InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA coins online kopen via een Mule Account

FIFA coins online kopen via een Mule Account

De Ultimate Team-functie is een erg populaire functie in het voetbalsimulatiespel FIFA 16, je kunt er zelf je gedroomde elftal samenstellen, het beste in je spelers naar boven brengen met gerichte trainingen en zelfs de teamgeest van je team meten en verbeteren. Je moet ook zorgen voor goed materiaal en een management. Om je team succesvol te maken heb je dus FIFA coins nodig om dat alles te betalen. Deze kun je verdienen door wedstrijden te winnen of je kunt ze online aankopen, bijvoorbeeld via een Mule Account.

FIFA 16 Ultimate Team

FIFA 16 is een populair voetbalsimulatiespel, velen spelen het spel in de Ultimate Team-functie, waar je als het ware de manager, coach en trainer wordt van je eigen elftal. Je moet om te beginnen zelf spelers kiezen, verkopen en nieuwe spelers aankopen. Je kunt ook een trainer aannemen om ervoor te zorgen dat elke speler zijn kwaliteiten ten volle kan ontwikkelen en dat de teamgeest van je ploeg optimaal is. Je moet ervoor zorgen dat je spelers leuke shirts hebben, in een goed uitgerust stadion kunnen spelen en zich kunnen verplaatsen met een spelersbus. Je moet proberen om met je team zoveel mogelijk wedstrijden en toernooien te winnen en daarnaast mag je de financiële kant niet uit het oog verliezen. Als je net begint te spelen in de Ultimate Team-functie krijg je een aantal gratis spelers en pakketten met materiaal, maar goede en veelzijdige spelers moet je aankopen op de transfermarkt. Iedereen wil wel enkele toppers in hun team hebben en je moet erop letten dat je zowel goede verdedigers, middenvelders als aanvallers hebt. Je kunt de verschillende kwaliteiten en ook de mindere punten van de spelers snel terugvinden op de kaarten die ze krijgen in het spel. Om alle aankopen en verkopen in goede banen te leiden wordt er gebruik gemaakt van FIFA coins of munten.

FIFA coins of munten

FIFA munten of FIFA coins worden gebruikt als betaalmiddel in FIFA 16, als je net begint te spelen in de Ultimate Team-functie krijg je 500 coins om te starten. Je kunt extra coins verdienen door wedstrijden en toernooien te winnen. De landstitel in de wacht slepen, de Champions League of Europacup winnen leveren natuurlijk een mooie som FIFA munten op, maar het kan erg lang duren voordat je een team kunt samenstellen dat goed genoeg is om veel wedstrijden te winnen. Om een sterspeler zoals Lionel Messi of Cristiano Ronaldo aan te kopen heb je heel wat FIFA coins nodig. Wie zijn team onmiddellijk naar een hoger niveau wil brengen en enkele toppers wil aankopen kan ook online FIFA coins kopen. Er zijn drie verschillende manieren om online FIFA coins te kopen voor echt geld: via de Player Auction, de Comfort Trade of met een Mule Account.

FIFA coins kopen met een Mule Account

De methode om FIFA coins te kopen met een Mule Account wordt ook Buy New Account genoemd. Dit is de beste manier om snel een groot aantal FIFA coins op je account te hebben. Je koopt als het ware een nieuwe account aan met daarop het gevraagde aantal FIFA coins. Zo kun je heel snel je gedroomde team samenstellen, goed materiaal aankopen en een goede trainer aannemen. Je krijgt dan een account voor de console waarop je FIFA 16 speelt (PlayStation 3, PlayStation 4, Xbox One, Xbox 360, desktop computer of mobiele apparaten). Je kunt op deze manier tot wel 15 miljoen FIFA coins aankopen, maar dat kost je natuurlijk veel geld. Daarom is het verstandig om toch niet onmiddellijk de duurste spelers aan te kopen, maar wel enkele veelzijdige spelers die je team een niveau hoger kunnen tillen. Zo kun je wedstrijden winnen en nog meer FIFA munten verdienen en wie weet loopt na verloop van tijd Messi, Neymar, Robben of De Bruyne op het veld voor jouw team. FIFA coins aankopen doe je veilig op de websites van betrouwbare aanbieders zoals MMOGA en Goldah. Met een Mule Account moet je volledig vanaf nul beginnen, de munten, het materiaal en de spelers die je al had aangekocht op je eigen account verlies je. Daarom is een Mule Account een goede start voor beginnende spelers of als je volledig opnieuw wilt beginnen in FIFA 16.

Procedure om FIFA coins aan te kopen met een Mule Account

  • Kies een betrouwbare website voor het aankopen van FIFA coins.
  • Kies de spelconsole waarvoor je FIFA coins wilt aankopen.
  • Kies voor FIFA 16.
  • Klik op het icoon voor Mule Account.
  • Kies het aantal FIFA coins dat je wenst te kopen.
  • Je hoeft geen persoonlijke accountgegevens in te vullen, je hebt wel je e-mail adres nodig. Nadat je eigenaar bent geworden van de nieuwe account kun je de accountnaam en het wachtwoord veranderen.
  • Betaal de website voor het gevraagde aantal FIFA coins, zowel MMOGA als Goldah aanvaarden kredietkaarten, Maestro, PayPal, iDEAL, Paysafecard en Skrill.
  • Je krijgt toegang tot de nieuwe account binnen vijf minuten tot één uur.
  • Na de transactie kun je op je nieuwe account inloggen waar de gevraagde FIFA coins op je wachten. Je kunt ze onmiddellijk gebruiken om je nieuwe team te vormen en klaar te stomen voor hun eerste wedstrijd.

Let op! Het kopen, verkopen of veilen van FIFA coins of accounts via webwinkels die geen directe link hebben met EA Sports kan worden bestraft omdat het tegen de gebruiksvoorwaarden ingaat. Je account kan tijdelijk of permanent geblokkeerd worden.
© 2016 - 2019 Joey85, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
FIFA 16 coins online kopen via Comfort TradeIn het voetbalsimulatiespel FIFA 16 kun je spelen in de Ultimate Team-functie, het is de bedoeling om zoveel mogelijk we…
FIFA 16 coins online kopen: Player AuctionHet voetbalsimulatiespel FIFA 16 is erg populair over de hele wereld, vooral de Ultimate Team-functie waarin je zelf je…
Bronnen en referenties
  • https://www.goldah.net/fifa16
  • https://www.mmoga.com/FIFA-Coins

Reageer op het artikel "FIFA coins online kopen via een Mule Account"

Infoteur: Joey85
Gepubliceerd: 10-05-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!