InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Je Nintendo DS Lite pimpen

Je Nintendo DS Lite pimpen

De kleine handzame Nintendo DS Lite is verkrijgbaar in zes verschillende standaard kleuren. Maar ondanks dat zijn er tegenwoordig ook diverse mogelijkheden verkrijgbaar om uw spel console leuk te pimpen. En dat kost gelukkig maar een fractie van de aanschafkosten die u zelf aan de Nintendo DS lite kwijt bent. Pimpen houdt in dat u de Nintendo DS Lite een leuker uiterlijk kan geven naar eigen smaak.

Hoe ziet jouw Nintendo DS Lite er uit?

De Nintendo DS Lite, de kleinere, strakkere versie van de Nintendo DS, is verkrijgbaar in de kleuren:
  • Cristal White
  • Gloss Silver
  • Ice Blue
  • Metallic Pink
  • Onyx Black
  • Oro
  • Pink

Hoe pimp ik mijn Nintendo DS Lite?

De spelconsole Nintendo DS Lite heeft veel mogelijkheden om van uiterlijk te veranderen. Dat is mogelijk met behulp van:
  • Een heuptasje dat in verschillende kleuren verkrijgbaar is.
  • Een skin die in heel veel variaties te plakken is op de Nintendo DS Lite.
  • Een touchpen dat in verschillende kleuren verkrijgbaar is.
  • Een neutrale bag voor NDS lite met klittenband. Verkrijgbaar in dezelfde kleuren als de spelconsoles.
  • Een NDS Lite pocket pouch, verkrijgbaar in dezelfde kleuren als de spelconsoles.
  • Een Nintendo DS Lite Crystal Case dat zelfs in het transparant verkrijgbaar is.

De skin van uw Nintendo DS Lite

Pimp je DS lite met skins! Een skin is een te plakken hoesje of laagje dat precies zowel aan de binnen- als de buitenzijdes van de Nintendo DS Lite past. En dat ziet er niet alleen mooi of uniek uit, maar dat dient ook nog eens als bescherming van uw Nintendo DS Lite. Een skin is ook niet duur. Op de veilingsite Ebay zijn al skins verkrijgbaar voor slechts één euro.

Wrapstart kwam als eerste met skins voor je Nintendo DS Lite op de markt. Deze handige skins zorgen voor een persoonlijke touch komt op uw spelconsole. Het aanbrengen is echt niet moeilijk. De skins zijn namelijk zo gemaakt dat ze makkelijk passen. Bovendien bestaan ze uit vinyl en koolstof waardoor ze krasvrij zijn. Verder zorgt de combinatie van deze stoffen er voor dat ze slijtage bestendig zijn. Een ander voordeel van zo'n skin is dat de eigenlijke console ook beschermd wordt tegen slijtage of andere ongemakken. En ben je de skin beu? Geen nood want de skin verwijderen gaat al even probleemloos als ze er op plaatsen. En de prestaties van uw spelconsole zullen er niet onder leiden. De skins zijn namelijk zo dun dat u het haast niet zal merken als u aan het spelen bent. De knoppen zullen dus nog perfect reageren.

Enkele voorbeelden van skins zijn:
  • Van Harry Potter, voor de fans van de films en boeken.
  • Hello Kitty, voor de liefhebbers van deze film of mode lijn.
  • Hearts skin voor de NDS Lite.
  • Rainbow skin voor de DS lite.
  • Red Rose skin voor de NDS Lite.
© 2009 - 2017 Dorybos, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Bronnen en referenties
  • Bron: www.r4stunter.nl Ebay

Reageer op het artikel "Je Nintendo DS Lite pimpen"

Infoteur: Dorybos
Gepubliceerd: 24-03-2009
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!