InfoNu.nl > Electronica > Telecom > Pou, jouw kleine huisdiertje

Pou, jouw kleine huisdiertje

De Pou app is in korte tijd zeer populair geworden. Je moet een klein buitenaards wezentje verzorgen, je kunt met hem spelen, hem aankleden en nog veel meer.

Wat is Pou?

Pou is een klein wezentje waar je voor moet zorgen. Eigenlijk is het een klein 'drolletje', daarom heeft hij in het begin een bruine kleur. Je moet Pou eten geven, hem wassen, laten slapen en spelletjes met hem spelen. Bovenin zie je vier kleine vierkantjes met tekentjes erin. Dit zijn de behoeften van Pou. Linksboven zie je een muntje met daaronder hoeveel geld je hebt. Rechtsboven vind je de instellingen. Er zijn vier verschillende kamers, namelijk de keuken, de slaapkamer, de speelkamer en de badkamer. Je kunt ook foto's maken van Pou en als je op het vraagteken drukt, krijg je een uitgebreide uitleg over het spelletje.

Pou verzorgen

Hoe beter je je Pou verzorgt, hij groter hij zal worden. Je begint met een kleine bruine Pou. Als je geld hebt verdiend, kun je hem een andere kleur geven. Je kunt zelfs kleren en accessoires voor hem kopen. We beginnen met het voeren van Pou.

Keuken

Als je naar de keuken gaat, zie je linksonderin een klein koelkastje. Als je hier op drukt, kun je voedsel kopen voor Pou. Bij elk soort eten staat hoeveel procent honger het stilt en hoeveel het kost. Als je het eten hebt gekocht, ga je weer terug naar de keuken. Onderin in het midden zie je dan al jouw voedsel. Dit kun je naar de mond van Pou slepen. Geef hem niet teveel eten en voer hem niet als hij geen honger heeft, want dan wordt hij namelijk dik.

Badkamer

Daarna gaan we naar de badkamer. Hier kun je Pou wassen. Als Pou vies is, krijg je vanzelf een melding op je telefoon. Je moet dan het zeepje over Pou heen slepen tot hij schoon is. Er verschijnt ook een klein drolletje naast Pou, hier kun je op klikken en deze verdwijnt dan.

Lab

Hierna komen we in het lab. Dit is de plek waar je Pou drankjes geeft. In de shop vind je verschillende soorten drankjes, zoals drankjes om hem dunner te maken of om hem minder moe te maken. De drankjes worden 'Potions' genoemd. De drankjes die je hebt komen in je 'Shelf' te staan.

Speelkamer

De volgende kamer is de speelkamer. Hier kun je spelletjes doen met Pou. Onderin in het midden vind je een bal, deze kun je over het scherm heen 'gooien'. Links onderin vind je verschillende soorten spelletjes die je kan doen. Hiermee kun je veel geld verdienen. Inmiddels zijn er ontzettend veel spellen bij gekomen en heb je genoeg keuze om jezelf en Pou te vermaken.

Slaapkamer

Daarna hebben we nog de slaapkamer. Deze spreekt voor zich. Hier kan je het licht uit doen en dan zal Pou gaan slapen. Je vind hier ook de kledingkast. Zo kun je je Pou helemaal aanpassen naar jouw smaak. Uiteraard kun je ook de achtergrond van elke kamer aanpassen.

Hall, Garden, Playground, Garage, House en Pet

Als laatste is er de Hall, waar je door de deur naar de tuin kan. In de tuin kun je met de wolk de plantjes water geven. Ook vind je hier je telefoon, hier kun je verschillende dingen mee. Als je in de tuin bent kun je ook nog door naar de Playground. Hier kun je voetballen met je Pou. Ook is er een garage, waar je in de auto kunt rijden met Pou. Als laatste zijn er nog het huis en je huisdier.
Deze spreken eigenlijk allen voor zich.

Geld verdienen

Bij dit spelletje is het belangrijk dat je geld hebt, want zonder geld is het niet makkelijk om Pou te verzorgen. Met het geld kun je nieuwe dingen voor hem kopen, maar je hebt het ook nodig om voedsel te kopen. Omdat veel mensen niet weten hoe je geld kan verdienen met dit spelletje, volgen hier enkele tips.

Doelen behalen

Als je rechtsbovenin op het kleine Pou icoontje drukt, kom je bij de instellingen. Hier vind je ook de 'Achievements'. Dit zijn alle doelen die je kunt behalen. Bij elk doel staat hoeveel geld je ervoor krijgt en er staat in procenten bij hoever je al bent.

Spelletjes spelen

Met elk spelletje kun je geld verdienen. Probeer bij elk spelletje zoveel mogelijk muntjes te pakken.

Geld kopen

Je kunt uiteraard ook geld kopen. Dit gaat via de market en hiervoor zul je dus met echt geld moeten betalen. Je hebt hierbij een creditcard nodig.

Lees verder

© 2012 - 2019 Ghostattack, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
Online huisdier, pet op internet, waar vind je die?mijn kijk opOnline huisdier, pet op internet, waar vind je die?Een online huisdier, het is niet nieuw om een webpet te verzorgen, maar het is nog wel steeds enorm populair en leuk. Er…
Is mijn huisdier ziek?Soms weet je niet zeker of er iets aan de hand is met je huisdier. Is hij ziek? Is hij chagrijnig? Wat is er aan de hand…
Verzekering voor het huisdierVerzekering voor het huisdierSteeds meer mensen sluiten een verzekering af voor hun hond of kant. Het huisdier heeft de afgelopen jaren een steeds pr…
Ook dieren kunnen gratis voer bij de dierenvoedselbank halenOok dieren kunnen gratis voer bij de dierenvoedselbank halenNiet alleen mensen hebben nadelige gevolgen ondervonden van de crisis, maar ook dieren krijgen steeds meer te maken met…
Vakantie, opvang en verzorging voor uw huisdierenVakantie, opvang en verzorging voor uw huisdierenVakantie is leuk, maar veel mensen zitten met hun huisdier. Als u een hond heeft boek dan een camping of park waar honde…

Reageer op het artikel "Pou, jouw kleine huisdiertje"

Reacties

Bramila, 16-05-2014 18:17 #2
Ga naar de spelletjes en open Pou Popper. Zorg dat je in ronde 4 komt ( dat zie je links onder ). Als je deze ronde bijna door bent, zorg je ervoor dat er altijd 1 pou boven aan staat. Stel je voor dat je een veldje hebt en je hebt daar 2 blauwe pou's en 1 gele. Zorg dat je die gele niet raakt ook al krijg je gele pou's. Hoe vaker je dat doet, des te sneller je een nieuwe regel pou's krijgt zo dat je dit zo vaak mogelijk kan herhalen. Je highscores gaan niet alleen omhoog maar je verdient snel veel geld. Mijn highscore na een half uurtje spelen 10.041 en qua munten 1000. ( elke 1000 punten geven ongeveer 100 munten )

Je kunt natuurlijk ook opzoek gaan naar cheats maar mijn ervaring verteld me dat deze echt niet werken.

Lol, 21-03-2014 07:16 #1
Maar hoe verdien je snel munten?

Infoteur: Ghostattack
Laatste update: 16-09-2016
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Telecom
Special: Verschillende games
Reacties: 2
Schrijf mee!