InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Battlefield 1 Premium, Deluxe Edition of Ultimate Edition

Battlefield 1 Premium, Deluxe Edition of Ultimate Edition

Battlefield 1 Premium, Deluxe Edition of Ultimate Edition Battlefield 1 is een videogame die je meeneemt naar de slagvelden van de Eerste Wereldoorlog. De speler krijgt te maken met de technologie van die tijd en strijdt mee in de oorlog. Tijdens het spelen kan de gamer gebruik maken van de omgeving. De wereld is in oorlog en de speler vecht mee. Dit meevechten kan in een multiplayer met andere spelers van over de hele wereld of in de story mode van de game. Battlefield 1 is te spelen op de Playstation 4, XBOX ONE en Origin (pc). Liefhebbers van de Battlefield 1 videogame kunnen ook een Deluxe Edition kopen die leuke extra's heeft of kiezen voor de Ultimate Edition die het gehele pakket aanbiedt.

Battlefield 1

Battlefield 1 speelt zich af in de Eerste Wereldoorlog. De technologie maakte ten tijde van de Eerste Wereldoorlog grote veranderingen door en dat is te merken bij het spelen van de videogame. Het spel bevat een Campaign mode of multiplayer mode waarin je meevecht in de internationale conflicten die toen speelden. De gevechten spelen zich af in Frankrijk, Italië en de Arabische woestijnen. Elk conflict of gevecht heeft zijn eigen verhaallijn waar de gamer onderdeel van is. De omgevingen waarin je vecht zijn schadegevoelig en veranderlijk. Dit geeft het spel een realistische kijk op de strategie en tactiek die bij de oorlogsvoering van belang zijn. Spelers kunnen een storymode volgen in de Campaign van het spel. Of speel online in de multiplayer waar maximaal 64 gamers per game in een map online tegen elkaar oorlog voeren. Online heeft elke speler een vooruitgang en verdient op basis daarvan oorlogsuitrusting, wapens en nieuwe technologie. Het spel is geschikt voor mensen van 18 jaar en ouder.

Premium Pass

Bezitters van de Battlefield 1 Premium Pass profiteren van leuke extra's die de makers in de toekomst toevoegen aan de videogame. De Battlefield 1 Premium Pass bevat vier grote uitbreidingen van het spel Battlefield 1. De eerste uitbreiding wordt maart 2017 beschikbaar gesteld en is genaamd "They Shall Not Pass". Het ene uitbreidingspakket voegt Frankrijk toe als land waar gespeeld mee kan worden en een ander bevat het Russische leger. In totaal bevatten de vier grote uitbreidingspakketten maar liefst zestien nieuwe multiplayer-maps, zijn er nieuwe missies te spelen, nieuwe voertuigen, nieuwe eliteklassen en komen er een twintigtal aan nieuwe wapens bij.

Voor meer informatie over de Premium Pass kun je een kijkje nemen op de website van Battlefield. Hier verschijnt regelmatig info over nieuwe uitbreidingspakketten en andere extra's die in de toekomst voor de Premium Pass beschikbaar wordt gesteld.

Extra's bij Battlefield 1 Deluxe Edition

Gamers kunnen het uitbreidingspakket Battlefield 1 Deluxe Edition kopen. Dit uitbreidingspakket bevat natuurlijk de standaard game van Battlefield 1 en meer. De bezitters van Battlefield Deluxe Edition krijgen namelijk de volgende extra's;

Red Baron Pack

Het Red Baron Pack is geïnspireerd door een beroemde gevechtspiloot. De extra's die de pack bieden zijn dan ook items voor in de lucht. Het is bijvoorbeeld mogelijk door de Red Baron Pack om extra hoog te vliegen.

Het Lawrence of Arabia Pack

Het Lawrence of Arabia Pack bevat extra's die op de avonturen van een beroemde archeoloog en diplomaat uit die tijd zijn gebaseerd. Spelers ontvangen in dit pakket handige items en wapens die een voorsprong op het slagveld kunnen geven.

