InfoNu.nl > Electronica > Spellen en consoles > Assault Rifles in Call of Duty - Black Ops 4

Assault Rifles in Call of Duty - Black Ops 4

Assault Rifles in Call of Duty - Black Ops 4 Assault Rifles (oftewel aanvalsgeweren) in Call of Duty zijn belangrijke wapens die veel gebruikt worden. Assault Rifles zitten in elke Call of Duty, ook in Black Ops 4 zijn ze weer van de partij. Assault Rifles heb je in alle soorten en maten, zo zitten er veel verschillen in bijvoorbeeld de schade die de verschillende wapens aanrichten, de nauwkeurigheid of de vuursnelheid.

Assault Rifles

Een Assault Rifle (oftewel een aanvalsgeweer) is een wapen voor gevechten op middellange afstanden. Assault Rifles hebben zowel in Call of Duty als in het echt een rijke geschiedenis, het eerste echte aanvalsgeweer ooit was het Duitse Stg 44. Er zijn door de jaren heen vele aanvalsgeweren ontwikkeld, een beroemd aanvalsgeweer is de AK-47, die ook in veel Call of Duty's zit. In Black Ops 4 zit de AK-47 niet, maar wel een wapen dat daar op lijkt: de KN-57. De M16 en M4 zijn andere beroemde aanvalsgeweren die tevens bekend zijn in de Call of Duty-serie, maar niet in Black Ops 4 zitten. In Black Ops 4 zijn de Assault rifles divers en hebben ze veel mogelijkheden, zo heb je een grote keus aan attachments waar je het wapen beter mee kunt maken en zelfs een 'operator mod' wat een soort 'super attachment' is.

ICR-7

Dit wapen speel je al vrij op level 5, het is een volautomatische Assault Rifle met uitstekende accuraatheid. Verder heeft dit wapen de beste range in de categorie van de Assault Rifles, een redelijke vuursnelheid (fire rate), maar een mindere schade (damage). Dit wapen komt het beste tot zijn recht op langere afstand. De ICR-7 heeft een magazijngrootte van 35 kogels.

Attachments voor ICR-7

  • Grip 1
  • Grip 2
  • FMJ
  • Quickdraw
  • Laser Sight
  • Long Barrel

Rampart-17

Dit wapen speel je vrij op level 10, het is een volautomatische Assault Rifle met hoge schade. Voor de hoge schade ruil je wel accuraatheid, schietafstand (range) en vuursnelheid (fire rate) in. Dit zorgt er dus voor dat het wapen een goede optie kan zijn wanneer je accuraat bent, maar wanneer je dat minder bent is het moeilijk de terugslag (recoil) te controleren. De Rampart-17 heeft een magazijngrootte van 30 kogels.

Attachments voor Rampart-17

  • High Caliber
  • High Caliber 2
  • FMJ
  • FMJ 2
  • Long Barrel
  • Fast Mags
  • Grip

KN-57

Dit wapen speel je vrij op level 25, het is een volautomatische Assault Rifle met hoge schade, iets minder dan de Rampart-17. Verder is het wapen redelijk accuraat en heeft het controleerbare terugslag, maar is de vuursnelheid wel redelijk traag. Dit maakt de KN-57 een vrij gebalanceerd wapen. De KN-57 heeft een magazijngrootte van 35 kogels

Attachments voor KN-57

  • Hybrid Mags
  • Quickdraw
  • Laser Sight
  • Grip
  • Stock
  • Extended Mags
  • Rapid Fire
  • Suppresor

VAPR-XKG

Dit wapen speel je vrij op level 37,het is een volautomatische Assault Rifle met een hoge vuursnelheid en goede accuraatheid. Het heeft wel een lagere schade, maar dankzij de hoge vuursnelheid doodt dit wapen de tegenstander snel. De VAPR-XKG heeft een magazijngrootte van 35 kogels.

Attachments voor VAPR-XKG

  • Suppessor
  • Long Barrel
  • Stock
  • Stock 2
  • Fast Mags
  • Rapid Fire
  • High Caliber

Operator mod - Bayonet

Deze operator mod zorgt ervoor dat je een mes aan de VAPR-XKG kunt bevestigen waarmee je tegenstanders in één keer kunt doden.

Maddox RFB

Dit wapen speel je pas vrij op level 55, het is een volautomatische Assault Rifle met een hoge vuursnelheid (de hoogste van alle Assault Rifles), een groot magazijn en lage terugslag. Door de combinatie van een snelle vuursnelheid en weinig terugslag is dit wapen vrij gemakkelijk te gebruiken en zeer dodelijk. De Maddox RFB heeft een magazijngrootte van 40 kogels.

Attachments voor Maddox RFB

  • Laser Sight
  • Laser Sight 2
  • Fast Mags
  • Fast Mags 2
  • Quickdraw
  • Quickdraw 2
  • Stock

Operator mod - Echo Fire

Deze operator mod zorgt ervoor dat de Maddox RFB 2 kogels per keer schiet, echter is dit niet semi-automatisch maar nog steeds volautomatisch. Ook heeft het een hogere vuursnelheid, je kunt tegenstanders dus sneller doden, maar de terugslag is hierdoor groter en maakt het wapen moeilijker om te controleren.
© 2018 Fl17, het auteursrecht (tenzij anders vermeld) van dit artikel ligt bij de infoteur. Zonder toestemming van de infoteur is vermenigvuldiging verboden.
Gerelateerde artikelen
SMG's in Black Ops 2SMG's in Black Ops 2Een overzicht van alle SMG's in Call of Duty: Black Ops 2. Dit kan erg handig zijn voor de eerste week na de release zod…
Call of Duty Advanced Warfare: Cheats, info en tipsVanaf 4 november 2014 is het nieuwste spel in de Call of Duty reeks wereldwijd te koop voor de PlayStation 4, Xbox One,…
Geschiedenis van Call of DutyGeschiedenis van Call of DutySinds 2003 is Call of Duty een van de meest gespeeld shooters ter wereld. Waar waar komt het spel eigenlijk vandaan. Cal…
Battlefield 4 GameplayrecensieBattlefield 4 GameplayBattlefield 4 is de elfde uitgave in de Battlefield-reeks, ontwikkeld door DICE en EA. De game is uitgebracht voor PC, X…
Battlefield 1942Battlefield 1942In 2002 kwam het spel Battlefield 1942 uit. Als snel groeide het uit tot een van de populairdere tweede wereldoorlog spe…
Bronnen en referenties
  • Inleidingsfoto: SteamXO, Flickr (Publiek domein)
  • https://www.ign.com/wikis/call-of-duty-black-ops-4/Weapons_List
  • https://nl.wikipedia.org/wiki/Aanvalsgeweer

Reageer op het artikel "Assault Rifles in Call of Duty - Black Ops 4"

Infoteur: Fl17
Gepubliceerd: 07-12-2018
Rubriek: Electronica
Subrubriek: Spellen en consoles
Schrijf mee!