InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Skype business of Skype voor zakelijk gebruik, voordelen!

Skype business of Skype voor zakelijk gebruik, voordelen!

Skype business of Skype voor zakelijk gebruik, voordelen! Skype biedt naast de mogelijkheid wereldwijd gratis te telefoneren van computer naar computer, nog veel meer interessante services, zoals online vergaderen met video. Skype Business of Skype zakelijk is speciaal ontworpen voor het gebruiken van Skype van zakelijke bedrijven. U kunt met Skype Business via het bedieningspaneel zeer veel praktische zaken organiseren, bijvoorbeeld de betalingen of vergadergesprekken via Skype. Ieder bedrijf zou Skype Businessmoeten hebben en steeds meer bedrijven willen niet achter blijven en downloaden Skype Business. Vele bedrijven maken al gebruik van Skype zakelijk of Skype business en willen niet anders meer. Skype is mega-interessant, modern en multifunctioneel, voor zowel privégebruik als voor zakelijk gebruik. Gratis bellen van elke computer waarop Skype geïnstalleerd is, wereldwijd. Maar ook bellen naar gewone telefoons of naar mobiele telefoons is allang mogelijk met Skype, tegen spectaculair laag tarief.

Skype Business

Met het bedieningspaneel kunt u voor zakelijk gebruik, gebruik maken van een gratis tool in uw Skype gebruikersaccounts, en de Skypeaccounts onderling voor uw bedrijf te organiseren. Op deze manier kunnen Skyptegoeden, Skypevoicemail en Skypenl-nummers worden toegekend aan de accounts. Met Skype voor zakelijke doeleinden zijn zeer veel opties gerealiseerd waar uw bedrijf veel baat bij zal hebben en waardoor telefoonkosten gigantisch laag worden. Waarom zou u hoge telefoonrekeningen betalen als u en uw personeel, wereldwijd zeer goedkoop kan bellen?

Skype Video Vergaderen, wereldwijd vergaderen met zakelijke relatie en personeel

Vergaderen per telefoon en video, met maximaal vijf personen. Het grote voordeel van deze optie is dat u toch samen om de ‘tafel;’ kunt, ongeacht waar mensen zich op dat moment bevinden. U bent tegelijkertijd met elkaar in contact waardoor vergaderen zeer realistisch wordt.

SkypeOut

Ook SkypeOut calls (bellen naar mobiele telefoons met Skype) kunnen hier gewoon aan meedoen. Geen verre reizen meer om elkaar te treffen, geen gedoe meer met vele telefoontjes over en weer of emaillen naar alle betrokkenen, met Skype Video Vergaderen is het alsof u met elkaar in dezelfde kamer zit. Ook kunt u direct files, video's, sheets en documenten delen en aan elkaar tonen.

