FIFA 16 Ultimate Team (afgekort als FUT of FUT16) kun je spelen op de PlayStation 3 en PlayStation 4. Als je zelf geen z…
FIFA 16 Ultimate Team, coins kopen voor iOS (iPhone, iPad)Via de gratis applicatie genaamd FIFA 16 kun je het voetbalspel met het onderdeel Ultimate Team spelen. In dit onderdeel…
FIFA 16 Ultimate Team (FUT), coins kopen voor Xbox 360 & OneHet voetbalspel FIFA 16 is speelbaar op de consoles Xbox 360 en de Xbox One van Microsoft. Met name het onderdeel Ultima…
FIFA Ultimate Team (FUT) coins verkopenWie in FIFA Ultimate Team (FUT) een teveel heeft aan coins (de in-game valuta, het FIFA geld), kan besluiten om deze mun…
Bronnen en referenties
  • http://www.eurogamer.nl/articles/2015-09-22-fifa-16-fifa-ultimate-team-fut-tips-en-coins
  • https://www.mmoga.com/FIFA-Coins/
  • https://www.goldah.com/fifa16

Reageer op het artikel "FIFA 16 coins online kopen via Comfort Trade"

Infoteur: Joey85
Laatste update: 10-05-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!