InfoNu.nl > Electronica > Telecom > LG Android smartphone; LG In Touch GW620

LG Android smartphone; LG In Touch GW620

LG Android smartphone; LG In Touch GW620 De LG In Touch GW620 is een Android-smartphone met social network-functies, die bijzonder gebruiksvriendelijk is en je op een eenvoudige manier je sociale netwerk laat organiseren en je vertelt wat er om je heen gebeurt. Je kan gemakkelijk emailen, sms-en of chatten met het volwaardige qwerty-toetsenbord. Daarnaast is de LG GW620 ook nog eens volledig te personaliseren, dankzij het (bijna) onbeperkt aanbod van apps op Android Market. Een smartphone die je op het lijf geschreven is.

LG onderneming

De afkorting LG heeft voor het bedrijf uit Zuid-Korea op dit moment geen betekenis meer. Tot 1995 betekende de afkorting Lucky Goldstar. In Zuid-Korea werden de producten verkocht onder de naam Lucky en buiten de grenzen werd de merknaam Goldstar gebruikt. Sinds 1995 is LG gewoon de algemene merknaam en bedrijfsnaam. De LG groep is opgericht in 1947 en was als eerste bedrijf actief in de chemische sector. In 1958 werd LG het eerste elektronica bedrijf van Zuid-Korea doordat uitbreiding plaats vond naar elektronica.

Kenmerken LG Android Smartphone: LG In Touch GW620

WiFi - Draadloze verbinding

Met de draadloze WiFi-aansluiting verkrijg je onmiddellijke toegang tot Google Search, Youtube, Gmail en Google Maps.
Je profiteert van snelle gegevensoverdracht door gebruik te maken van internet met hotspots. Met deze mobiele smartphone is het leven online nog prettiger geworden.

Zeer snelle 3G (HSDPA 7.2)

Wachten tot websites zijn geladen? Met deze smartphone wacht je nooit meer lang. Met de high-speed 3G (HSDPA 7.2) verbinding bekijk je in een oogwenk al uw favoriete pagina's.

Bluetooth-versie 2.1

Een open standaard voor draadloze verbindingen tussen apparaten op korte afstand, is bluetooth.
Dankzij Bluetooth kan bijvoorbeeld:
  • adresgegevens tussen mobiele telefoons worden uitgewisseld kunnen
  • fotos snel vanaf een computer worden geprint
  • een mobiele telefoon worden uitgerust met een draadloze headset

LG GW620LG GW620
5 megapixel camera
De 5 MP autofocuscamera, met functies voor serie- en frame-opnamen, heeft een hoge resolutie, waarmee de meest gekoesterde momenten kunnen worden vastlegd.

Social Networking Smartphone

Deze 'InTouch' mobiele telefoon opent een wereld aan manieren waarop mensen kennis vergaren en met elkaar communiceren. De social networking-opties zijn eindeloos. Je legt altijd en overal contact met je hele sociale netwerk met één druk op de knop.

Je typt snel en eenvoudig berichten aan vrienden, familie en collega’s met het volwaardige qwerty-toetsenbord met vijf regels . Lees de nieuwste Facebook- of Hyves-updates en tweets altijd en overal zonder de pc op te starten.

Met Android-apps je telefoon personaliseren

Op de Android Market staan met deze telefoon ontzettend veel applicaties klaar en die zijn meestal gratis. Dit biedt de vrijheid om de telefoon in te richten zoals gewenst. Op de hoogte blijven van het actuele nieuws? Met de applicatie nu.nl blijf je altijd bij, ook over alle files in Nederland. De trein gemist? Kijk op de app 9292ov en vind een alternatief. Persoonlijker kan een mobiele telefoon niet worden.

Specificaties LG GW620 smartphone

  • Type telefoon: Slider
  • Kleur: Black
  • QWERTY-toetsenbord
  • Afmetingen: LxBxD 97.8x49.5x11.2 mm
  • Gewicht: 139 gram
  • Standby tijd: 600 uur
  • Gesprekstijd: 8 uur
  • TFT 256K colors Touchscreen
  • Resistive touchscreen
  • Accu Capaciteit (mAh)Li-Po 1500 mAh
  • BesturingssysteemAndroid OS, V1.5 (Cupcake)
  • Intern Geheugen150MB
  • Extern Geheugen MicroSD, tot 32GB

  • LG GW620LG GW620
    Resolutie camera: 5 mp
  • Autofocus: Ja
  • Flitser: Ja, LED
  • Videocamera: Ja

  • MP3: Ja
  • Beltoon: Polyphone, MP3
  • FM-radio: Ja

  • Browser: Ja (2.0)
  • Google: Ja (Gmail, Maps, YouTube, Market, Gtalk)
  • Video Streaming: Ja

  • Telefoonboek: aantal namen 1000
  • Agenda: Ja
  • Planner: Ja
  • Alarm: Ja
  • Memo: Ja

  • Games: Ja
  • Handsfree telefoon: Ja
  • Documentviewer: Ja

LG GW620LG GW620

Conclusie

De LG In Touch GW620 is een Android-smartphone met social network-functies, die bijzonder gebruiksvriendelijk is en je op een eenvoudige manier je sociale netwerk laat organiseren en je vertelt wat er om je heen gebeurt. Je kan gemakkelijk emailen, sms-en of chatten met het volwaardige qwerty-toetsenbord. Daarnaast is de LG GW620 ook nog eens volledig te personaliseren, dankzij het (bijna) onbeperkt aanbod van apps op Android Market. Een smartphone die je op het lijf geschreven is.

Lees verder

© 2010 - 2017 Alex, het auteursrecht van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Wat is Android?Wat is Android?Tegenwoordig beschikken steeds meer mobiele telefoons over Android. Maar wat is Android eigenlijk, wie zijn de bedenkers…
Smartphone app: InstagramSmartphone app: InstagramBen je op zoek naar een nieuwe applicatie voor je smartphone? De fotoapplicatie Instagram wordt steeds vaker gedownload.…
Android 4.0, of Android Ice Cream SandwichAndroid 4.0, of Android Ice Cream SandwichGoogle introduceerde op 19 oktober 2011 een nieuwe versie van het mobiele besturingssysteem Android. Versie 4.0, ook wel…
Goedkope tablet: Yarvik GoTab Exxa 9.7 inch (TAB465EUK)De Yarvik GoTab Exxa tablet is een van de goedkope tablets in het assortiment van electronicamerk Yarvik. De GoTab Exxa…
Gratis beste Android Apps van 2012 - Gratis downloadenGratis beste Android Apps van 2012 - Gratis downloadenHier kun je de beste Adroid apps van 2012 vinden. Zowel gratis Android apps als betaalde apps voor de tablet en de smart…

Reageer op het artikel "LG Android smartphone; LG In Touch GW620"

Infoteur: Alex
Laatste update: 08-03-2010
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Special: LG Mobiele telefoons
Schrijf mee!