InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Nintendo DS spel: Cate West - The vanishing files

Nintendo DS spel: Cate West - The vanishing files

Nintendo DS spel: Cate West - The vanishing files Voor de fans van Zoek en vind spellen zijn de spellen van Cate West erg leuk. Er zit een verhaal omheen gebouwd en er zitten ook andere activiteiten tussen behalve alleen zoeken en vinden.

Het Verhaal

Cate gaat naar de stad voor een boekpromotie die helaas niet zo succesvol blijkt. Omdat ze helderziende gaven heeft neemt de politie in deze stad contact met haar op om te helpen een misdaad op te lossen. Helaas blijkt dit de eerste van een serie misdaden te zijn en komt Cate ook nog eens tot de ontdekking dat deze met de moord op haar vader te maken hebben.

Het doel van het spel

Ontrafel de mysteries van de misdaden en wat ze met elkaar te maken hebben. Is de persoon die achter deze misdaden zit ook degene die de moord van haar vader op zijn geweten heeft? Vindt de aanwijzingen en de daders van de misdaden en je komt hier stap voor stap achter.

Activiteiten in het spel

  • Vindt de objecten die gezocht worden in een wirwar van spullen in verschillende scenario's. Sommig objecten zijn redelijk moeilijk te vinden dus je moet accuraat te werk gaan
  • Zoek de verschillen tussen 2 dezelfde locaties
  • Vindt de dader op basis van aanwijzingen en arresteer de juiste persoon
  • Maak de scenario's weer compleet door de objecten weer terug te zetten op dezelfde plek.

Verder van belang

  • Soms zijn de te vinden objecten niet aangeduid als een object maar wordt het in de vorm van een summiere aanwijzing gegeven. Als er gevraagd wordt naar een fiets kan het om een echte fiets gaan of een beeltenis van een fiets op een verkeersbord.
  • Soms moet je van hetzelfde object meerdere items vinden.
  • Bij het zoeken van de verschillen in de locaties moet je erg precies kijken, soms staat er ergens een lijn of vakje verkeerd. Het zit hem in de kleine details.
  • Bij het aanwijzen van de juiste dader kun je het best aanwijzing voor aanwijzing af gaan en zo degene die niet voldoen aan de beschrijving te elimineren. De juiste dader is degene die voldoet aan alle beschrijvingen en niet alleen een paar.

Andere spellen in het zoek en vind genre

  • Cate West and the Velvet Keys - Dit spel is alleen te spelen met de PC en is niet verkrijgbaar voor de DS.
  • Dream Chronicles - Dit spel is verkrijgbaar voor DS en de PC. Mooie graphics in een soort van sprookjesachtige omgeving.
  • Hidden Mysteries - Dit spel is wederom verkrijgbaar voor de DS en PC en heeft meerdere versies met dezelfde titel.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Nintendo spellen downloaden en de wetNintendo spellen downloaden en de wetNintendo spel downloaden en de wet hierop: Nintendo is een populaire spelcomputer. We onderscheiden de DS, de DSI en de…
Nintendo 3DS: Games & PrijsWat kun je allemaal doen met de nieuwe Nintendo 3DS? Welke games zijn er, welke gatgets zijn er toegevoegd?
Mario Kart 3DS: hét spel voor de Nintendo 3DSMario Kart 3DS: hét spel voor de Nintendo 3DSMario Kart 3DS is het nieuwste spel uit de Mario Kart-reeks. De verwachtingen zijn hooggespannen, want de vorige delen w…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Nintendo DS spel: Cate West - The vanishing files"

Infoteur: Esthercita79
Laatste update: 27-10-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Nintendo DS spellen
Schrijf mee!