InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Vodafone Scherp, Sim only abonnement

Vodafone Scherp, Sim only abonnement

Vodafone Scherp, Sim only abonnement Vodafone Scherp is een sim only abonnement die de aanbieder Vodafone uitgeeft. Het is het meest voordelige Sim Only abonnement van Vodafone en voor scherpe tarieven kun je daarmee bellen, sms'en en op internet met je mobiel. Alle informatie over het Vodafone Scherp abonnement. Naast Vodafone zijn er meer aanbieders met scherpe tarieven, dus kijk en vergelijk!

Vodafone

Vodafone is over de hele wereld een aanbieder van mobiele telefonie. In Nederland is de officiële naam van Vodafone: Vodafone Libertel. Het hoofdkantoor is gesitueerd in Engeland. In principe heeft Vodafone in heel Nederland bereik.

Vodafone Scherp

Dit onderdeel van Vodafone heeft de laagste prijzen per minuut. Je kunt gebruik maken van een account op de website en daar een overzicht bekijken van de gebelde minuten en sms'jes. Daarnaast krijg je ook een rekening met specificaties via dit account. Binnen Nederland bel je binnen je bundel voor de laagste tarieven en buiten je bundel voor de standaard 0,30 cent per minuut. Ook kun je met het Vodafone Passport voordelig bellen als je in het buitenland bent.

Voordelen Vodafone Scherp

De grootste voordelen van Vodafone Scherp zijn dat je voor hele lage prijzen kunt bellen en sms'en. Daarnaast kun je bij een bepaald abonnement (vanaf Scherp 350) ook later nog een internet abonnement aansluiten. Sms je veel dan kun je voor lage kosten ook een sms bundel afsluiten. Ongebruikte sms'jes neem je ook weer mee tot volgende maand. De bundels die je kunt afsluiten zijn voor 30, 100, 200 of 400 sms'jes. De voordelen op een rijtje:
  • Lage prijs
  • Mogelijkheid tot afsluiten sms bundel
  • Mogelijkheid om internet abonnement later af te sluiten

Nadelen Vodafone Scherp

Het grootste nadeel van het abonnement is dat het bellen buiten je bundel en het bellen naar het service nummer erg duur is. Voor buiten je bundel is het 0,30 cent en voor het bellen naar Vodafone zelf is het 0,45 cent. Het is dus erg oppassen en zorg ervoor dat je een ruim abonnement neemt en erg let op de minuten aan het einde van de maand. Daarnaast kun je reclame sms'jes verwachten, omdat je Vodafone hier toestemming voor geeft. Ook worden de gesprekken afgerond op hele minuten. Je kunt ook geen BloX afsluiten bij een Vodafone Scherp abonnement. Je moet het dus doen met een belbundel, een smsbundel en een internet bundel. Je kunt na het afsluiten van bundels deze niet weer uitzetten. Denk dus goed na voordat je een bundel afsluit! De nadelen op een rijtje
  • Buiten bundel bellen en sms'en is relatief duur
  • Ontvangst van reclame sms'jes
  • Naar Vodafone, service- en informatienummers is relatief duur
  • Geen BloX afsluiten
  • Sms en internet bundel kun je niet uitzetten

Soorten abonnementen

Vodafone Scherp is in verschillende soorten abonnementen af te sluiten. Regelmatig heeft Vodafone aanbiedingen en wil je het aller goedkoopst bellen dan is het mogelijk om een tweejarig contract aan te gaan. De volgende abonnementen zijn af te sluiten:
BelminutenKosten per minuut
1100,05
2250,03
2750,03
3500,03
4250,03
5000,04

TIP

Wil je een mooie smartphone? Koop dan een losse telefoon op een website. Een losse telefoon kopen naast een goedkoop sim only abonnement scheelt veel geld. Er zijn genoeg site's met telefoons voor een veel lagere prijs. Let wel op recencensies van de site en de betrouwbaarheid van de site. Als je een telefoon hebt gekocht dan koop je daarnaast koop je een losse simkaart. Zo heb je de telefoon van je dromen en betaal je elke maand alleen maar een laag bedrag en zit je niet met enorme hoge lasten per maand.
Gerelateerde artikelen
Tijdelijk abonnement stopzetten Vodafone Time-outTijdelijk abonnement stopzetten Vodafone Time-outGa je voor een langere tijd naar het buitenland? Dan is het aan te raden om je abonnement tijdelijk stop te zetten. Bij…
Vodafone, het grootste telecombedrijf ter wereldVodafone, het grootste telecombedrijf ter wereldVodafone (Voice data fone) is een Europees bedrijf met een wereldmerk. De Vodafone Group is het grootste telecommunicati…
Bekende Nederlandse mobiele providersDe Nederlandse mobiele markt wordt gedomineerd door 3 providers: KPN Mobile, Vodafone Nederland en Team Mobile. Hier vin…
Mobiele abonnementenEr bestaan verschrikkelijk veel abonnementen bij verschillende providers. Wat hebben deze providers je te bieden?
Bellen met vaste telefoon bij KPN wordt fors duurder in 2011Bellen met vaste telefoon bij KPN wordt fors duurder in 2011Veel Telecombedrijven voeren in 2011 veranderingen door in hun tarieven. Bellen van een vaste telefoon naar een andere v…
Bronnen en referenties
  • www.vodafone.nl

Reageer op het artikel "Vodafone Scherp, Sim only abonnement"

Infoteur: Annfinance
Gepubliceerd: 18-06-2011
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Schrijf mee!