InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Gratis World of Warcraft spelen

Gratis World of Warcraft spelen

Gratis World of Warcraft spelen World of Warcraft is een zeer bekende game. Je speelt het online en je kunt er ontelbare virtuele avonturen beleven. Je betaalt maandelijks, door middel van een abonnement of door middel van een prepaid kaart, die een bepaalde waarde vertegenwoordigt. Bijvoorbeeld om voor dertig dagen of zestig dagen te spelen. Maar kun je World of Warcraft ook gratis spelen? World of Warcraft gratis spelen, is dat mogelijk? World of Warcraft kun je inderdaad gratis spelen gedurende een gratis trial periode. Deze periode duurt tien dagen en je kunt het uit proberen via trywarcraft.com. Je mag gedurende die tien dagen gratis World of Warcraft spelen. Er zitten wel enkele nadelen aan.
  • Je kunt in de gratis trial periode geen gebruik maken van de in-game auction house (veilingen)
  • Je kapitaal mag niet verder groeien dan maximaal tien goud
  • Je kunt niet ruilen of handelen met andere spelers
Deze beperkingen zijn ingebouwd om spelers te stimuleren om zo snel mogelijk over te stappen naar een betaald account en om te voorkomen dat spelers steeds een gratis account opzoeken. De beperkingen gaan inderdaad snel irriteren, en omdat WoW erg populair is stappen genoeg spelers over naar een betaald account. Een account kost op het moment (2014) ongeveer 12,50 per maand.

Uitbreidingen

De wereld van World of Warcraft wordt steeds groter. Er zijn inmiddels verschillende uitbreidingen gemaakt.
  • The Burning Crusade
  • Wrath of the Lich King
  • Cataclysm
  • Mists of Pandaria

Goud verdienen in World of Warcraft

In World of Warcraft heb je goud nodig om spullen te kopen. Hoe je gemakkelijk goud verdienen kunt kun je lezen in het artikel: Goud verdienen in WoW

Mist of Pandaria

De 4e expansion/uitbreiding van WoW heet Mists of Panderia. Spelers kunnen dan level 90 bereiken. Dat is lang niet alles. Deze uitbreiding heeft veel vernieuwende opties zoals: Turn based pet battles. Het gaat hier om Pets die je kunt vangen met behulp van andere pets en de pets kunnen met elkaar vechten. Je kunt ook pets uit het veld tot jouw pet maken door deze te verslaan met je pets. Soms vind je uiterst zeldzame pets. Ook kwam er een verandering in de talentpoints en een beloningssysteem na steeds een bepaalt aantal levels. Pandaria is en schitterend sprookjesachtig gebied, waar je weer helemaal in deze fantasygame kunt opgaan.

World Of Warcraft private servers

Een verkeerde manier om World of Warcraft gratis te spelen, is door WoW te spelen bij private servers. Deze servers hebben de game gekloond en bieden de game gratis aan via private servers. Uiteraard is dit niet toegestaan en strafbaar. Vaak proberen ze via deze illegale versies van de game wel geld te verdienen door extreem sterke wapens aan te bieden, die je kopen kunt met echt geld, of kleding waardoor je character extreem sterk wordt. Private servers zijn echter verboden en dus niet legaal. Bovendien zijn de servers vaak niet bereikbaar en barsten ze van de bugs waardoor je deze game niet goed meer kunt spelen. Private servers overtreden de auteurswet.

World of Warcraft, samen een account betalen

Als je een goede vriend hebt die tijdens de vakantie zelf geen WoW kan spelen bijvoorbeeld omdat hij/zij in het buitenland verblijft, kun je afspreken dat je het account gebruiken mag. Samen een account delen is mogelijk als je allebei de inloggegevens hebt. Je moet elkaar dan natuurlijk wel kunnen vertrouwen. Je kunt ook op termijn samen een account delen, alhoewel dat wel snel voor problemen kan zorgen. Maar als je samen een account betaalt en elk je eigen characters hebt, is het goed mogelijk om op die manier de kosten te drukken. World of Warcraft is voor veel jongeren te duur. Als je besluit samen een account te delen, spreek dan duidelijk af op welke tijden je spelen mag. Bijvoorbeeld om de dag of om de week.

World of Warcraft, vrienden uitnodigen

Als je het World of Warcraft installatie DVD hebt gekocht, zit er vaak standaard een extra kaart bij om een vriend of vriendin een periode gratis te laten meespelen. Dit is te vergelijken met de gewone gratis trial periode.

Verslavend

Er zit maar een nadeel aan deze game. Het is verslavend. School, studie en relaties kunnen er echt onder lijden. Je moet dus sterk in je schoenen staan en de offline knop weten te vinden. Maar als je 12 jaar of ouder bent, is deze game een echte aanrader.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
World of Warcraft: een nieuwe wereldHet is al sinds 2008 dat World of Warcraft zijn intrede deed in Europa. Dagelijks loggen ruim over een miljoen mensen in…
World of Warcraft CataclysmWorld of Warcraft is één van de grootste en populairste games uit de geschiedenis. Behalve het originele spel zijn er oo…
Wat zijn .Flac bestanden en hoe brand je deze op een CDWat zijn .Flac bestanden en hoe brand je deze op een CDJe zult vast wel eens gehoord hebben van de hoge kwaliteit muziek bestanden genaamd .FLAC In dit artikel leg ik uit wat…
World of Warcraft goud kopenHet kopen van World of Warcraft goud is populair. Dit komt omdat het verkrijgen van goud in het spel World of Warcraft e…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Gratis World of Warcraft spelen"

Infoteur: Kisses
Laatste update: 17-09-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Gratis
Schrijf mee!