InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > FIFA 17 Ultimate Team (FUT): Pre-order voor extra’s

FIFA 17 Ultimate Team (FUT): Pre-order voor extra’s

FIFA 17 Ultimate Team (FUT): Pre-order voor extra’s 29 september 2016 verschijnt FIFA 17 van het bedrijf EA Sports. Dit spel is de 2017-editie van de Fifa-reeks en is zeer geliefd bij de fans. Het spel is te spelen op de PC, PS3, PS4, Xbox One Xbox 360. De echte liefhebbers kiezen ervoor om FIFA 17 vooraf te bestellen. Wanneer je namelijk een pre-order doet op FIFA 17, ontvang je vele extra’s die je kunt gebruiken bij Ultimate Team. Extra’s waar je aan kunt denken zijn bijvoorbeeld FUT Draft tokens en FUT-leenspelers. Welke extra’s kun je verwachten wanneer je FIFA 17 koopt als pre-order en wat houden deze extra’s precies in?

Wat is FIFA 17?

FIFA 17 is een voetbalgame, ontwikkeld door het bedrijf EA Sports. In het spel zijn verschillende gamemodes te spelen. Zo heb je de storymode The Journey, waarin je met de voetballer Alex Hunter moet proberen om zo hoog mogelijk te komen. Behalve dat je opdrachten moet voltooien op het veld, kun je ook keuzes maken in interviews. Ook kun je in een multiplayer mode voetballen tegen anderen en proberen kampioen te worden. Een laatste gamemode is Ultimate Team (FUT 17), waar je voetbalplaatjes van bekende voetballers probeert te verzamelen. Je stelt zelf een team en coach samen, door de kaartjes te verzamelen. Het is ook mogelijk om spelers te kopen of verkopen via de markt. Deze kun je bij elkaar krijgen door ze te kopen met coins, punten of geld. De coins kunnen in-game worden verzameld, maar het is ook mogelijk deze online te kopen voor echt geld. FIFA 17 is te spelen op de volgende consoles:
  • PS 3
  • PS 4
  • Xbox One
  • Xbox 360
  • PC

Pre-order FIFA 17

Op 29 september 2016 zal FIFA 17 verschijnen. Het is echter mogelijk om van tevoren al een bestelling te plaatsen. Je kunt het spel dan thuisbezorgd krijgen of ophalen in de winkel op de dag dat het verschijnt. De ontwikkelaars en veel winkels raden aan om het spel op tijd te kopen. Veel mensen willen het namelijk gelijk wanneer de releasedatum er is en de kans dat er niet genoeg spellen op voorraad zijn bij jouw favoriete winkel is vrij groot. Je krijgt namelijk verschillende extra’s wanneer je een pre-order plaatst. Behalve dat je zeker weet dat je een spel krijgt, heeft het pre-orderen nog een ander groot voordeel: je krijgt een hoop extra’s. Deze extra’s zijn vooral interessant voor de mensen die actief Fifa Ultimate Team willen spelen.

Extra’s bij Pre-order

De nieuwprijs van FIFA 17 ligt tussen de 50 en de 65 euro. De precieze prijs is afhankelijk van de console waar je op speelt. Wanneer je FIFA 17 in een pre-order koopt, ontvang je, buiten de volledige game, de volgende extra’s:
  • 5 FUT Draft tokens (in vijf weken tijd ontvang je er iedere week een)
  • FUT-Leenspeler voor acht wedstrijden
  • Special edition FUT-tenues

Extra’s bij de deluxe versie

Behalve het gewone spel, is er ook de deluxe variant. Je krijgt hierbij nog meer extra’s, maar het spel kost ook meteen wat meer geld. Je betaalt namelijk 85 euro voor een deluxe set als je deze pre-ordert. Je krijgt dan wel een hoop extra’s erbij, zodat je het geld er gemakkelijk uit kunt halen. De extra’s die je hier kunt verwachten zijn:
  • 20 FUT Jumbo Goud-pakketten (20 weken lang ontvang je er iedere week een)
  • Team van de week FUT-leenspelers voor drie wedstrijden
  • FUT-Leenspeler voor acht wedstrijden
  • Special edition FUT-tenues

Wat betekenen de extra’s?