Hellfighter Pack

In het Hellfighter Pack zitten de extra's wapens Hellfighter Trench Shotgun, Red Baronís P08 (pistool) en het Hellfighter Bolo Knife waarmee gespeeld kan worden. Daarnaast zit er ook een Hellfighter Insignia embleem in het pakket.

Drie maal voertuigskins

Het Deluxe Editionpakket bevat afbeeldingen die te gebruiken zijn op de voertuigen die het spel heeft. Het kan van strategisch belang zijn dat je teamgenoten de voertuigen snel kunnen herkennen door middel van de voertuigenskins.

Vijf keer Battlepacks

De Battlepacks bevatten handige uitrusting die in de oorlog te gebruiken zijn. Deze uitrustingen zorgen ervoor dat je de oorlog beter voorbereid ingaat.

Extra's bij Battlefield 1 Ultimate Edition

De Ultimate Edition bevat alle extra's die de normale game en Deluxe Edition bevatten en meer. Zo zijn er nieuwe maps te downloaden in de Ultimate Edition, extra eliteklassen die zijn vrij te spelen en 19 nieuwe battlepacks. Daarnaast komen er nieuwe operaties, game modes en extra wapens vrij. De Ultimate Edition is de volledige collectie die Battlefield 1 aanbiedt.

Prijsvergelijking van Battlefield 1 Premium Pass, Deluxe Edition of Ultimate Edition

De Premium Pass, Deluxe Edition of Ultimate Edition van Battlefield 1 is in diverse webshops te kopen. Het is van belang om de verschillende webshops met elkaar te vergelijken omdat de prijs nog wel eens wil verschillen. Battlefield 1 Premium PASS, Deluxe Edition en Ultimate Edition is ook te kopen in de Playstation Store van Playstation of de XBOX Store van XBOX ONE.

Webshops

Elke onderstaande webshop biedt alle Battlefield 1 edities aan op hun website.
  • Bol.com
  • Wehkamp.nl
  • Bartsmit.com
  • Intertoys.nl

Lees verder

© 2016 - 2018 Infoplus, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
FIFA 16: Deluxe en Super Deluxe Edition PS3, PS4 & XboxDe uitgebreide versies van FIFA 16 heten dit jaar de Deluxe Edition en Super Deluxe Edition. Voorgaande jaren werd deze…
Spelrecensie: Rush Hour Deluxe EditionrecensieSpelrecensie: Rush Hour Deluxe EditionHet spel Rush Hour Deluxe Edition komt van het merk Thinkfun. Het spel is voor mensen bedoeld die graag in hun eentje pu…
Battlefield 2 (BF2)Battlefield 2 (BF2)In juni 2005 kwam Battlefield 2 uit, het derde spel in de uiterst succelvolle Battlefield reeks. In tegenstelling tot de…
Battlefield Hardline: release, pre-order aanbieding en plotOp 19 maart 2015 komt de game Battlefield Hardline uit. Het gevecht tussen criminelen en politie staat centraal in de si…
Battlefield 3 (BF3)Battlefield 3 (BF3)Battlefield 3 is een First-person shooter (fps) spel dat gemaakt wordt door Digital Illusions CE (DICE) en uitgegeven do…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: Stefans02, Flickr (CC BY-2.0)
  • https://www.battlefield.com/nl-nl/buy/battlefield-1
  • https://store.playstation.com/#!/nl-nl/games/battlefield-1-deluxe-edition/cid=EP0006-CUSA02387_00-DELUXEEDITION001?emcid=EAFranchise2016
  • www.battlefield.com/nl-nl/games/battlefield-1/premium

Reageer op het artikel "Battlefield 1 Premium, Deluxe Edition of Ultimate Edition"

Infoteur: Infoplus
Laatste update: 16-08-2017
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!