InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Verdien geld met je iPhone of Smartphone

Verdien geld met je iPhone of Smartphone

Verdien geld met je iPhone of Smartphone Tegenwoordig zijn er verschillende manieren om online geld te verdienen. Naast geld verdienen via internet is het ook mogelijk om te verdienen met je iPhone of andere smartphone. Diverse apps leveren geld op wanneer er opdrachten uitgevoerd worden. Een handige en leuke manier om wat bij te verdienen.

Apps die je geld opleveren

NPolls

Met deze app kun je geld verdienen door het invullen van verschillende vragenlijsten. Als je je registreert met mailadres, krijg je na het invullen van elk vragenonderzoek 20 dollarcent. Je wordt uitbetaald als je 10 dollar bij elkaar hebt verzameld. Dat geld wordt gestort op je PayPal-rekening. Als er een nieuwe vragenlijst is krijgt iedereen die de app geïnstalleerd heeft een pushbericht. Bij 5.000 deelnames sluit de vragenlijst. NPolls is een geheel gratis applicatie maar heeft wel reclames in beeld. De vragen in NPolls zijn actueel en vaak interessant, tegen betaling kunnen de vragen door de gebruikers zelf worden aangemaakt.

Smartspotter

Via Smartspotter voer je eenvoudige opdrachten uit bij jou in de buurt. Bijvoorbeeld het maken van een foto of het controleren van de prijs van een product. Je hebt een uur de tijd om je opdracht uit te voeren. Als je inzending wordt goedgekeurd verdien je tussen de 1 en 4 euro per opdracht. Bij 20 euro worden je verdiensten uitbetaald. Momenteel is het alleen mogelijk om op uitnodiging spotter te worden. Je kunt je hiervoor aanmelden via de website www.smartspotter.com.

Roamler

Roamler is net zoiets als Smartspotter. Je krijgt opdrachten binnen een schaal van maximaal 10 km, door deze opdrachten uit te voeren kun je XP en/of geld verdienen. Uitbetaling loopt via je PayPal-rekening. Je kunt alleen op uitnodiging een account aanmaken, deze uitnodiging kun je alleen via een andere Roamler gebruiker krijgen. Roamler heeft in totaal 6 levels. Als je in level 1 bent moet je alle opdrachten uitvoeren om in level 2 te komen en ook andere opdrachten te krijgen, waaronder betaalde. Het aantal levels staat gelijk aan het aantal opdrachten dat je tegelijk kan accepteren. Roamler combineert dus het geld verdienen met een spelelement.

Scoopshot

Scoopshot is een gratis app waarmee snel en eenvoudig foto’s aangeboden kunnen worden. Op die manier kan de krant gebruik maken van lezersfoto’s bij nieuwsgebeurtenissen. Je kunt zelf je foto's aanbieden of ingaan op verzoeken van potentiële kopers. Momenteel worden in Nederland foto's gevraagd door onder andere dagblad Metro, het AD en het Eindhovens Dagblad. De prijs die je wilt ontvangen voor je foto's kun je zelf opgeven. Je kunt één foto aan meerdere geïnteresseerden verkopen. Wil een koper het alleenrecht dan moeten ze jou daar extra voor betalen. De opbrengst van je foto's wordt toegevoegd aan je Scoopshot account. Op verzoek kun je dit tegoed over laten maken naar je rekening.

Zelf een app ontwikkelen

Iphone applicaties ontwikkelen levert veel geld op. Bij het verkopen van je app in de AppStore heb je gelijk een zeer grote markt te pakken. Je hebt de hele wereld in je hand bij het maken van een applicatie die je wereldwijd kan distribueren. Een licentie van Apple Developer voor iOS kost wel 70$ per jaar, ongeveer 60 euro, maar bij het maken van een simpele app die mensen redelijk leuk vinden heb je dat in een halve dag al terug verdiend. Hoe je een app ontwikkelt zal niet verder in dit artikel worden besproken.
© 2012 - 2019 Jettix, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Geld verdienen met appsGeld verdienen met appsEr zijn verschillende manieren waarom makers van apps hun geld verdienen. Een deel van het geld krijgen ze binnen door d…
Applicaties voor de smartphoneApplicaties voor de smartphoneIn Nederland heeft bijna iedereen een smartphone, een handige mobiele telefoon met vele mogelijkheden tot communicatie,…
Nederland biedt een goede markt voor app ontwikkelaarsNederland biedt een goede markt voor app ontwikkelaarsOveral waar je komt zie je mensen die bezig zijn met hun smartphone. Niet om te bellen of tekstberichten te sturen maar…
Bronnen en referenties
  • www.smartspotter.com
  • www.roamler.com
  • www.nu.nl

Reageer op het artikel "Verdien geld met je iPhone of Smartphone"

Infoteur: Jettix
Laatste update: 16-07-2015
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Schrijf mee!