InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Minecraft 1.8 Seeds: Mesa Biome seeds

Minecraft 1.8 Seeds: Mesa Biome seeds

Minecraft 1.8 Seeds: Mesa Biome seeds De Mesa Biome in Minecraft is een zeldzame biome waar je ontzettend veel mooie klei vandaan kan halen. Dit is ideaal voor prachtige bouwwerken... Maar dan moet je wel het geluk hebben om een Mesa Biome in de buurt te hebben. Gelukkig zijn er speciale Minecraft Seeds, die precies uitkomen in of bij een Mesa Biome. Alle seeds werken in Minecraft. 1.8.

Minecraft

Minecraft is een zeer geliefd en populaire game. Er zijn ontzettend veel mensen - jong en oud - die het spel met veel liefde en passie spelen. In Minecraft kun je eigenlijk alles bouwen wat je maar wil. Denk hierbij aan kastelen, dorpen, ruimteschepen en allerlei andere ontwerpen. Alles kan. Gebruik je fantasie en bouw een wereld die jij wil, met de blokken die het spel biedt. Zo kun je bijvoorbeeld gekleurde klei gebruiken.

Mesa Biome

De Mesa Biome is een zeldzame biome, die je vooral kunt herkennen aan kleurrijke bergen en plateaus. Er zitten lagen met verschillende kleuren klei in deze biome die je werkelijk overal voor kunt gebruiken. Deze klei kun je alleen in de Mesa Biomes vinden en dit kan het voor sommige mensen lastig maken om de bouwwerken te maken die ze graag willen. Gelukkig kun je Minecraft Seeds gebruiken die ervoor zorgen dat je in of vlakbij een Mesa biome terecht komt. Wellicht zoek je een bepaalde combinatie, bijvoorbeeld een Mesa biome gelegen bij een andere biome.

Hoe maak je een wereld aan met een seed?

Om een nieuwe Minecraftwereld te maken en één van de onderstaande seeds te gebruiken, doe je het volgende:
  • Maak een nieuwe wereld
  • Klik op 'more World options'
  • Vul de seed in bij de generator (vergeet het - teken niet dat voor sommige seeds staat)
  • Zorg dat de world Type op de juiste aangegeven optie staat

Savanna, Mesa en Desert bij elkaar

Bij deze seed spawn je in een Savanna biome. Als je een paar stappen zet zie je echter ook de Mesa Biome die nog best redelijk ver doorloopt. Ook heb je desert in de buurt. Wanneer je verder reist kun je ook een roofed forest vinden.

Seed: 638000922287542052
Gebruik default als optie

Grote Mesa Biome

Wanneer je op zoek bent naar vooral een grote Mesa die niet in large biomes valt, dan kun je hier zeker gelukkig worden. De biome is behoorlijk groot en grenst aan onder anderen een Extreme hills en een ocean biome. Er zijn genoeg plateaus met bomen waar je wat kunt bouwen en ondertussen kunt genieten van het prachtige uitzicht.

Seed: 2181101999791710332
Gebruik default als optie

Mesa en Roofed Forest

Wil je graag meerdere biomes bij elkaar hebben? Dan kan dit een leuke optie voor je zijn. Bij deze seed spawn je op de grens van een Mesa Biome, een Roofed Forest en Plains. Hierdoor heb je verschillende mogelijkheden om wat moois te bouwen. Aan de andere kant van de Mesa vind je ook nog een Swampland met een Witch Hut en Plains met een village. Hier moet je wel wat verder voor reizen.

Seed: 3230048592359354199
Gebruik Default als optie

Mesa en Plains

Bij deze Minecraft Seed heb je een mooie Mesa Biome vlakbij een Plains. Zo heb je dus genoeg ruimte om te bouwen. Het Mesa gebied is best groot en er zit zelfs een stukje Mesa Bryce bij in. Mesa Bryce wordt gezien als extreem zeldzaam en bestaat uit een soort pilaren van klei. In de buurt zitten er nog een Swamp Biome en een Extreme Hills.

Seed: -1361834493407656883
Gebruik default als optie

Mesa, jungle en village

Je komt hier terecht in een bijzondere omgeving. Direct voor je zie je een dorpje, met vlakbij een prachtige Mesaberg en direct achter je een jungle. Vlak achter het dorpje vind je daarnaast ook nog een swampgebied. De village vlakbij is niet heel groot, maar bevat wel een blacksmith met de volgende spullen in de kist:
  • 3x Apple
  • 3x Iron Ingot
  • 3x Gold Ingot
  • 3x Bread
  • Iron Pickaxe
  • Iron Boots
  • Iron Leggings

Deze seed geeft een geweldige start en een mooie omgeving om in te bouwen.

Seed: -106396336
Gebruik default als optie

Mesa, Desert Temple en Ravine

Bij deze Minecraft Seed kom je terecht in een Plains Biome, met een groot Mesagebied in de buurt. Er zit een heel klein stukje desert Biome naast, en hier vind je direct een tempel. Deze desert tempel grenst meteen aan het Mesa. In de vier kisten in de tempel vind je de volgende spullen:
  • 11x Gold Ingot
  • 19x Bone
  • 6x Rotten Flesh
  • 1 Diamond
  • 7x Iron Ingot
  • 1x Emerald

De Mesa Biome is behoorlijk groot en je kunt hier dus enorm veel gekleurde klei vandaan halen. Vlakbij vind je ook nog een aantal pumpkins Ook een Swamp Biome is redelijk gemakkelijk te vinden.

Seed: -446199399977617212
Gebruik default als optie

Lees verder

Gerelateerde artikelen
Minecraft 1.8 Seeds: Mega Taiga seedsMinecraft 1.8 Seeds: Mega Taiga seedsWil jij graag Minecraft spelen in een bijzondere omgeving? Dan is het wellicht leuk om je wereld te beginnen in - of in…
Sweet Basil seeds Gedroogde zaden van de Thaise BasilicumHet kruid Basilicum (Ocimum basilicum) kennen de meeste van ons wel. Voor culinaire toepassingen wordt het blad van Basi…
5 tips om beter te bouwen in Minecraft5 tips om beter te bouwen in MinecraftMinecraft is een spel waarin je alles kunt bouwen wat je wilt. Gebruik je fantasie en maak de mooiste bouwwerken. Wannee…
Minecraft: hoe maak je een onzichtbaar doolhof?Minecraft: hoe maak je een onzichtbaar doolhof?In Minecraft kun je op allerlei manieren een doolhof maken. Bijvoorbeeld door muren te plaatsen. Het kan echter nog spec…
Wat is Minecraft?Wat is Minecraft?Kinderen en volwassenen kunnen urenlang de game Minecraft spelen. Wat is Minecraft? Wie heeft het spel Minecraft bedacht…
Bronnen en referenties
  • Minecraft spel
  • Amidst V3.7 (Software)

Reageer op het artikel "Minecraft 1.8 Seeds: Mesa Biome seeds"

Infoteur: Writingsuus
Gepubliceerd: 14-12-2014
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Special: Minecraft
Schrijf mee!