InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Talenten Fifa 12

Talenten Fifa 12

Talenten Fifa 12 Fifa 12, een zeer bekend voetbalspel in de hele wereld. Met Fifa 12 kun je ervoor kiezen je eigen carrière te spelen. Je bent dan manager van je eigen club. Een manager moet ook spelers kopen en verkopen, maar hoe weet je nou wat echte talenten zijn in Fifa 12 en welke spelers je dus het beste kan kopen? In dit artikel lees je het. Ook zie je hier hoe goed de talenten uiteindelijk worden in Fifa en hoe duur ze zijn.

Rating systeem en uitleg talenten tabel

Fifa 12 kent een soort rating systeem. De verschillende eigenschappen van een speler worden met een rating van 1 tot 99 toegekend. Het gemiddelde van alle eigenschappen van spelers wordt het ‘Algemeen’ genoemd in de tabel hieronder. Dat geeft dus aan hoe goed of slecht de speler is op zijn positie.

Spelersgroei in Fifa 12

Als je een carriere in Fifa 12 speelt dan zullen de jonge spelers gedurende de verschillende seizoenen beter worden. In de tabel hieronder zie je onder het kopje ‘Groei’ hoeveel beter de talenten kunnen worden, dat wordt ook wel eens het ‘Potentieel’ genoemd.

Zie ook:
Football Manager 2012 - Talenten
Fifa Ultimate Team
Welk voetbal-manager spel is leuk?

Best groeiende talenten in Fifa 12

In de tabel hieronder vind je 20 aanvallers met de hoogste potentiele groei, die jonger dan 25 jaar zijn van Fifa 12.
Naam van de spelerPositieClub AlgemeenMaximale groei
Kristian KrausSpitsGubbio5822
Andrea DallavalleSpitsCittadella5422
Bruno PicenoSpitsXoloitzcuintles de Tijuana5322
Iker Hernándes EzquerroSpitsReal Sociedad5721
Giovani CasillasCentral Forward Guadalajara56 21

Hardst groeiende getalenteerde middenvelders in FIFA 12

In de tabel hieronder vind je de 5 middenvelders met het hoogste groei potentieel onder de 25 jaar.
Naam van de spelerPositieClub AlgemeenMaximale Potentieel
Franco SignorelliCentrale MiddenvelderEmpoli5783
Nick PowellCentrale aanvallende middenvelderCrewe Alexandra5277
Alessandro De VitisCentrale aanvallende middenvelderModena6286
Ravel MorrisonCentrale aanvallende middenvelderManchester United5781
Alessio EspositoCentrale Middenvelder Lecce56 80

Best groeiende getalenteerde verdedigers in FIFA 12

In de tabel hieronder vind je de 5 verdedigers met de hoogste potentiele groei, die jonger dan 25 jaar zijn uit FIFA 12.
Antonio MagliBresciaCentrale verdedigger5480
Marco ChiosaCentrale verdedigerTorino5480
RoderickCentrale verdedigerServette FC6589
Matteo LivieroLinksbackJuventus5882
Carlo BredaCentrale VerdedigerCittadella56 80

Hardst groeiende talenten keepers

In de tabel hieronder vind je de hardst groeiende keepers talenten van de laatst uitgekomen editie van FIFA.
Alessio CragnoKeeperBrescia5480
Giacomo BertiKeeperCittadella5579
Antonio GrossoKeeperCagliara5878
Leonel CaffarattiKeeperRacing Club de Avellaneda5978
Bryan RooxKeeperRoda JC Kerkrade5978

Een transfer van een speler uitvoeren

Om daadwerkelijk één van de bovenstaande spelers te kopen, ga je naar 'Transfers' in je carrière menu. Ga vervolgens naar 'Spelers kopen' en vul in het zoekveld (een deel van) de spelersnaam in en zoek de speler. Als je de spelers hebt gevonden kun je de club waar hij speelt een transfer aanbieding sturen.

Talenten scouten met je scoutingsnetwerk en jeugdopleiding

In je carrière kun je nu ook een scoutingsnetwerk opzetten en daarmee talenten over de hele wereld scouten. Het kan zijn dat je daarmee grotere talenten scout dan dat hier staat aangegeven. Dat komt omdat de spelers, die je aanneemt via je scoutingsnetwerk en jeugdopleiding, fictieve spelers zijn. De spelers in bovengenoemde tabellen bestaan, in tegenstelling tot de spelers uit je jeugdopleiding, dus wel echt.
Om spelers daadwerkelijk te scouten en een contract aan te bieden in je jeugdopleiding ga je naar het kopje 'Jeugdopleiding' in je carrière menu.

Getallen verschillen

Het is mogelijk dat sommige spelers een iets andere waarde hebben bij jouw carrière. Dit kan komen omdat je al een paar seizoenen hebt gespeeld. De bovenstaande tabellen zijn namelijk vanaf het begin van seizoen 1 bepaald.
Ook kan het zijn dat je bepaalde updates niet heb uitgevoerd waardoor de database alweer veranderd is.

Selecties updaten

Om de selecties up-to-date te houden moet je af en toe een update uitvoeren. Vooral nu de winterstop voorbij is zijn er weer een heel wat talenten geupdate in het spel. Hoe je de selecties kunt updaten zie je hier.
© 2011 - 2018 Ruttger, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Talenten Fifa 13Talenten Fifa 13Fifa 13 is waarschijnlijk het meest realistische en mooiste voetbalspel dat er bestaat. Het is ook het meest gespeelde v…
FIFA 15 talentenFIFA 15 talentenSinds eind oktober 2014 is de nieuwe serie van het populairste voetbalspel weer te spelen, ditmaal gaat het om FIFA 15.…
Talenten FIFA 14Talenten FIFA 14De FIFA-serie is ook dit seizoen weer uitgebreid met een nieuwe versie: FIFA 14. Het meest verkochte voetbalspel op aard…
FIFA 15: Beste middenvelder, talenten en sterrenFIFA 15: Beste middenvelder, talenten en sterrenIn zowel de career van FIFA 15 en de Ultimate Team mode van het spel, zijn middenvelders (midfielders) van groot belang.…
WK voetbal 2014 in Brazilië; 2018 in Rusland; 2022 in QatarWK voetbal 2014 in Brazilië; 2018 in Rusland; 2022 in QatarDe FIFA World Cup is het grootste voetbalevenement in de wereld. Het is een voetbalevenement tussen de 208 leden van de…
Bronnen en referenties
  • Het spel FIFA 12

Reageer op het artikel "Talenten Fifa 12"

Infoteur: Ruttger
Laatste update: 21-07-2012
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!