InfoNu.nl > Electronica > Telecom > LG BL40 New Chocolate telefoon; Black Label Series 4-inch HD

LG BL40 New Chocolate telefoon; Black Label Series 4-inch HD

LG BL40 New Chocolate telefoon; Black Label Series 4-inch HD Nieuw in de Black Label Series is deze 4-inch LG BL40 NewChocolate. Met een High Definition lcd-scherm van 800 x 345 pixels is een superieure kijkervaring gegarandeerd. Met zijn 21:9 aspectratio overtreft het brede scherm conventionele schermontwerpen. Een slank design real WVGA scherm met gehard glas laat volledige internetpagina’s bekijken zonder van links naar rechts te hoeven scrollen. Gebruikers interface met Dual Screen technologie maakt deze mobiele telefoon heel gebruiksvriendelijk.

LG onderneming

De afkorting LG heeft voor het bedrijf uit Zuid-Korea op dit moment geen betekenis meer. Tot 1995 betekende de afkorting Lucky Goldstar. In Zuid-Korea werden de producten verkocht onder de naam Lucky en buiten de grenzen werd de merknaam Goldstar gebruikt. Sinds 1995 is LG gewoon de algemene merknaam en bedrijfsnaam. De LG groep is opgericht in 1947 en was als eerste bedrijf actief in de chemische sector. In 1958 werd LG het eerste elektronica bedrijf van Zuid-Korea doordat uitbreiding plaats vond naar elektronica.

LG BL40LG BL40

LG BL40 NewChocolate

Nieuw in de Black Label Series is deze 4-inch LG BL40 NewChocolate. Met een High Definition lcd-scherm van 800 x 345 pixels is een superieure kijkervaring gegarandeerd. Met zijn 21:9 aspectratio overtreft het brede scherm conventionele schermontwerpen. Een slank design real WVGA scherm met gehard glas laat volledige internetpagina’s bekijken zonder van links naar rechts te hoeven scrollen. Gebruikers interface met Dual Screen technologie maakt deze mobiele telefoon heel gebruiksvriendelijk.

4" High Definition LCD

Levendig en natuurgetrouw beeld zoals dat alleen op een HD LCD getoond kan worden, is nu mogelijk voor de mobiele telefoon. De New Chocolate BL40 heeft een slank design scherm met gehard glas dat beelden in een HD kwaliteit toont die conventionele LCD weergave ver achter zich laat.

LG BL40LG BL40

Dual Screen

Gebruikers interface met Dual Screen technologie.
Onderwerp en inhoud van uw e-mails in twee schermen naast elkaar net zoals we dat gewend zijn bij Outlook Express.

Web Interface volledig

Dankzij het brede 345x800 real WVGA scherm kunt u volledige internetpagina’s bekijken zonder van links naar rechts te hoeven scrollen.

Snelkoppelingen Gesture

Elke toepassing is te openen door het vegen van een bepaald patroon op het scherm. Snel toepassingen openen door 12 te definieren gesture shortcuts; 12 verschillende patronen die, als u ze tekent op het scherm, de door u gekozen toepassing opstarten.

LG BL40LG BL40

Specificaties

  • Afmetingen: 128 x 51 x 10.9 mm
  • Gewicht: 129 gram
  • Scherm type TFT capacitive touchscreen, 16M colors
  • Resolutie (pixels) 345 x 800 pixels
  • Afmeting (inch) 4.01 inches (21:9)
  • SMS/MMS
  • USB v2.0 microUSB
  • Bluetooth met A2DP
  • WAP WAP 2.0 / xHTML, HTML
  • JAVA MIDP 2.0
  • Wi-Fi 802.11 b/g, DLNA
  • Foto 5 MP
  • Video VGA@30fps (MP4)
  • Stereo FM radio met RDS; FM transmitter
  • MP3/WAV/eAAC+ speler
  • Geheugen: Intern 1.1 GB Extern microSD (TransFlash) tot 32GB
  • Batterij: Spreektijd tot 6 uur | Standby tot 400 uur
  • Extra: 3D image gallery, Document viewer, Organiser, TV out, T9

Lees verder

© 2009 - 2017 Alex, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen

Reageer op het artikel "LG BL40 New Chocolate telefoon; Black Label Series 4-inch HD"

Infoteur: Alex
Laatste update: 08-03-2010
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Special: LG Mobiele telefoons
Schrijf mee!