InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > The Sims 4: Verborgen kavels, werelden en bewoners

The Sims 4: Verborgen kavels, werelden en bewoners

In het vierde spel van De Sims heeft de ontwikkelaar tientallen geheimen, collecties, verzamelobjecten en kavels verstopt. Er zijn ook een aantal verborgen velden te vinden in het spel. De twee verborgen of geheime kavels zijn te vinden in de werelden genaamd Willow Creek en Oasis Springs. Om toegang te krijgen tot deze speciale kavels moet jouw sim het juiste karakter hebben en een puzzel oplossen. Om een verborgen veld te vinden moet je een aantal stappen volgen met de juiste sim.

The Sims 4

The Sims 4 is een levenssimulatiespel ontwikkeld door The Sims Studio en Maxis. Het vierde deel is ontwikkeld door een groot team van programmeurs waaronder ook een grote groep mensen die al sinds het eerste deel aan dit megaproject meewerken. Dit spel is op 2 september in Engelstalige landen uitgebracht en sinds 3 september 2014 in Nederland beschikbaar. De vorige versie van De Sims was alleen goed speelbaar op de duurdere laptops en pcs. Hier heeft Maxis veel kritiek op gehad. De minimale systeemeisen voor deel vier zijn, dankzij deze kritiek, lager en toegankelijker gemaakt voor het vierde deel van deze mateloos populaire serie games.

Willow Creek

Deze wereld bestaat uit vijf buurten en zestien kavels waar je een droomhuis kan bouwen of een bestaand huis kan betrekken. Naast deze kavels en buurten is er ook een groot park te vinden dat als zesde buurt kan worden geteld. Willow Creek is een wereld vol groen en heuvels. In Willow Creek wonen:

BFF familie
  • Summer Holiday
  • Travis Scott
  • Liberty Lee

Pancakes familie
  • Bob Pancakes
  • Eliza Pancakes

Spencer-Kim-Lewis familie
  • Alice Spencer-Kim
  • Dennis Kim
  • Olivia Spencer-Kim-Lewis
  • Eric Lewis
  • Vivian Lewis

Goth familie
Deze familie zat ook in de vorige versie van de Sims. De familie bestaat uit:
  • Mortimer Goth
  • Bella Goth
  • Cassandra Goth
  • Alexander Goth

Oasis Springs

De wereld bestaat uit vijf buurten en zestien kavels waar je een droomhuis kunt bouwen of een bestaand huis kunt betrekken. Oasis Springs is een groot woestijnlandschap met veel zand en cactussen. In deze buurt wonen de volgende families:

Zeste familie
  • Johnny Zeste

Roomies huishouden
  • J. Huntington III
  • Mitchell Kalani
  • Gavin Richards
  • Zoe Patel

Caliente familie
Deze familie zat ook in De Sims 3 en zijn ook aan het vierde deel toegevoegd omdat ze populair zijn bij de fans van het spel. De familie bestaat uit:
  • Katrina Caliente
  • Don Lothario
  • Nina Caliente
  • Dina Caliente

Landgraab familie
  • Geoffrey Landgraab
  • Nancy Landgraab
  • Malcolm Landgraab

Verborgen gebied de Sylvan Glades, de Sylvanheuvel

In de groene en heuvelachtige wereld van Willow Creek vind je de Sylvan Glades. Deze geheime plaats kun je op de volgende manier vinden:

  1. Ga naar het Crick Cabana kavel in buurt Willow Creek
  2. Loop rond in de omgeving van het huis en zoek een boom genaamd Sylvan Tree. Deze boom valt op als je deze vergelijkt met de andere bomen in de buurt. Naast de boom groeien opvallende bloemen.
  3. Klik op de boom en druk op view of bekijken. Doe dit meerdere keren totdat er een deur opent
  4. Selecteer in het avontuur achter de deur de volgende opties: follow the sound (volg het geluid), follow downstream (volg stroomafwaarts) en daarna enter the mist (ga de mist in).
  5. Welkom in het geheime gebied Sylvan Glades!

Verborgen gebied de Forgotten Grotto, de vergeten grot

In het woestijnlandschap van de wereld Oasis Springs is er ook een verborgen publieke plek verstopt. Dit veld zit goed verborgen tussen de cactussen en het woestijnzand. Om dit geheime kavel genaamd Forgotten Grotto te ontdekken moet je de volgende stappen volgen met een sim die level 10 handiness (handigheid) heeft. Om dit te bereiken moet je spullen te repareren in je huishouden. Ook is het mogelijk om een sim level 10 vaardigheden te geven door middel van cheats en codes.

  1. Ga naar het Desert Bloom park in Oasis Springs
  2. Loop het park door tot je bij de publieke toiletten bent
  3. Loop langs de toiletten en richting het ravijn (canyon). Als je door deze kloof bent gelopen vind je een verlaten grot
  4. Klik op de grot, breek de houten balken en ga naar binnen
  5. Selecteer de volgende opties in volgorde: Take the wide path (Kies het ruime pad), Climb the ladder (Klim op de ladder), Step onto the Ledge (Sta op de rand).
  6. Welkom in het geheime gebied Forgotten Grotto!

Collecties

Om alle verzamelingen voor je sims compleet te maken moet je de bovenstaande verborgen gebieden bezoeken. In ieder uniek gebied vind je een aantal spullen die je nergens anders kunt vinden.

Forgotten Grotto
In het geheime veld Forgotten Grotto vind je: onions, Sage, Lily, mushroom, mineral, fish, frog en potato in de Engelse versie. In de Nederlandse versie vind je hier: uien, salie, lelie, champignon, mineralen, vis, kikker en aardappel.

Sylvan Glades
In het geheime veld dat Sylvan Glades heet vind je: minerals, basil, fish, frogs, lily, snapdragon, bluebell, strawberry, mushroom, pear tree en cherry tree in de Engelse versie. In de Nederlandse versie vind je hier: mineralen, basilicum, vis, kikkers, lelie, leeuwenbek, hyacint, aardbei, champignon, perenboom en kersenboom.

Lees verder

Gerelateerde artikelen
The Sims 3 en uitbreidingspakkettenThe Sims 3 is het vervolg op het daverende succes van zijn twee voorgangers: The Sims en The Sims 2. Het spel is versche…
De Sims 4 verschijnt herfst 2014De Sims 4 verschijnt herfst 2014Het nieuwste deel van de Sims serie laat nog even op zich wachten. In de herfst van 2014 zal De Sims 4 op de markt versc…
De Sims 3 - Een uitgebreid spelDe Sims 3 - Een uitgebreid spelIn de Sims 3 gaat er wederom een hele nieuwe wereld voor je open. Je sims zijn nu in staat om vrij te breken en zitten n…
De Sims 2: cheats, codes, informatie en tipsDe Sims 2: cheats, codes, informatie en tipsDe Sims 2 is het vervolg op The Sims, de populaire levenssimulator van Maxis. Het spel verkocht wereldwijd erg goed en z…
Bronnen en referenties
  • The Sims 4 game
  • http://thesims.com

Reageer op het artikel "The Sims 4: Verborgen kavels, werelden en bewoners"

Infoteur: Eddwin
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Sims
Schrijf mee!