InfoNu.nl > Electronica > Huishoudelijk > Dirt Devil M611 Fusion Robotstofzuiger: schoonmaakmaatje!

Dirt Devil M611 Fusion Robotstofzuiger: schoonmaakmaatje!

Indien u zich al tijden ergert aan de stofnesten die onbereikbaar zijn voor een gewone stofzuiger (denk aan onder meubels) is er een mogelijke oplossing: de Dirt Devil M611 Fusion robotstofzuiger neemt het zware werk uit handen. U hoeft niet meer te stofzuigen. Dan heeft u de handen vrij voor andere dingen!

Opmerking

Zoals bij alle elektrische apparatuur dient u goed de gebruiksaanwijzingen te lezen en op te volgen. Dit artikel is geen vervanging voor de bijbehorende handleiding. Probeer nooit zelf defecten aan elektrische apparatuur te verhelpen, maar wend u tot gekwalificeerd personeel. Gebruik altijd de originele (reserve) onderdelen.

Voordelen van een robotstofzuiger ten opzichte van een gewone stofzuiger

Deze ideale huisgenoot maakt schoon terwijl u de krant leest of andere, leukere dingen doet dan schoonmaken. U kent dat wel. De hoeken en gaten, de plekken onder de bank en het dressoir waar u met uw gewone stofzuiger niet bij komt. Of misschien heeft u goede redenen waarom u niet zo diep wilt bukken. Een gewone stofzuiger heeft meestal moeite met het verwijderen van stof en vuil onder lage meubelen. U moet de stofzuigerslang dan haast horizontaal houden om effectief te werken. Dat kan erg belastend voor u en uw rug zijn. Ook kan het zo zijn dat u domweg de stofnesten niet kunt bereiken, hoeveel acrobatische toeren u ook verricht. De Dirt Devil M611 Fusion robotstofzuiger kan hierbij helpen. Door het extra platte design van deze stofzuiger robot (slechts vijfeneenhalve centimeter hoog) kunt u nu ook het stof en het vuil onder het meubilair te lijf!

Mogelijkheden Dirt Devil M611 stofzuigrobot

Let op: de Dirt Devil M611 stofzuigrobot is bedoeld voor gladde vloeren. Denkt u hierbij aan laminaat, parket, hout, tegels en laagpolig tapijt. Verder is deze stofzuigrobot NIET geschikt voor het reinigen van natte ruimtes, zoals de badkamer. Deze intelligente stofzuiger is echt bestemd voor huishoudelijk gebruik. De Dirt Devil M611 Fusion is in het bezit van drie extra lange zijborstels. Lange haren van honden en katten worden zo goed opgenomen. Zo wordt ook het stof en het vuil in moeilijk bereikbare hoeken verzameld. Daarna wordt het verzamelde materiaal opgezogen.

Bewegingsintelligentie door infrarooddetectie: een handige stofzuiger robot

De stofzuiger robot houdt zelf in de gaten of er ergens obstakels of gaten zin. Ook trappen worden gedecteerd. Deze Dirt Devil is in het bezit van een trapgatdetector. Dit natuurlijk met als bedoeling niet van de trap af te vallen. Een opmerking die op zijn plaats is bij dit apparaat: sluit deuren en ramen. De Dirt Devil M611 Fusion weet natuurlijk niet zomaar waar uit huis eindigt en de wijde wereld begint.

Vier verschillende reinigingsmodi

De Dirt Devil M611 Fusion heeft de beschikking over vier verschillende reinigingsprogramma’s. Eerst volgt hij een recht patroon (net als bij gras maaien), daarna beweegt hij langs de randen en obstakels, vervolgens wordt de ruimte vanuit het midden nog eens spiraalvormig gestofzuigd en tenslotte volgt er een stervormig reinigingspatroon. De Dirt Devil detecteert het obstakel en past zijn schoonmaaktraject aan. Als hij bijna leeg is gaat de Dirt Devil automatisch terug naar het laadstation.

Simpel te bedienen: de Dirt Devil gaat met een druk op de knop stofzuigen

U zet de Dirt Devil M611 Fusion met een enkele druk op de knop aan. Daarna gaat dit handige apparaat geheel zelfstandig aan de slag. Dit handige hulpje in huis werkt rond de zestig minuten tot maximaal tachting minuten door na een oplaadtijd van vijf uur. Bijkomend voordeel is dat deze robotstofzuiger onthoudt waar hij gebleven was voor opladen.

Technische specificaties

De afmetingen van het ronde apparaat zijn dertig centimeter doorsnee en vijfeneenhalve centimeter hoog. Hij weegt drie kilogram. Dus het gewicht drie pakken suiker. Het apparaat is zakloos. De stoffilter kan een 0,24 liter stof bevatten. Dat is de inhoud van een groot limonadeglas.
Gerelateerde artikelen
De robotstofzuiger: de ideale hulp in ieders huishouden?Een robotstofzuiger maakt je huis automatisch schoon. Het apparaat kan zichzelf redden en stofzuigt je huis terwijl jeze…
Zo kies je de beste robotstofzuigerZo kies je de beste robotstofzuigerWe kampen steeds meer met tijdgebrek. In onze zoektocht naar meer quality time zijn we voortdurend op zoek naar alle mog…
Kopen van een stofzuigerKopen van een stofzuigerWanneer je een nieuwe stofzuiger nodig hebt, is het nog niet zo gemakkelijk om de beste keuze uit het gigantische aanbod…
Stofzuiger kopen: wat moet je weten?Een huishouden zonder stofzuiger is tegenwoordig zo goed als ondenkbaar. Ook al vinden veel mensen stofzuigen een vervel…
Bronnen en referenties
  • http://dirtdevil.com

Reageer op het artikel "Dirt Devil M611 Fusion Robotstofzuiger: schoonmaakmaatje!"

Infoteur: Blackbeauty
Laatste update: 07-11-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Huishoudelijk
Schrijf mee!