Dehaan, 04-03-2013
Losse bonen gebruiken kan dat?
Reactie infoteur, 17-03-2013
Geachte Dehaan,
indien u dit zeker wilt weten dient u contact op te nemen met Philips.
Zover ik weet kunt u alleen een bean funnel gebruiken.
P. Jansen, 10-01-2013
Goedemiddag,
Vanmiddag mijn nieuwe senseo-sarista ontvangen maar alle 4 de lampjes blijven rood branden al 4 x gereset help niets. Graag hoor ik hoe ik dat kan oplossen.
Met vriendelijke groet.
P.Jansen
Reactie infoteur, 10-01-2013
Geachte dame, heer Jansen,
u kunt het beste met uw specifieke probleem de helpdesk van Philips zelf (de fabrikant van dit apparaat) benaderen. Ik heb een algemeen, informatief artikel over dit apparaat geschreven, maar ben geen helpdesk of technische dienst. Ik wens u veel succes bij het oplossen van uw probleem.
Hoogachtend, de infoteur