Skype Zakelijk of Skype Business, mogelijkheden

De mogelijkheden met Skype Business zijn eindeloos.
  • Videogesprekken en online vergaderen met mensen wereldwijd
  • Skype Voicemail
  • Chatten met Skype of per microfoon en webcam of beiden
  • Multi-Chat en een open forum creëren over een bepaald project of onderwerp
  • SkypeLn-nummers” dit betreffen SkypeIn telefoonnummers van personen wereldwijd, die u met een SkypeIn nummer tegen lokaal tarief kunt bellen. Stel u woont in Groningen en u moet vaak bellen met een collega of kennis in Spanje of Denemarken of Engeland. Door gebruik te maken van SkypeIn-nummers kunt u gebeld worden tegen lokaal tarief. Uiteraard komt dit de communicatie zeer te goede. Men kan u gewoon bellen vanaf het reguliere telefoonnetwerk, terwijl u zich bijvoorbeeld in Spanje bevindt. Dit is een enorm voordeel, zoals financieel als communicatief. U kunt tien Skype nummers aan uw account verbinden. U bent hierdoor altijd bereikbaar op hetzelfde telefoonnummer, waar u zich ook ter wereld bevindt.
  • Doorschakelen van Skype. U kunt Skype gesprekken doorschakelen naar een ander vast of mobiel nummer of een andere Skypenaam. Hierdoor kunnen anderen u gratis blijven bellen als u onderweg bent of niet achter een computer zit. Dit gaat tegen het opmerkelijk lage Skype beltarief.
  • Gratis nummers bellen met Skype: Als uw bedrijf gebruikt maakt van een gratis telefoonnummer dan kan iedereen die van Skype gebruikt maakt, gewoon gratis naar dat nummer bellen.
  • Chatsessies met Skype. Met Skype kunt u chatten en vergaderen en forums openen per project. Dit is zeer handig om berichte achter te laten, vragen te stellen of zaken te bespreken. Het over en weer e-mailen is in verhouding tot deze functie, ouderwets en traag.
  • Creëer een Skype Account voor uw bedrijf
  • Zet een BCP op, Business Control panel om uw bedrijf goed te organiseren
  • Met videovergaderingen kunt u wereldwijd online vergaderen met collega’s en zakelijke relaties. U kunt in een vergaderzaal op een bepaalde locatie overleggen via een videogesprek met relaties wereldwijd. Dit scheelt onnodig reizen en onnodig zoeken naar mogelijkheden om met elkaar te kunnen vergaderen. Video vergaderen werkt gewoon perfect.
  • Met personen die ook een Skype account hebben (bijvoorbeeld uw personeel of een ander bedrijf ergens ter wereld) kunnen direct over en weer video’s, presentaties of andere documenten worden gedeeld, verstuurd en getoond worden.
  • Aanzienlijk lagere telefoonrekeningen, zowel zakelijk als privé. Uw personeel en u kunt wereldwijd bellen, met familie of zakelijke relaties, en het kost uw bedrijf helemaal geen of zeer weinig geld. Een groot bedrijf als Maxim (US) bespaarde in het eerste jaar dat zij Skype gebruikte, $200.000 aan lange aftands (long distance calls) telefoongesprekken.
  • Skype Zones. Skype zones is ook een applicatie voor zakelijke gebruikers.
  • Tools: Skype heeft vele tools met toepassingen die het leven zeer aangenaam maken en waardoor iedereen binnen het bedrijf sneller en efficiënter kunt werken. Snel nummers toevoegen aan documenten en je Skypenaam er aan verbinden, Webtools voor verschillende browsers met telefoonnummer herkenning, bellen met een klik van de muis, zien wanneer contactpersonen online zij, direct bellen, met een klik terugbellen, Skype Voicemail, Skype Office Toolbar, direct communiceren met online contactpersonen, telefoonnummers omzetten naar links, snel en gemakkelijk documenten verzenden naar SkypeContacten
  • Screensharing (met een klik van de muis kunt u aan anderen binnen uw video Skype vergadering laten zien wat u op het scherm van uw computer heeft staan
  • Bespaar geld
  • Bespaar tijd
  • Blijf bij de tijd
  • Overige.

Kun je met Skype alleen naar computers bellen?

Met Skype kun je gratis naar computers met Skype bellen, maar ook naar gewone telefoons en naar mobiele telefoons. Naar computers met Skype bellen is gratis, met SkypeOut bellen naar gewone telefoons, is de goedkoopste manier van telefoneren wereldwijd.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Skype, de bekendste VOIP-aanbieder naast WeChatSkype, de bekendste VOIP-aanbieder naast WeChatVoor het grote publiek is Skype de eerste en bekendste softwareaanbieder voor gratis en goedkoop bellen en telefoneren v…
Het gebruik van het programma SkypeHet gebruik van het programma SkypeSkype is een computer programma waarmee je, na de installatie, gratis kunt ‘bellen’ met andere Skype gebruikers. Skype b…
Het Freemium verdienmodelFreemium is een samenvoeging van de termen ‘free’ en ‘premium’. Het freemium verdienmodel houdt in dat het product of de…
Gratis bellen via het internet: 4 alternatieven voor SkypeGratis bellen via het internet: 4 alternatieven voor SkypeSkype is de populairste software waarmee je gratis kan chatten en telefoneren. Het programma werkt op alle Windows, Mac…
Het Nieuwe Werken - Digitaal en papierloosHet Nieuwe Werken - Digitaal en papierloosHet Nieuwe Werken is een populaire manier van werken, aangezien deze manier van werken zowel plaats- en tijd-onafhankeli…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Ben Kerckx, Pixabay
  • Enthousiasmeren.nl/
  • Skype.nl

Reageer op het artikel "Skype business of Skype voor zakelijk gebruik, voordelen!"

Infoteur: Kisses
Laatste update: 17-09-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Schrijf mee!