InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Nintendo DS spel: Fabulous Finds

Nintendo DS spel: Fabulous Finds

Nintendo DS spel: Fabulous Finds Fabulous Finds is een leuk zoek en vind spel, maar met meer varieteit dan alleen maar objecten vinden. Ook zijn er minispellen tussendoor die gedaan moeten worden.

Afbeeldingen

Verhaal

Je excentrieke oudtante besluit haar boeltje bij elkaar te pakken en een wereldreis te gaan maken. Haar huis laat ze aan jou na, tezamen met alle spullen in het huis. Omdat haar huis wel een opknapbeurt kan gebruiken, besluit je wat van haar spullen te verkopen om er zo een leuk huisje voor jou van te maken.

Doel van het spel

Geschikte objecten vinden om te verkopen aan de juiste personen met behulp van aanwijzingen. Hoe beter je dit doet en onderhandelt, des te meer geld je zult hebben om je huis te decoreren. Tussendoor los je kleine puzzels op.

Activiteiten in het spel

In het spel wordt een goede variatie aangeboden van verschillende activiteiten:
  • Vindt spullen in allerlei kamers naar aanleiding van de aanwijzingen. Af en toe moet je nog even controleren of de spullen nog geschikt zijn voor verkoop.
  • Houdt een tuinverkoop en verkoop de items aan de juiste peroon naar aanleiding van korte aanwijzigingen. De uitdaging zit hem in het geven van het juiste item aan de juiste person binnen een kort tijdsbestek. Ook zul je soms moeten onderhandelen over de prijs

Minispellen

Tussendoor komen verschillende minispellen aan bod:
  • repareren van servies door de stukken op de juiste plek terug te zetten.
  • waterleidingen aan elkaar verbinden door de juiste leidingen op de juiste plek te zetten.
  • Dozen op de juiste plek terugzetten in een doolhof
  • Als je het spel eenmaal uitgespeeld hebt, kun je het zoek en vind spel in alle kamers nog eens herhalen en ook opnieuw (zonder budget) de kamers in het huis inrichten naar wens.

Tips tijdens het spel

  • Besteedt niet teveel tijd aan het onderhandelen over de prijs, omdat je vaak weinig tijd hebt om het juiste item bij de juiste persoon te zoeken.
  • Soms zijn de minispellen nog best lastig en helaas kun je deze niet overslaan, dus als er een spel is dat je maar moeilijk kunt oplossen zul je geduldig moeten wachten tot dit lukt alvorens je naar het volgende onderdeel kunt.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
New Nintendo 3DS: Beter 3D-effect en meer mogelijkhedenNew Nintendo 3DS: Beter 3D-effect en meer mogelijkhedenIn 2015 werd de New Nintendo 3DS op de markt gebracht. De 3D-technologie die voor het eerst werd aangekondigd in 2011 op…
Nintendo DS spel: Cate West - The vanishing filesNintendo DS spel: Cate West - The vanishing filesVoor de fans van Zoek en vind spellen zijn de spellen van Cate West erg leuk. Er zit een verhaal omheen gebouwd en er zi…
Nintendo DS spel - Rune Factory 3Nintendo DS spel - Rune Factory 3Rune Factory 3 is alweer de derde versie van het Rune Factory spel. Het spel is een combinatie van vechten met monsters…
Bronnen en referenties

Reageer op het artikel "Nintendo DS spel: Fabulous Finds"

Infoteur: Esthercita79
Laatste update: 27-10-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Nintendo DS spellen
Schrijf mee!