InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Samsung S8000 Jet mobiele telefoon: Touch the Speed

Samsung S8000 Jet mobiele telefoon: Touch the Speed

Samsung S8000 Jet mobiele telefoon: Touch the Speed Samsung brengt de nieuwe smartphone op de markt; de S8000 Jet 'Touch the Speed'. Met een baanbrekend Amoled display, superieure geluidskwaliteit, 5 megapixel camera en de meest recente smartphone features, is de S8000 een mooie innovatieve en complete phone. De 800 MHz duoprocessor zorgt voor ongekende snelheden en overweldigende prestaties. In dit artikel meer informatie over de S8000, review en kenmerken.

Samsung S8000 Jet

Met een compact gestroomlijnde en stijlvol vormgegeven body, ziet de S8000 er ontzettend goed uit. Het 3,1" full touch Amoled Display, gecombineer met de 800 MHz duoprocessor zorgt voor bijzondere snelheden en geweldige prestaties. De Samsung Jet S8000 is een geavanceerde smartphone met een gebruiksvriendelijke user interface. Daarnaast belooft Samsung een vernieuwde internet ervaring en een ware multimedia krachtpatser te zijn. Een 5 megapixel camera en een GPS-ontvanger ontbreken dan ook niet.

S8000 AMOLED Display

Een bijzonder mooi design met een dunne behuizing, kenmerken de S8000. Het AMOLED WVGA Display van 3,1" is baanbrekend met 16 miljoen kleuren. Dit biedt een kleurrijk en levendig beeld. Bovendien is het beeld onder elke invalshoek scherp, zo ook bij zonlicht. Tegen de verwachting in, verbruikt deze technologie weinig energie. Je batterij gaat dus juist langer mee.

S8000 Interface

Met de TouchWiz interface en mobile Widgets, biedt de Samsung S8000 een heel gebruiksvriendelijke interface. Hoe de desktop van de telefoon er uit ziet, bepaal je met de Widgets. Daarnaast worden de favoriete toepassingen met één touch bereikt. Ook kun je de Jet besturen via Motion control; door de telefoon bijvoorbeeld naar links of naar rechts te bewegen, kun je direct toepassingen zoals de MP3-speler of camera openen. Dankzij 3D Touch technologie en een 800Mhz processor, reageert de S8000 supersnel.

S8000 Internet

Met de Dolfin Internetbrowser die speciaal ontworpen is om snel over websites te surfen kun je met de één vinger-zoomfunctie, met één hand in- en uitzoomen op webpagina's. Ook kun je 5 webpagina’s tegelijk bekijken en je favoriete website instellen als Widget op het 'bureaublad' van de telefoon. Daarnaast heeft de S8000 een ingebouwde advertentieblocker, multiple downloading, background downloading en een multifunctioneel adresinvoer-veld. Gebruiksvriendelijkheid en snelheid staan centraal.

SAMSUNG S8000 JET Specificaties

  • Geheugen: micro SD tot maximaal 16 GB
  • Internet HTML Browser
  • Ingebouwde JAVA games
  • Muziekspeler (MP3 / AMR / AAC / AAC+ / WMA)
  • Camera: 5 megapixel met 4x digitale zoom
  • Batterij met capaciteit van 1.100 mAh

  • Gewicht 99 g
  • Afmeting hxbxd 109 x 53,5 x 11,9 mm
  • Display Technologie 16 miljoen kleuren AMOLED display
  • Display Resolutie 480 x 800 pixels (WVGA)
  • Display Formaat 3,1 inch
  • Gebruikersinterface Volledig touchscreen met Widgets / motion control / 3D Touchtechnologie
  • Video
  • Muziek en geluid
  • Ingebouwde JAVA Games
  • SMS/ EMS/ MMS
  • E-mail
  • Bluetooth
  • USB
  • WAP
  • WIFI
  • TV-uitvoer
  • Gebruikersgeheugen 2 GB
  • Aantal nummers in telefoonboek 2.000 contacten

  • Agenda
  • Planning
  • Klok
  • To do-lijst
  • Alarm
  • Wereldklok
  • Valutaomrekening
  • Converter
  • Memo's
  • Rekenmachine
  • Stopwatch
  • Count down timer
  • Videobeller-ID
  • Groepsgesprek

SAMSUNG S8000 Jet

Voor wie op zoek is naar een stijlvolle multimedia telefoon met gebruiksvriendelijke smartphone functies en een prachtige vormgeving met innovatieve display is de S8000 een echte aanrader!
© 2009 - 2017 Alex, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "Samsung S8000 Jet mobiele telefoon: Touch the Speed"

Infoteur: Alex
Gepubliceerd: 09-07-2009
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Schrijf mee!