Wat betekenen deze extra’s nou eigenlijk die je bij je pre-order ontvangt? Alle pre-order extra’s zijn goed voor FIFA Ultimate Team.

FUT Draft Tokens

FUT Draft tokens worden gebruikt om in een toernooi pakketten en munten te winnen. Je kunt zelf je team samenstellen en bepalen wat een goede strategie is. Hoe verder je in het toernooi komt, hoe beter de prijs is die je kunt winnen.

FUT Jumbo Goud-pakketten

De FUT Jumbo Goud-pakketten zijn fantastische pakketten bomvol items die je kunt gebruiken in FIFA Ultimate Team. Ieder pakket bevat 24 verschillende items. Denk aan spelers, contracten, coaches en items die je kunnen genezen. De spelers in het pakket hebben een beoordeling van tenminste 75. Ook vind je in één FUT Jumbo Goud-pakketten minstens zeven zeldzame items die je weg naar de top een stuk gemakkelijker maken.

FUT-Leenspeler

De FUT-Leenspeler is een speler die aan de top staat. Je ontvangt deze voor acht wedstrijden, zodat je kunt kijken hoe het is om een topspeler in je team te hebben. Van tevoren weet je niet welke speler je ontvangt en na acht wedstrijden zal je FUT-Leenspeler weer verdwijnen. Je ontvangt één van deze spelers:
  • Hazard
  • Martial
  • Reus
  • Rodriguez

Behalve de leenspelers, kun je ook het team van de week krijgen. Je krijgt dan meerdere leenspelers die in het topteam van de week zitten. Ook dit is maar beperkt mogelijk, namelijk voor drie wedstrijden. Daarna zullen ook deze leenspelers automatisch verdwijnen.

Special edition FUT-tenues

De Special edition FUT-tenues zijn vooral leuk om te hebben. De tenues van je spelers zien er net wat anders uit. Mensen die geen pre-order hebben besteld, zullen deze tenues niet ontvangen.

FIFA 17 pre-order in welke winkel?

De pre-order van FIFA 17 is te verkrijgen bij veel verschillende winkels. Je kunt ervoor kiezen om deze online te bestellen. De webshop zorgt er dan voor dat het spel op de dag van de release bij je wordt geleverd. Je kunt ook bij een winkel bij je in de buurt een bestelling plaatsen. Je kunt het spel dan ophalen op de dag van de release. Het is dus maar net waar je voorkeur ligt. Je kunt de pre-order bijvoorbeeld plaatsen bij:
  • Bol.com
  • Wehkamp.nl
  • Coolblue.nl
  • Intertoys
  • Bart Smit
  • Mediamarkt

Controleer altijd goed of je inderdaad bij het verkooppunt de pre-order kunt plaatsen waar de gratis extra’s bij zitten. Zo weet je zeker dat je niet bedrogen uitkomt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
FIFA 16: Deluxe en Super Deluxe Edition PS3, PS4 & XboxDe uitgebreide versies van FIFA 16 heten dit jaar de Deluxe Edition en Super Deluxe Edition. Voorgaande jaren werd deze…
FIFA 16 Ultimate Team Edition: pre-order, extra’s en kopenFIFA 16 Ultimate Team Edition is vanaf najaar 2015 te koop voor onder andere de PlayStation 4 (PS4), Windows platformen…
FIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate TeamFIFA 17: Coin Boost rewards in Ultimate TeamEen goede manier om meer coins te krijgen in FIFA 17 Ultimate Team is door gebruik te maken van een coin boost. Je kunt…
Bronnen en referenties
  • https://www.easports.com/nl/fifa/frostbite
  • https://www.bol.com/nl/p/fifa-17-deluxe-edition-ps4/9200000059241692/
  • https://www.bol.com/nl/p/fifa-17-ps3/9200000059241562/
  • Ttp://www.xgn.nl/fifa-17-preview
  • http://www.nu.nl/reviews/4276792/eerste-indruk-vernieuwd-fifa-17-voelt-nog-stroperig.html

Reageer op het artikel "FIFA 17 Ultimate Team (FUT): Pre-order voor extra’s"

Infoteur: Writingsuus
Laatste update: 10-07-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!