InfoNu.nl > Electronica > Huishoudelijk > Soep in minder dan een half uur met de Philips Soupmaker

Soep in minder dan een half uur met de Philips Soupmaker

Soep in minder dan een half uur met de Philips Soupmaker Met behulp van de Philips Soupmaker kunt u gemakkelijk in minder dan een half uur vier porties dampende soep op tafel toveren. Soep maken was nog nooit zo gemakkelijk. Deze Cook & Blend-kan maakt onderdeel uit van de Philips Viva Collection. U kunt ook kiezen voor een smoothie of compote. U voegt de verse ingrediënten toe en kiest daarna uit een van de vijf geprogrammeerde bereidingswijzen. Het apparaat doet de rest. Bij de Soupmaker wordt een receptenboekje met rond de dertig soupmaker recepten bijgeleverd.

Algemene Veiligheid Philips Soupmaker hr2200/80

De snijkanten van de snijunit messen zijn zeer scherp. Verder is van belang dat de Philips Soupmaker buiten bereik van onbevoegden staat. Laat dit toestel in werking nooit onbeheerd achter en zet het op een droge, stabiele en vlakke ondergrond, die bestand is tegen warmte. U dient altijd gebruik te maken van een geaard stopcontact. Dompel de kan en motorunit niet in water. Verder dient u er rekening mee te houden dat de buitenkant van de Soupmaker en de voedingsmiddelen heet kunnen zijn. Indien u de Soupmaker openmaakt en de motorunit verwijdert kan er hete stoom ontsnappen. Gebruik altijd voldoende bescherming om uzelf tegen verbranden te beschermen. Laat onbekwamen niet werken met dit apparaat. Dit kunnen kinderen, dieren en volwassenen zijn die niet in staat zijn de risico's van dit apparaat voldoende in te schatten. Dit artikel is niet bedoeld om de gebruiksaanwijzing te vervangen. De tekst probeert op een informatieve manier een beknopt beeld van de Philips Soupmaker hr 2200/80 en haar functionaliteit te geven. Het kan zijn dat de vormgeving en een aantal functionaliteiten in de loop van de tijd veranderen. Dit kunt u dan weer terugvinden in de bijbehorende gebruiksaanwijzing.

Verdere specificaties

  • Vijf programma's.
  • U kunt hete en koude ingrediënten verwerken.
  • Indien gewenst kunt u de ingrediënten handmatig mengen.
  • De inhoud van de kan (1,2 liter) is goed voor vier porties.
  • Eenvoudig te reinigen.
  • U kunt uw gerechten veertig minuten warm houden.
  • Uw soep kan in minder dan een half uur op tafel staan door het hoge verwarmvermogen (990 Watt) van de kan.

Algemeen gebruik van de soepmaker

De bereidingswijze van de vijf programma's van de soepmaker is ruwweg hetzelfde.
  1. U tilt met een van beide handen de motorunit op, terwijl u met de andere hand de kan bij de handgreep vasthoudt.
  2. Vul de kan met de gewenste ingrediënten. Raadpleeg het bijbehorende receptenboek. Zorg dat de verschillende ingrediënten een grootte van rond de twee centimeter (of kleiner hebben). Grote stukken dient u dus te snijden. Bij gebruik van groenten en vlees dient u de groenten onder in de kan te doen en daarna het vlees toe te voegen. De ingrediënten dienen een gelijkmatige laag op de bodem van de kan te zijn. Gebruik ontdooide ingrediënten. Het beste resultaat geven ingrediënten van goede kwaliteit. Dit zijn meestal producten die bij het huidige seizoen horen en vers zijn.
  3. Voeg de gewenste vloeistof toe. De Soupmaker is niet geschikt voor het opwarmen van melk. Raadpleeg de gebruiksaanwijzing. Let erop dat het vloeistofniveau zich tussen de 'MIN-en MAX'-aanduiding bevindt.
  4. Meng de ingrediënten en de vloeistof voorzichtig in de kan.
  5. U kunt nu de motorunit op de kan plaatsen. U houdt de kan vast bij de handgreep en met de ander hand laat u de motorunit in de kan zakken. U dient de motorunit goed op de aansluitingen van de kan te plaatsen.
  6. U steekt eerst de stekker in de handgreep van de kan en daarna steekt u pas de andere stekker in het stopcontact.
  7. U kunt nu kiezen welk programma u wilt gebruiken. Bij twijfel raadpleegt u het receptenboek.
  8. U kunt na selectie van het programma de Soupmaker starten. Drukt u op de 'start-/stopknop'.
  9. Het lampje dat bij het vooraf ingestelde programma hoort gaat branden en de Soupmaker begint met de bereiding.
  10. Als de bereiding klaar is geeft de Soupmaker een geluidssignaal.
  11. Na de bereiding haalt u eerst de stekker uit het stopcontact en daarna verwijdert u de kleine stekker uit de handgreep.
  12. U verwijdert de motorunit volgens instructies (let op voor hete stoom en hete ingrediënten).
  13. Vervolgens kunt u de soep, smoothie of compote overgieten.
  14. Het apparaat is eenvoudig te reinigen. U dient hiervoor de gebruiksaanwijzing te volgen.
Gerelateerde artikelen
Drie recepten voor aparte kippensoepenDrie recepten voor aparte kippensoepenEen kippensoep is altijd wel lekker op zijn tijd. Het is makkelijk te maken en heerlijk met brood erbij. Maar het kan we…
Philips Living Colors: Brengt sfeer in uw woningPhilips staat bekend om haar lampen en is een grote Nederlandse onderneming, die ook internationaal zeer succesvol is. M…
Philips Cinema 21:9 ambilight televisie: bioscoop voor thuisPhilips introduceert de eerste televisie ter wereld met de verhouding van een bioscoopbeeld: de Philips Cinema 21:9. Met…
Philips Senseo: een koffie hit!Philips Senseo: een koffie hit!Douwe Egberts en Philips hebben samen voor een hit gezorgd op het gebied van koffie. In 2001 werd de eerste Senseo koffi…
recensiePuur natuur. Roger PhillipsOp schrijver, fotograaf en natuurliefhebber Phillips ben ik altijd wel wat jaloers geweest. Je kost verdienen met rond t…
Bronnen en referenties
  • www.philips.com
  • http://download.p4c.philips.com/files/h/hr2200_80/hr2200_80_dfu_nld.pdf
  • http://download.p4c.philips.com/files/h/hr2200_80/hr2200_80_pss_nld.pdf

Reageer op het artikel "Soep in minder dan een half uur met de Philips Soupmaker"

Infoteur: Blackbeauty
Laatste update: 06-11-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Huishoudelijk
Schrijf mee!