InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > The Beatles Rock Band limited edition; ps3, xbox360 en Wii

The Beatles Rock Band limited edition; ps3, xbox360 en Wii

The Beatles Rock Band limited edition; ps3, xbox360 en Wii The Beatles Rock Band: Limited Edition is de eerste game voor o.a. de playstation 3, Wii en de Xbox360 waar de beatles hun medewerking aan hebben verleend. Met het spel kun je in de huid kruipen van je favoriete Beatle en kun je alle bekende nummers zingen en spelen. In dit artikel vind je alle informatie over The Beatles Rock Band.

The Beatles Rock Band

Limited Edition

Liefhebbers van de Beatles en van spelcomputers moeten er snel bij zijn, want 'The Beatles Rock Band' is een limited edition en dus niet onbeperkt verkrijgbaar. Hoewel de game pas uit wordt gebracht op 10 september 2009, zijn er o.a. op het internet al tal van recensies over het spel te vinden. Deze zijn veelal lovend, omdat het spel zowel voor de echte Beatlesliefhebbers als voor het bredere publiek leuk zou zijn. Het spel is te verkrijgen voor de Playstation 3, de XBOX360 en de Wii. Overigens wordt het spel ook in delen verkocht; zo heb je voor een euro of vijftig alleen het spel, en voor bijna 200 euro het totale pakket van The Beatles Rock Band.

Inhoud van het spel

Met The Beatles Rock Band van uitgever Harmonix kun je even ervaren hoe het is om een van de Beatles te zijn. Als speler kun je 'in de huid kruipen' van de beroemde John Lennon, Paul mcCartney, George Harrisson of Ringo Starr. Zowel zingen als een instrument bespelen zijn in het spel mogelijk; drie zangers, twee gitaristen en een drummer zorgen samen voor een goed optreden. In het spel is een speler de leadzanger en zijn de andere twee zangers backing vocals. Overigens is het best bijzonder dat Rock Band de spelers zoveel gebruik maakt van de zang; in dit spel is een goede balans tussen gitaar, drum en zang te vinden. Het spel kan met maximaal 6 spelers gespeeld worden en is in het Engels uitgevoerd. Uniek aan dit spel zijn de exclusieve studiofragmenten (waarvan een aantal gesproken). Deze maken het spel realistisch en een echte wannahave voor fans. Overigens is dit spel met de Playstation 3 ook online goed te spelen.

Een aantal nummers die met The Beatles Rock Band kunnen worden uitgevoerd:
  • I Saw Her Standing There
  • I Want to Hold Your Hand
  • I Feel Fine
  • Day Tripper
  • Taxman
  • I Am The Walrus
  • Back In The U.S.S.R.
  • Octopus's Garden
  • Here Comes The Sun
  • Get Back

Waar te koop?

Omdat de game pas op 10 september 2009 uitkomt is het spel nog niet in de winkels te koop. Op internet kan het spel al wel gereserveerd worden zodat het op 10 september bij je thuis kan worden bezorgd. Overigens zijn er al een aantal online winkels die het spel niet meer kunnen leveren; dit komt met name door de gelimiteerde uitgaves van het spel. Het spel is te verkrijgen als verschillende delen. Het totaalpakket met daarin het spel 'The Beatles Rock Band', Paul mcCartney's Höfner-basgitaar, Ringo Starr's drumkit en een microfoon inclusief standaard kosten voor de Wii, de Playstation 3 en de XBOX360 zo'n 190 euro. Met dit totaalpakket kun je als speler meteen aan de slag. Alleen het spel, dus zonder de gitaar, de drum en de microfoon, kost bij de meeste online winkels zo'n 50 euro en zal voor ditzelfde bedrag in de winkel liggen. Voor online bestellen kun je gaan naar bijvoorbeeld: bol.com, consoleshop.nl of dixons.nl.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "The Beatles Rock Band limited edition; ps3, xbox360 en Wii"

Infoteur: Jolene1984
Gepubliceerd: 09-09-2009
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!