De Sims 3 - Cheat Codes

De Sims 3 - Cheat Codes Cheat codes worden gebruikt om het spel te manipuleren. Het kan een verrijking zijn in een spel maar het kan ook snel saai worden. Kies je codes zorgvuldig uit om het plezierig te houden. De Sims 3 kent vele codes. Neem daarom even de tijd om ze door te lezen en te kijken wat voor jou van toepassing is. Veel mensen maken filmpjes met de sims en die hebben weer andere codes nodig dan de "gewone" speler.

De Cheat Codes

Om het cheatscherm te openen gebruik je de volgende combinatie op je toetsenbord: Ctrl + Shift + C
Alle cheats zijn hoofdlettergevoelig dus zorg ervoor dat je ze goed overschrijft om ze ingame te gebruiken.

Kaching

Met deze cheat ontvang je meteen 1.000 sim dollars

Motherlode

Ontvang meteen 50.000 sim dollars

MoveObjects on

Aanzetten als je alle objecten wilt verplaatsen. Inclusief objecten die je normaal gesproken niet kan verplaatsen. Je zet deze optie weer uit door MoveObjects off in te toetsen.

familyfunds [familienaam] #

Hiermee kun je het aantal simdollars van een familie wijzigen in de buurt. Op de plaats van # zet je het aantal sim dollars neer.

unlockOutfits on/off

Hiermee kun je de speciale kleding beschikbaar stellen. Brandweerpakken, dienstmeiden, astronaut. Alle werkkleding is nu beschikbaar en een paar speciale outfits.

hideHeadlineEffects on/off

Met deze code zullen de gedachtenbalonnetjes boven de hoofden van je sims verdwijnen. Deze cheat word vaak gebruikt door mensen die filmpjes maken met de Sims.

constrainFloorElevation false/true

Met deze code kun je de vloeren verhogen of verlagen. Zelfs als er objecten opstaan. Nu kun je de mooiste creaties maken en spelen met de hoogte van de vloeren. Op false kun je hem gebruiken. Als hij op true staat dan kun je de vloeren niet verhogen.

disableSnappingToSlotsOnAlt on/off

Als deze cheat aanstaat schieten je objecten niet terug in het grid. Je hebt dus alle vrijheid om je meubels neer te zetten waar je maar wilt.

slowMotionViz [0-8]

Hiermee kun je een slowmotion toevoegen aan het spel. nul is normale snelheid en acht is het langzaamst. Dit word veel gebruikt door mensen die filmpjes maken met de sis voor de special effects.

Help

Met deze code zie je niet alle cheats maar wel veel.

Meestgebruikte cheat

Met de meestgebruikte cheat kun je een hoop voor elkaar krijgen in het spel. Typ in het cheatscherm testingCheatsEnabled true om de cheat te activeren. Deze opties heb je nu:

Brievenbus

Als je de Shift toets in gedrukt houd terwijl je op de brievenbus klikt krijg je extra opties. Zo kun je bijvoorbeeld de behoeften van je sims stilzetten. Ze zullen nu geen honger meer krijgen of willen gaan slapen. Verder kun je bezoekers en npc's (non playing characters) forceren. Als je zin hebt in bezoek dan klik je gewoonweg op de brievenbus.

Teleporteren

Je sims kunnen nu ook overal naartoe teleporteren. Klik op de plek waar je wilt dat je sims naartoe gaat terwijl je de shift toets ingedrukt houd. Nu kun je de optie teleporteren kiezen. Je sim zal meteen verschijnen op de gekozen plek.

Sim verwijderen

Heb je geen zin meer in een bepaalde sim dan kun je deze verwijderen. Zorg ervoor dat de sim die je wilt verwijderen niet geselecteerd is. Klik op die sim terwijl je de Shift toets ingedrukt houd, en kies verwijderen of delete.

Behoeften regelen

De behoeften van je sims kun je nu aanpassen. Ga naar de tab behoeften en sleep met je muis de balkjes vol of leeg. Je hebt alles helemaal zelf in de hand. Wil je dat je sim gaat slapen, sleep het balkje dan gewoon bijna leeg. Je sim zal meteen moe worden en willen slapen.

Als er vragen zijn kun je een reactie achterlaten. Ik zal zo snel mogelijk antwoord geven.
© 2011 - 2020 Kwullie, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Cheats, hints, eastereggsCheats, hints, eastereggsCheats, hints en eastereggs (codes) zijn er voor bijna alle soorten games (spelletjes). Wat kun je met cheats, easteregg…
Sims 3: cheat codes, tips en trucsSims 3: cheat codes, tips en trucsDe Sims is een van de meest gespeelde spellen op de PC. Als je op zoek bent naar cheat codes voor de Sims 3 is hier een…
Hoe kies je de juiste MMORPG (online role-playing game)?Hoe kies je de juiste MMORPG (online role-playing game)?MMORPG’s, oftewel Multi-Massive Role Playing Games zijn DE hype, en er zijn wel honderden verschillende die je zou kunne…

Reageer op het artikel "De Sims 3 - Cheat Codes"

Reacties

Sara, 09-11-2017 14:23 #12
Ik krijg mijn Balk niet open van voor de codes in te voeren, geen idee hoe het komt. windows 10, razer blackwidow chroma toetsenbord en is qwerty. kan iemand mij helpen? aub?

Arinarachel, 06-03-2017 16:56 #11
Hee, ik heb een keer per ongeluk iets met mijn hond gedaan. Ik heb alleen geen idee wat. Nu wil ik hem graag verwijderen, maar dit lukt niet. Ik kan hem niet meer aanklikken. Hij geeft dan de melding "er zijn geen interacties mogelijk". Weet jij wat ik moet doen?

Amy, 07-04-2016 20:29 #10
Ik gebruik die cheat ook. Om behoeftes aan te kunnen passen moet je dit doen:
1. Ga naar je brieven bus
2. klik op de brievenbus terwijl je SHIFT ingedrukt houd.
3. Je ziet nu allemaal opties, kies de optie: Maak je behoeften statisch
4. Als je je leefmodus weer op play zet dan zul je zien dat alle behoeften statisch worden en helemaal naar de 100% gaan!

VEEL SUCCES

Julia, 01-12-2015 21:36 #9
Ik heb de cheat ingevuld. Ik kan wel teleporteren enzo maar dat met de behoeftes veranderen lukt me niet.
Kan iemand dat mij uitleggen?

Groetjes

Lycke, 23-04-2015 16:15 #8
Hallo,
wat is de code voor de behoeften balkjes groen te laten worden?

Hayden, 12-04-2015 20:54 #7
Is er trouwens ook een cheat die de sims bv weer terug kan veranderen in een tiener?

Naira, 23-03-2015 09:07 #6
Als je in het spel aan het spelen bent hoef je alleen alleen maar ctrl + shift+ c tegelijk in te drukken en dan krijg je een blauw balkje boven aan je scherm.daar in type je : motherlode en dan krijg je meteen 50 000 erbij
ik heb mijn sims op engels staan omdat hij zo uit de winkel kwam maar ik wil hem graag in het nederlands omdat ik het nu moelijk begrijp? kan iemand mij helpen? of weet die hoe dat moet?
groetjes

Femke Mentzy, 05-06-2013 20:55 #5
Damn, Ik kan wel gewone cheats intypen, Maar als ik Shift indruk & op de brievenbus klik lukt het niet; Wil iemand me helpen? Groetjes

Lisa, 24-10-2012 19:05 #4
Mijn gedownloade sims is in het Russisch… hoe zet ik die weer in het Nederlands?

Rachel, 17-09-2012 11:12 #3
Kan je ook als je sim zwanger is haar sneller laten bevallen?
Groetjes Rachel

Femke, 21-07-2012 18:37 #2
Ik heb ergens anders meer codes gevonden,
en daar stond de code
Edit in CAS bij. die is er om tijden het spel je sims weer terug te brengen naar Sim Creeëren. Maar die doet het niet.
Dus ik heb de vraag of die code wel bestaat.
& als hij niet bestaat is er een andere code om je sim te kunnen creeëren tijdens het spel. & zoja welke?

Danique, 04-07-2012 15:43 #1
Ik wil dus die behoeften regelen maar moet je dan nog iets indrukken? Want het lukt niet bij me.

Infoteur: Kwullie
Gepubliceerd: 21-03-2011
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Reacties: 12
Schrijf mee!